MuscleMeat

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #43.002
Ouch.... dat doet meer pijn dan een scheurtje in je abs. Maar srs, als je denkt dat dit meer is dan spierpijn in de abs, zou ik er wel even naar laten kijken, kan natuurlijk ook een (kleine) hernia in de buikwand zijn.
Conclusie is dat de pushup rollschuivers voorlopig in de kast verdwijnen? :P

Nee hoor. Koppig als ik ben ga ik dat gewoon weer doen zodra ik denk dat het beter is. Waarop ik dan toch weer pijn krijg. Het is gewoon een vicieuze cirkel waar ik in zit :roflol:

• #43.004
maandag 20u00 training

Pre w/o Supps: Impact Pump Blend (20gr; MyProteine)
Intra w/o Supps: Ami-NO Xpress (20gr; Scitec)
Other Supps: Jumbo Pack (Scitec); Whey Delicious (80gr; XXL)

Trainingstijd: 70min
Bodyweight: 100kg :eek:

Comments: Zo. Beetje moeizaam in het begin, maar uiteindelijk toch weer een goede training geweest :)

Untitled.jpg

• #43.006
  • #43.008
Cupcakes met chocolade op het werk, morgen binnenspeeltuin waarschijnlijk met wat bitterballen en een paar biertjes en verjaardagsfeest van mijn zoon zaterdag. Moet lukken! :roflol:
Herkenbaar dit!

Aan de andere kant..je leeft tenminste een beetje! Het lijkt me vreselijk als altijd alles om bodybuilding en clean eating draait! Dan maar een minder goed fysiek...

Nee hoor. Koppig als ik ben ga ik dat gewoon weer doen zodra ik denk dat het beter is. Waarop ik dan toch weer pijn krijg. Het is gewoon een vicieuze cirkel waar ik in zit :roflol:
Ik heb trouwens al twee keer gehad, dat als ik weer begin met standing AB wheels na een langere tijd niet, ik de eerste keer een meer dan gemene spierpijn in mijn buik heb, die wel een week aanhoudt. Dan denk je ook dat er iets niet goed is, maar als je weer in het ritme komt gaat het prima.
Herkenbaar dit!

Aan de andere kant..je leeft tenminste een beetje! Het lijkt me vreselijk als altijd alles om bodybuilding en clean eating draait! Dan maar een minder goed fysiek...
Hell yea! :eating: :klink:

• #43.012
Ik heb trouwens al twee keer gehad, dat als ik weer begin met standing AB wheels na een langere tijd niet, ik de eerste keer een meer dan gemene spierpijn in mijn buik heb, die wel een week aanhoudt. Dan denk je ook dat er iets niet goed is, maar als je weer in het ritme komt gaat het prima.

Spierpijn vind ik nog ok. Maar dat het gewoon telkens terugkomt is wat anders.

• #43.015
Wat is telkens? Als het niet verbetert als je dezelfde oefening 2 of 3 keer hebt gedaan, dan klopt er iets niet lijkt me....

Tja. Voorlopig kan ik die standing abwheel zelfs niet meer doen. Zelfs op de knieën gaat het niet meer. Zodra mijn armen voorbij mijn schouders gaan krijg ik een steek in mijn linker ab. Ongeveer
de 2de blok zeg maar. En dat houdt ook een paar dagen aan. Afgelopen zaterdag dus nog eens getest. Vandaag kan ik nog steeds niet op mijn abs duwen zonder dat het pijn doet.

Dan ben je gewoon een ouwe lul <3

Quoted for truth :p

Na een bepaald aantal pogingen wordt ordinaire spierpijn geen waarschijnlijke verklaring meer, dat snap je zelf ook.

• #43.017
  • #43.018
dinsdag 20u00 training

Pre w/o Supps: Impact Pump Blend (20gr; MyProteine)
Intra w/o Supps: Ami-NO Xpress (20gr; Scitec)
Other Supps: Jumbo Pack (Scitec); Whey Delicious (80gr; XXL)

Trainingstijd: 72min
Bodyweight: 99kg

Comments: Zo dan. Best goed :)

Untitled.jpg

Lekker weer die DL!

Terug
Naar boven