Fitness Seller

Robke's trainingslog

Bezoekers in dit topic

Allemaal de schuld van mijn vrouw! :o
Zo herkenbaar..bij mij idem gister!

Was een vriendin op visite, dus het werd al snel wat te gezellig:eating:
 
OMnomnom
 
maandag 05u00 training

Supps: Jumbo Pack (Scitec); Whey Delicious (80gr; XXL)
Trainingstijd: 63min
Bodyweight: 103kg

Comments: afgelopen woensdag wat gezeur in mijn schouders en elleboog. Dus de 5/3/1 week, na 5 dagen rust, even opnieuw.

Untitled.jpg
 
Oeps:roflol:

Training ziet er goed uit IMO. Mooie volumes ook!:cheer:

Tja... 5 dagen niet trainen.. MacDo, broodjes Martino, Home made burger met bacon & cheese... tja. Geen training, geen cut :roflol:

Thanks
 
Tja... 5 dagen niet trainen.. MacDo, broodjes Martino, Home made burger met bacon & cheese... tja. Geen training, geen cut :roflol:

Thanks
Tja, je bent niet iemand die na een half bordje zegt: 'Pff... ik kan niet meer'.
Toch? :p
 
Tja, je bent niet iemand die na een half bordje zegt: 'Pff... ik kan niet meer'.
Toch? :p

Natuurlijk wel. Probleem is, eens ik dat zeg, eet ik nog 2 borden :roflol:
 
dinsdag 05u00 training

Supps: Jumbo Pack (Scitec); Whey Delicious (80gr; XXL)
Trainingstijd: 54min
Bodyweight: 100kg

Comments: ik was beter in mijn bed blijven liggen :(

Untitled.jpg
 
dinsdag 05u00 training

Comments: ik was beter in mijn bed blijven liggen :(
Het was ook wel heel vroeg :p
Je traint als bodybuilder toch? Wat maken de gewichten dan precies uit, tenzij je merkt dat je spiermassa kwijt aan het raken bent met deze reset.
 
Het was ook wel heel vroeg :p
Je traint als bodybuilder toch? Wat maken de gewichten dan precies uit, tenzij je merkt dat je spiermassa kwijt aan het raken bent met deze reset.

En koud. Brrrr. Amper 2gr.

Ja. Dit is een herhaling van de training van vorige week. Omdat ik die week niet af had gewerkt. Tja. Overal heel wat minder reps tov toen. En geen goed gevoel.
Een beetje going throught the motions. Ik heb me al beter gevoeld na een training :)
 
Tja.... kan gebeuren. Volgende keer weer knallen!
 
Back
Naar boven