- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ohhhh ik kan prima een hele nacht hakken en springen en doen.. 3 uurtjes.. Mietje![]()
.........denk niet dat Robke dat doet tijdens de bachata
Zou wel leuk zijn om te zien btw...

Ja maar dat is natuurlijk ook "Enhanced"................denk niet dat Robke dat doet tijdens de bachata
![]()
Bachata.. Is dat trouwens een mid life crisis dingetje ofzo? Of om te kunnen shinen in de all inclusive resorts in Turkije?
#durftevragenOhhhh ik kan prima een hele nacht hakken en springen en doen.. 3 uurtjes.. Mietje![]()

Ja maar dat is natuurlijk ook "Enhanced"................denk niet dat Robke dat doet tijdens de bachata
![]()
Nu ja... cruise op dit moment.In die zuid amerikaanse landen dansen ze meer enhanced dan nietBachata.. Is dat trouwens een mid life crisis dingetje ofzo? Of om te kunnen shinen in de all inclusive resorts in Turkije?
#durftevragen

In die zuid amerikaanse landen dansen ze meer enhanced dan nietBachata.. Is dat trouwens een mid life crisis dingetje ofzo? Of om te kunnen shinen in de all inclusive resorts in Turkije?
#durftevragen

je was al vroeg aan de cocktails

Gewoon nog doorgaan van de avond ervoor 
Respect dat je jezelf ertoe kunt zetten om cardio te doen om 05.30 uur.

Ik kan dan best uit mijn bed komen, maar cardio? No fucking way
.Ik kan dan best uit mijn bed komen, maar cardio? No fucking way.

Ik kan wel wat bedenken
.
Kun je je boksen eens filmen? Ik wil je wel eens bezig zien![]()
Ik boks met een app die de punches roept
Of ik moet mijn kodak meenemen
En sowieso stelt links niets voor nu.Ik heb alleen gezocht waarom je alleen cardio doet, hoe lang is het geleden? 5cm is niet mis.
Ik heb alleen gezocht waarom je alleen cardio doet, hoe lang is het geleden? 5cm is niet mis.