- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Yep. Ging vlotjes naar boven zonder mijn schouders te gebruiken. Ik kan er nu ook meer doen in 20 sec lijkt het wel. HBPM gaat wel nog naar de 180

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Yep. Ging vlotjes naar boven zonder mijn schouders te gebruiken. Ik kan er nu ook meer doen in 20 sec lijkt het wel. HBPM gaat wel nog naar de 180![]()

Ik meet het niet, maar moet tussen de KB setjes ook wel even flink uithijgen, ja![]()
Of gewoon aanvaarden dat we geen 20 meer zijn 
Doe eens een tabata met een 32 kg ketllebell, dat is lachen!Yep. Ging vlotjes naar boven zonder mijn schouders te gebruiken. Ik kan er nu ook meer doen in 20 sec lijkt het wel. HBPM gaat wel nog naar de 180![]()

Doe eens een tabata met een 32 kg ketllebell, dat is lachen!![]()

HNNNNG

HNNNNG
Toch een mooie serie benches, pulls & presses!![]()
Tren-E of A?Afgelopen vrijdag 200 tren erin gejast en gisteren wederom. Nu zal het wel gebeuren zeker? Buh...
Tren E. Maar zet sowieso alle esters 3 keer in de week
Dus 750 twijfelachtige mg test, 600 tren. Extra: 100mcg T3, 80mcg clen of 2 caps T5Pota-to, Po-tatoTren E. Maar zet sowieso alle esters 3 keer in de week
Dus 750 twijfelachtige mg test, 600 tren. Extra: 100mcg T3, 80mcg clen of 2 caps T5

Ik hoop niet dat als ik ouder wordt dat soort sprongen moet maken.
Je moet niets. Eigen vrije wil.Ik hoop niet dat als ik ouder wordt dat soort sprongen moet maken.
Ik zou al nooit gebruiken (ga toch geen wedstrijden doen en verdien er toch geen geld mee), maar bij twijfel over wat ik in mezelf spuit al helemaal niet. Eng gedoe Robke...Ben je niet geneigd het spul ergens te laten testen..gezien je enorme twijfels hebt over de concentratie.
Ik hoop niet dat als ik ouder wordt dat soort sprongen moet maken.
Ben je niet geneigd het spul ergens te laten testen..gezien je enorme twijfels hebt over de concentratie..

Je moet niets. Eigen vrije wil.
Ik zou al nooit gebruiken (ga toch geen wedstrijden doen en verdien er toch geen geld mee), maar bij twijfel over wat ik in mezelf spuit al helemaal niet. Eng gedoe Robke...
Dat altijd natuurlijk.
Hmm, hoe kan het eigenlijk dat het ooit zover gekomen is? Altijd zwaarder geweest en de neiging vet vast te houden..Ach. Extreme doelen zorgen voor extreme middelen. Het is altijd makkelijker om gewoon te aanvaarden hoe het is.
Nah. Ergens heb ik wel het gevoel dat het wel ok is. Maar als je een ander merk gewend bent, is dit weer even te min
Moet je natuurlijk allemaal voor jezelf uitmaken. Lekker terug 118 gaan wegen met 30% of meer heb ik ook geen zin in.

Hmm, hoe kan het eigenlijk dat het ooit zover gekomen is? Altijd zwaarder geweest en de neiging vet vast te houden..
Of is dat met de jaren erger geworden? Ben ook wel benieuwd naar het verloop van je fysiek vanaf het moment dat je traint en ook daarbij de kuurgeschiedenis..
Ik zou zelf ook niet heel moeilijk doen om iets te slikken of injecteren, zonder dat het getest is..![]()
Ik snap het even niet, ging jij de vorige keer niet enorm slecht op t3?