- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Maar goed. Nog een kleine 10 weken en dan 10 dagen all in vakantie

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Herkenbare mindset...precies twee dagen shinen aan het zwembad...en dan: DIKMaar goed. Nog een kleine 10 weken en dan 10 dagen all in vakantie![]()

Herkenbare mindset...precies twee dagen shinen aan het zwembad...en dan: DIK![]()
Godver...veeg me op

Herkenbare mindset...precies twee dagen shinen aan het zwembad...en dan: DIK![]()
Ach... tijdens de road to heb je toch ook al je looks mee 
Ach... tijdens de road to heb je toch ook al je looks mee
![]()

Het is zijn laatste oefening he, tegen die tijd is zo'n oude vent dan zo moe dat hij niet meer recht kan staan.Bent over shrugsDe traps doen toch alleen iets bij shruggen als je rechtop staat?
Bent over shrugsDe traps doen toch alleen iets bij shruggen als je rechtop staat?
Bent over shrugsDe traps doen toch alleen iets bij shruggen als je rechtop staat?
Het is zijn laatste oefening he, tegen die tijd is zo'n oude vent dan zo moe dat hij niet meer recht kan staan.
Tijdens mijn eerste oefening ook al hoor. Voorover gebogen werkt bij mij ook stuk beter als rechtop..

De kracht wordt geleverd door de component recht tegen de zwaartekracht in, en die is echt minder bij voorover buigen. Misschien voel je meer omdat spieren en schouderbladen onder die ongunstige hoek meer schuren over de onderliggende lagen, dat kan. Ik roep ook bro-science![]()
(ook naar beneden brengen, maar dat is hier niet het geval)Voor upper traps is schuin omhoog/achter het beste.de functie van je traps is niet alleen het omhoog brengen van je schouderbladen, maar ook het naar achteren brengen van je schouderbladen(ook naar beneden brengen, maar dat is hier niet het geval)
voor puur upper traps zou shrugs waarbij je rechtop staat idd effectiever zijn (ook omdat je dan veel meer gewicht aankan) maar dat is niet wat Robke wil bereiken met deze shrugs neem ik aan
De kracht wordt geleverd door de component recht tegen de zwaartekracht in, en die is echt minder bij voorover buigen. Misschien voel je meer omdat spieren en schouderbladen onder die ongunstige hoek meer schuren over de onderliggende lagen, dat kan. Ik roep ook bro-science![]()

de functie van je traps is niet alleen het omhoog brengen van je schouderbladen, maar ook het naar achteren brengen van je schouderbladen(ook naar beneden brengen, maar dat is hier niet het geval)
voor puur upper traps zou shrugs waarbij je rechtop staat idd effectiever zijn (ook omdat je dan veel meer gewicht aankan) maar dat is niet wat Robke wil bereiken met deze shrugs neem ik aan
Voor upper traps is schuin omhoog/achter het beste.

Snap het, behalve met rhomboids ed. kan je de schouderbladen ook naar elkaar trekken als je de upper traps harder aanspant dan de borst. En die kracht component wordt groter als je voorover buigt.de functie van je traps is niet alleen het omhoog brengen van je schouderbladen, maar ook het naar achteren brengen van je schouderbladen(ook naar beneden brengen, maar dat is hier niet het geval)