- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Efteling lekker onveilig gemaakt! Het weer zat ook goed mee de afgelopen dagenToevallig in die nieuwe attractie geweest? (Symbolica?)
wat? 

Yea i know.. knaap met een pet had t fatsoen niet om net als ieder ander achteraan in de rij aan te sluiten. Toen ik dr wat van zei riep ie iets over mn moeder oid en spuugde in mn richting.
Sindsdien een efteling verbod ;(
Er ontbreekt nog een stuk in het verhaal denk ik?Yea i know.. knaap met een pet had t fatsoen niet om net als ieder ander achteraan in de rij aan te sluiten. Toen ik dr wat van zei riep ie iets over mn moeder oid en spuugde in mn richting.

Yea i know.. knaap met een pet had t fatsoen niet om net als ieder ander achteraan in de rij aan te sluiten. Toen ik dr wat van zei riep ie iets over mn moeder oid en spuugde in mn richting.

Dat zou iedereen overkomen in zo'n situatie...zo eentje moet je gewoon een paar keer om de railing vouwen.

Je bent toch ook geen bodybuilder!Comments: ik kan me zelfs niet eens meer herinneren wanneer ik nog +5 reps heb gepakt op mijn main compound![]()