XXL Nutrition

Robke's trainingslog

Eet je die muesli trouwens nog samen met iets?

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.364
  • #4.366
vult dat dan?

• #4.369

??? Die Barilla? Nah, die is gewoon voor smaak op de pasta

Die muesli & whey wel. Is gewoon havermout, tarwevlokken en wat rozijnen en ander fruit.
Als je er nog wat tarwezemelen bijdoet, is het net alsof je een steen in je maag hebt en ben
je voor de hele voormiddag verzadigd.

??? Die Barilla? Nah, die is gewoon voor smaak op de pasta

Die muesli & whey wel. Is gewoon havermout, tarwevlokken en wat rozijnen en ander fruit.
Als je er nog wat tarwezemelen bijdoet, is het net alsof je een steen in je maag hebt en ben
je voor de hele voormiddag verzadigd.

Ik bedoelde de muesli...
Ik houd wel van stenen in m'n maag - alleen brinta doet het voor mij écht niet...

• #4.371
Moet je echt eens proberen om een dikke schep tarwezemelen erbij te doen.
Gaat ook bij brinta. Zwelt helemaal op.

Zaterdag weer naar m'n favo natuurvoedingswinkel (in het dorp bij m'n ouders), daar maar eens even kijken... Ook voor cashewpasta, pindakaas zonder toevoegingen en écht lekkere vleesvervangers!

Enkele duizenden posts terug zag ik een redelijk lichte benentraining staan geloof ik...
Daarna hééél veel over (weinig...) eten.
Maar met weinig eten, weinig rust, en een flink tempo was het dus toch een pittige training! :thumb:
Blijven buffelen Rob! ;)

• #4.374
Enkele duizenden posts terug zag ik een redelijk lichte benentraining staan geloof ik...
Daarna hééél veel over (weinig...) eten.
Maar met weinig eten, weinig rust, en een flink tempo was het dus toch een pittige training! :thumb:
Blijven buffelen Rob! ;)

Ach ja, nog een weekje, dan vakantie en dan vlieg ik terug de grotere gewichten in.

• #4.375
Training van vandaag:

Sleep: 7u (yes again!)
Food: 2000kcal (junked with peanutbutter & chocopasta :o)
Health: All right !
Mentality: jumping and stretching mode
Temp in Room: 24°

Cardio: DVD Deanne Berry - Ministry of Sound - Pump it Up

Trainingstijd: 45min
Comments: beetje springen, ter plekken joggen, lekker gewoon.

De kuiten foto alvast ... koud en 42cm gemeten

21447z6.jpg

2h2p2yw.jpg

Quads ... koud gemeten ... 63cm (beschamend eigenlijk :o)

2lu4doi.jpg

Veet..?

• #4.379
:roflol:

Mooie pootjes Rob! Nog getraint gister? Je had toch plannen om 5/3/1 van wendler te gaan doen?

Thanks ... ze missen wel outer sweep, definitie en nog een paar centimer extra :p Ach ja, voorlopig
groeien die krengen toch niet door al dat lopen & cardio.

Nah, gewoon die Cardio DVD ... en yep, denk dat ik na mijn vakantie Seagal zijn schema klakkeloos
en zonder nadenken ga overnemen :p Ofwel dat ik iets in de sT van Dorian Yates wil doen. Ben er
nog niet aan uit ... twijfelen twijfelen twijfelen ...

Pff.. gewoon gaan powerliften en niet zo nauw op je eten letten! Ik heb net met pizza en een eiwit shake ontbeten:D

Terug
Naar boven