MuscleMeat

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.301
He Robke,

Lekker goed bijgevoed zo te lezen ;) en zie je... nog een lager gewicht behaald ook :)
Denk dat je lichaam het echt even nodig had, gewoon net wat meer kcal om zo niet alles vast te houden.

Je training ziet er weer goed uit, je hebt afgelopen tijd 4x per week (kt/cardio) getraind? Suc6 de aankomende 2 weken :) en dat weer lekker lazy doen ;).

Ja nou, BBQ en terrasjes volgen mekaar snel op met het mooie weer :p

Yups, ik trainde nog gewoon 4 x per week KT met cardio plus nog een dagje met
het vrouwtje wat cardio DVD toestanden. Sculpt & Tone dingen. Allemaal wel gelijk
na of net voor het ontbijt. Dus ja, echt veel knallen was er niet bij :p

Maar hoppa, nog 7 dagjes werken en ik mag weeral op vakantie :D

Ow ja dat klopt ja! Zumba right :) :p
Krijgen we vanaf sept. bij ons op de sportschool, het is helemaal in tegenwoordig haha. Wie weet ga ik wel een lesje voor de lol mee doen, wie weet bevalt het me wel :) Ben niet zo van de pasjes namelijk, maar wie weet gaat me dit makkelijker af dan gedacht ;).

Suc6, nog even.. ;)

Toffe foto's man, waar heb je dat adidas hempje vandaan?

• #4.304
Krijgen we vanaf sept. bij ons op de sportschool, het is helemaal in tegenwoordig haha. Wie weet ga ik wel een lesje voor de lol mee doen, wie weet bevalt het me wel :) Ben niet zo van de pasjes namelijk, maar wie weet gaat me dit makkelijker af dan gedacht ;).

Suc6, nog even.. ;)

Zumba doen we weer even niet meer :p Vrouwtje is in een frenzy state of mind
allemaal dvd's beginnen downen en nu doen we telkens wel iets anders. Op dit
moment zit er iets van Jari Love in. Extremely Ripped of zoiets. Best wel pittig.
En ook met dumbbells erbij.

Zeker eens doen, nu ja, jij bent al vrij lenig, mobiel maar voor iemand als ik, zijn
er alleen maar voordelen. Ik word er wat leniger, sneller en lichtvoetiger door.
Dus ja, ik ben er echt wel voor te vinden.

---------- Toegevoegd om 08:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:01 ----------

Toffe foto's man, waar heb je dat adidas hempje vandaan?

Primo Sport dacht ik ;)

Wow, gaat goed hier Robke! Zo blijven doorgaan!:)

Zumba doen we weer even niet meer :p Vrouwtje is in een frenzy state of mind
allemaal dvd's beginnen downen en nu doen we telkens wel iets anders. Op dit
moment zit er iets van Jari Love in. Extremely Ripped of zoiets. Best wel pittig.
En ook met dumbbells erbij.

Zeker eens doen, nu ja, jij bent al vrij lenig, mobiel maar voor iemand als ik, zijn
er alleen maar voordelen. Ik word er wat leniger, sneller en lichtvoetiger door.
Dus ja, ik ben er echt wel voor te vinden.

---------- Toegevoegd om 08:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:01 ----------
Primo Sport dacht ik ;)

Aha ;) dus binnenkort ga je ook voor wat lesjes pilates ;)

• #4.307
Hey Robbie :)
Zo te zien slaap je wat meer uren, werkt goed voor je vetverbranding.
Eindelijk kan je meer eten en toch resultaat behalen, heeft even geduurd en hopelijk blijft het ook zo!
Lijkt me een goed idee om weer even 2 weken te minderen , kan je in de vakantie weer de teugeltjes laten vieren....lees: los gaan :roflol:
Heerlijk nog een vakantie in het vooruitzicht, ben jaloers :o , nou ja, je kan het wel gebruiken zo te lezen!

• #4.309
Hey Robbie :)
Zo te zien slaap je wat meer uren, werkt goed voor je vetverbranding.
Eindelijk kan je meer eten en toch resultaat behalen, heeft even geduurd en hopelijk blijft het ook zo!
Lijkt me een goed idee om weer even 2 weken te minderen , kan je in de vakantie weer de teugeltjes laten vieren....lees: los gaan :roflol:
Heerlijk nog een vakantie in het vooruitzicht, ben jaloers :o , nou ja, je kan het wel gebruiken zo te lezen!

Ja, daar ben ik dus ook aan het denken. Langer slapen = makkelijker BF droppen.
Zuigt wel big time want nu ik terug aan het werk ben, is mijn slaap dus ook weer
geslonken naar een 6u max. :(

Compenseren in de kcal, only way to go :D

En als ik jouw logje lees, kan jij ook wel best nog een vakantie gebruiken :D

Suc6, nog even.. ;)

Welke sportschool train jij dan? want wij krijgen het ook in september!:eek:

---------- Toegevoegd om 09:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:16 ----------

OT: Robbedoes! Hoe gaat het? Lang niet gezien kerel:)

• #4.311

---------- Toegevoegd om 09:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:16 ----------

OT: Robbedoes! Hoe gaat het? Lang niet gezien kerel:)

Gaat super eigenlijk ... alles tip top ;)

Vakantie gehouden en nu dus weer even terug back on track

Ja, daar ben ik dus ook aan het denken. Langer slapen = makkelijker BF droppen.
Zuigt wel big time want nu ik terug aan het werk ben, is mijn slaap dus ook weer
geslonken naar een 6u max. :(

Compenseren in de kcal, only way to go :D

En als ik jouw logje lees, kan jij ook wel best nog een vakantie gebruiken :D

Ja shit he, je moet maar eens met je baas gaan praten! :D
Ik heb wel eens gelezen dat je niet afvalt als je minder dan 6 uur slaapt en bij ieder uur wat je daaronder, slaapt de klachten die je dan kunt verwachten :eek:, weet alleen niet meer waar ik het vandaan had.

