MuscleMeat

Robke's trainingslog

Ohhhh ik kan prima een hele nacht hakken en springen en doen.. 3 uurtjes.. Mietje :p

Ja maar dat is natuurlijk ook "Enhanced".......;).........denk niet dat Robke dat doet tijdens de bachata??? Zou wel leuk zijn om te zien btw...:D:cool:

In die zuid amerikaanse landen dansen ze meer enhanced dan niet :p Bachata.. Is dat trouwens een mid life crisis dingetje ofzo? Of om te kunnen shinen in de all inclusive resorts in Turkije? :dunno: #durftevragen

• Topic Starter Topic Starter
  • #44.304
Ohhhh ik kan prima een hele nacht hakken en springen en doen.. 3 uurtjes.. Mietje :p

Dat is toch nog net wat anders dan een partner dans waarbij je je vrouw moet leiden ;)

Ja maar dat is natuurlijk ook "Enhanced".......;).........denk niet dat Robke dat doet tijdens de bachata??? Zou wel leuk zijn om te zien btw...:D:cool:

Ik ben ook enhanced :p Nu ja... cruise op dit moment.

In die zuid amerikaanse landen dansen ze meer enhanced dan niet :p Bachata.. Is dat trouwens een mid life crisis dingetje ofzo? Of om te kunnen shinen in de all inclusive resorts in Turkije? :dunno: #durftevragen

Nee hoor. Doen we al een jaartje of 2, 3. Gewoon leuk :)

• #44.306
maandag 05u30 training

Trainingstijd: 34min
Bodyweight: ??kg

Comments: ging goed

3setjes:

Touwtje springen tot fail
Hyper Extensions 10
Crunches 10
Boxing: Intensity fast
4 punch combo's - 3 rounds 2 minutes - 30sec rest - links raken, niet meppen

Respect dat je jezelf ertoe kunt zetten om cardio te doen om 05.30 uur.

• #44.312
Kun je je boksen eens filmen? Ik wil je wel eens bezig zien :eyebrow:

• #44.315
RIP je bicep, sterkte bolle kabouter!

• #44.319
Ik heb alleen gezocht waarom je alleen cardio doet, hoe lang is het geleden? 5cm is niet mis.

Nu 2 weken sinds echo. 3 weken in totaal. Dus het was waarschijnlijk nog wat groter. Vorige maandag wel nog een kleine bloeduitstorting gehad na wat spielerei in mijn kot.
Deze week nog maar eens horen voor een nieuwe echo te laten maken.

Terug
Naar boven