MuscleMeat

Robke's trainingslog

Gaat niet gebeuren. Ik drop niet lager dan 12. Ik vind die look helemaal niet mooi. En dus helemaal de moeite niet waard.

Klopt, dat wordt pas mooi op 1.80m en groter :trollface:

Nu ja. Je weet wel. Naar de zomer toe. Dus eerst even helemaal droppen en dan hopelijk met de rebound wat massa pakken. Dus eigenlijk gewoon geen burners meer en wat extra proteine.
Dus ja. Een beetje een bulk :p

Haha lekkere jojo ben je ook!

Je moet er even aan wennen om goed kracht met de glutes te zetten, en die uit beweging met de heupen de KB op te duwen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #43.863
  • #43.864
Je moet er even aan wennen om goed kracht met de glutes te zetten, en die uit beweging met de heupen de KB op te duwen.

Mmm. En hoe zit het met de hoogte/laagte? Ga je echt tot bijna op de grond met je KB op het laagste punt? En tot boven je hoofd op het hoogste punt toch?

Mmm. En hoe zit het met de hoogte/laagte? Ga je echt tot bijna op de grond met je KB op het laagste punt? En tot boven je hoofd op het hoogste punt toch?
Zeker geen squat beweging, dus laag hoeft niet, maar je laat hem iets tussen je benen tot stilstand komen waarbij de hamstrings op een RDL achtige wijze voorgeladen worden, en dan idd tot boven schouder hoogte uitstoten.
Ed.
@Starx6673 is de KB master, die kan het mogelijk beter uitleggen :)

• #43.867

Nee toch? :roflol:

Zeker geen squat beweging, dus laag hoeft niet, maar je laat hem iets tussen je benen tot stilstand komen waarbij de hamstrings op een RDL achtige wijze voorgeladen worden, en dan idd tot boven schouder hoogte uitstoten.

Haha. Ik heb net het filmpje nog eens herbekeken en ik neem veel te veel ROM :) Ik zwiepte hem bijna vanuit een deadlift stand ofzo tot een halve meter boven mijn hoofd :D

• #43.870
Dan kun je wel even een wedstrijdje meepakken denk...als skere ecto..

Kan iedereen toch?

maxresdefault.jpg

Dat is wellicht wat over-enthousiast :)

Haha. Meer ROM is dus niet altijd beter :o

Alleen al uit medelijden zou iemand toch moeten zeggen: doe aub iets andere posing kit aan, zoals een lange badjas :D

Clen t3 en ECA, waarom kiezen :D

• #43.874
Stackers II

• #43.877
De oude Animal Cuts was ook pittig :)

• #43.878
donderdag 05u00 training

Pre w/o Supps: Cafeïne (250mg; XXL)
Intra w/o Supps: Complete Pre Work Out (20gr; Bulk Powders)
Other Supps: Jumbo Pack (Scitec); Whey Delicious (80gr; XXL)

Trainingstijd: 68min
Bodyweight: 102kg

Comments: :menm: :menm::menm:
Untitled.jpg

Laatst bewerkt:
Merk je alweer dat je wat sterker wordt? Want die MP's zijn voor jou natuurlijk om verdrietig van te worden..:o

• #43.880
Merk je alweer dat je wat sterker wordt? Want die MP's zijn voor jou natuurlijk om verdrietig van te worden..:o

Tja. Veel soeps is het nog niets. Wel even in de kantlijn, waar ik vroeger maar een repje of 1 a 5 deed, kom ik nu wel regelmatig aan +10. Dus ja, het is eigenlijk ook niet echt te vergelijken.

Terug
Naar boven