Je hebt gelijk, vakantie zie ik wel zitten!
Over twee weken ben ik ook twee weken vrij maar ik blijf gewoon thuis, dat wordt dus waarschijnlijk gewoon verder klussen :(
Als er een paar mooie dagen tussen zitten zal ik de verfkwast, de bezem en de grasmaaier als de wiedeweerga uit mijn handen laten vallen :banana:

• #4.313
Ja shit he, je moet maar eens met je baas gaan praten! :D
Ik heb wel eens gelezen dat je niet afvalt als je minder dan 6 uur slaapt en bij ieder uur wat je daaronder, slaapt de klachten die je dan kunt verwachten :eek:, weet alleen niet meer waar ik het vandaan had.

Je hebt gelijk, vakantie zie ik wel zitten!
Over twee weken ben ik ook twee weken vrij maar ik blijf gewoon thuis, dat wordt dus waarschijnlijk gewoon verder klussen :(
Als er een paar mooie dagen tussen zitten zal ik de verfkwast, de bezem en de grasmaaier als de wiedeweerga uit mijn handen laten vallen :banana:

Ach, ik heb toch al goede voornemens nu. Met mijn glijdende uren kan ik nog wat
speling maken zodat ik toch op een 7u zou komen met slaap. Dat is al wat beter :p

Klussen tijdens vakantie is een big no no :D Je wordt er alleen maar meer moe van :p
Kan je beter gewoon gaan werken :D

Ach, ik heb toch al goede voornemens nu. Met mijn glijdende uren kan ik nog wat
speling maken zodat ik toch op een 7u zou komen met slaap. Dat is al wat beter :p

Klussen tijdens vakantie is een big no no :D Je wordt er alleen maar meer moe van :p
Kan je beter gewoon gaan werken :D

:roflol:

Dan zal ik dat wel tegen mijn man zeggen.
Laat ik hem werken en dan ga ik zelf liggen loungen in een tuinstoel :p

In nog een onderzoek stond dat mensen die 7 uur sliepen t.o. mensen die 8 uur sliepen langer leefden ??? , het zal wel,
dan ben jij iig heel goed bezig :D

Je staat er goed bij op de foto s man!

Hoe staat het nu met je bf?

Verder waarom gooi je je KT schema niet eens om? keertje fullbody of zo 3 x per week?
Zomaar een idee.

Nog steeds laag in je voeding blijven?

succes de komende 2 weken nog

• #4.316
:roflol:

Dan zal ik dat wel tegen mijn man zeggen.
Laat ik hem werken en dan ga ik zelf liggen loungen in een tuinstoel :p

In nog een onderzoek stond dat mensen die 7 uur sliepen t.o. mensen die 8 uur sliepen langer leefden ??? , het zal wel,
dan ben jij iig heel goed bezig :D

Als je eens héél lief bent tegen je ventje, krijg je dat vast geregeld :roflol:

Je staat er goed bij op de foto s man!

Hoe staat het nu met je bf?

Verder waarom gooi je je KT schema niet eens om? keertje fullbody of zo 3 x per week?
Zomaar een idee.

Nog steeds laag in je voeding blijven?

succes de komende 2 weken nog

Thanks bro'

Sta nu op een dikke 18% BF en het blijft stabiel.

Ja, ben nu aan het kijken om te switchen naar iets anders. De logjes even aan
het checken :p

Nah, ga nu sowieso rond de 2000-2200kcal blijven hangen. Kijken wat het doet.
Stijgt mijn BF terug, loop ik gewoon een rondje meer zeg maar. Stijgt het niet,
verhoog ik weer met een 200kcal.

Thanks !

Are you making me an offer I can't refuse? :D

Pilates is me eigenlijk wat te traag eigenlijk. Ik moet toch nog een beetje actie hebben :p

Vele vinden het te traag, snap het ook wel...vaak word het bestempeld als een mutsenles terwijl ik zelf toch vind dat het de beste basis is voor verdere activiteiten. Goede training van lichaam/geest/balans en ademhaling, je word heel bewust van de beweging van je lichaam.

Maar snap het wel hoor ;)...

Ik geef les en train in Arnhem bij het Gelredome. (Achmea)

• #4.319
Training van gisteren:

Food: 1800kcal
Sleep: hier en daar een half uurtje
Health: vermoeid
Mentality: damn I'm tired
Temp in Gym: 32°

Warm up:
MP: 20xbb 20xbb 12x30

5trl7s.jpg

Trainingstijd: 85min (started @ 15u15)
Polardata: 133avg - 177max - 829kcal
Comments: zondag BBQ & bier + bagger geslapen = slechte dag all together. Trainen liep voor geen
meter. Als straf maar een giant repout setje gedaan. Zelfs het lopen zat er niet in. Met moeite kon
ik de fiets volgen. Hing ook niets van zuurstof in de lucht en ademen ging niet zoals gewoonlijk. Als
het niet regent in België is het zo wel iets :D Ach ja, andere keren, andere kansen.

Comments: zondag BBQ & bier + bagger geslapen = slechte dag all together. Trainen liep voor geen
meter. Als straf maar een giant repout setje gedaan. Zelfs het lopen zat er niet in. Met moeite kon
ik de fiets volgen. Hing ook niets van zuurstof in de lucht en ademen ging niet zoals gewoonlijk. Als
het niet regent in België is het zo wel iets :D Ach ja, andere keren, andere kansen.

Volgende keer beter dus ;)
Je dacht toch niet dat het weer in Nederland beter was hè?!

Terug
Naar boven