Fitness Seller

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #43.961
  • #43.963
  • #43.964
maandag 20u00 training

Supps: Jumbo Pack (Scitec); Whey Delicious (80gr; XXL)
Trainingstijd: 65min
Bodyweight: 100kg

Comments: alles stond retestrak!

Untitled.jpg

• #43.966
Word je nu al wat sterker?

• #43.969
  • #43.971
Ik hoop niet dat als ik ouder wordt dat soort sprongen moet maken.
Je moet niets. Eigen vrije wil.
Ben je niet geneigd het spul ergens te laten testen..gezien je enorme twijfels hebt over de concentratie.
Ik zou al nooit gebruiken (ga toch geen wedstrijden doen en verdien er toch geen geld mee), maar bij twijfel over wat ik in mezelf spuit al helemaal niet. Eng gedoe Robke...

• #43.976
Ik hoop niet dat als ik ouder wordt dat soort sprongen moet maken.

Ben je niet geneigd het spul ergens te laten testen..gezien je enorme twijfels hebt over de concentratie..

Ach. Extreme doelen zorgen voor extreme middelen. Het is altijd makkelijker om gewoon te aanvaarden hoe het is.

Nah. Ergens heb ik wel het gevoel dat het wel ok is. Maar als je een ander merk gewend bent, is dit weer even te min :p

Je moet niets. Eigen vrije wil.

Ik zou al nooit gebruiken (ga toch geen wedstrijden doen en verdien er toch geen geld mee), maar bij twijfel over wat ik in mezelf spuit al helemaal niet. Eng gedoe Robke...

Moet je natuurlijk allemaal voor jezelf uitmaken. Lekker terug 118 gaan wegen met 30% of meer heb ik ook geen zin in.

Ach. Extreme doelen zorgen voor extreme middelen. Het is altijd makkelijker om gewoon te aanvaarden hoe het is.
Nah. Ergens heb ik wel het gevoel dat het wel ok is. Maar als je een ander merk gewend bent, is dit weer even te min :p

Moet je natuurlijk allemaal voor jezelf uitmaken. Lekker terug 118 gaan wegen met 30% of meer heb ik ook geen zin in.
Hmm, hoe kan het eigenlijk dat het ooit zover gekomen is? Altijd zwaarder geweest en de neiging vet vast te houden..

Of is dat met de jaren erger geworden? Ben ook wel benieuwd naar het verloop van je fysiek vanaf het moment dat je traint en ook daarbij de kuurgeschiedenis..:o

Ik zou zelf ook niet heel moeilijk doen om iets te slikken of injecteren, zonder dat het getest is..:rolleyes:

Ik snap het even niet, ging jij de vorige keer niet enorm slecht op t3?

• #43.980
Hmm, hoe kan het eigenlijk dat het ooit zover gekomen is? Altijd zwaarder geweest en de neiging vet vast te houden..

Of is dat met de jaren erger geworden? Ben ook wel benieuwd naar het verloop van je fysiek vanaf het moment dat je traint en ook daarbij de kuurgeschiedenis..:o

Ik zou zelf ook niet heel moeilijk doen om iets te slikken of injecteren, zonder dat het getest is..:rolleyes:

Nope. Ik ben altijd dikkie dik geweest. Voor ik begon te trainen woog ik op een moment zelfs 120. Enkel vet dus. En mijn hele leven lang is een jojo geweest.

Na mijn eerste kuur, in 2008, van winny, t3 & clen stond ik op een 82kg op 18% ongeveer. Vandaag sta ik op een 15% @ 99kg. Let wel dat er enkele jaren ook niet gekuurd is.

Ik snap het even niet, ging jij de vorige keer niet enorm slecht op t3?

Yep. En dat lag volgens mij omdat de bold het kcal tekort niet opving. Hogere test en tren doen dat nu wel :p

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven