AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #44.341
  • Like
Waarderingen: 040B
De gezondheidszorg moet haast onbetaalbaar zijn voor de overheid daar op die manier.
Tja, hier in NL zijn alle zorgverzekraars dik verdienende instanties met een flink winstoogmerk..daar valt ook wel wat van te zeggen..:rolleyes:

Tja, hier in NL zijn alle zorgverzekraars dik verdienende instanties met een flink winstoogmerk..daar valt ook wel wat van te zeggen..:rolleyes:
De overheid stort er ook hier nog bakken met geld in ieder jaar. De premie die we allemaal betalen is nog niet genoeg.

Kun je nagaan wat het de overheid in Belgie kost aangezien ze maar 100 euro per jaar premie betalen of zo...

De overheid stort er ook hier nog bakken met geld in ieder jaar. De premie die we allemaal betalen is nog niet genoeg.
Kan ik nauwelijks geloven.

Er zijn ook legio mensen die nooit wat hebben, maar wel het potje vullen. Maar weet er het fijne niet van.

Vind wel dat ze in NL vaak erg moeilijk doen over bepaalde zaken..wat in BE misschien wel weer wat te makkelijk gaat..:o

• #44.345
Kun je nagaan wat het de overheid in Belgie kost aangezien ze maar 100 euro per jaar premie betalen of zo...

True. Maar bv hospitalisatie wordt apart verzekerd. Anders betaal je vaak haast de volle pot. En ook, de belasting druk in BE ligt vrij hoog, waar we amper iets voor terug krijgen.
Behalve dan zorgverzekering.

• #44.346
Vind wel dat ze in NL vaak erg moeilijk doen over bepaalde zaken..wat in BE misschien wel weer wat te makkelijk gaat..:o

Dat weet ik niet. Je hebt toch recht om te weten wat er aan de hand met je is? Ok, er zijn een pak profiteurs maar als er iets mis met je is, hoor je daar geen tig aantal euro's voor te betalen.

Dat weet ik niet. Je hebt toch recht om te weten wat er aan de hand met je is? Ok, er zijn een pak profiteurs maar als er iets mis met je is, hoor je daar geen tig aantal euro's voor te betalen.
Ook zeker waar.

Bloedtesten bijvoorbeeld kosten toch wel aardig wat en artsen zullen je niet zomaar alles laten meten.

Zo zou ik best benieuwd zijn naar mijn ALAT/ASAT en mijn test gehalte:o

• #44.349
Ook zeker waar.

Bloedtesten bijvoorbeeld kosten toch wel aardig wat en artsen zullen je niet zomaar alles laten meten.

Zo zou ik best benieuwd zijn naar mijn ALAT/ASAT en mijn test gehalte:o

Kan je hier in BE gewoon vragen. Eenmalige betaling van 70eur die gewoon terug betaald krijgt. Ik doe het vrij regelmatig ;)

Kun je gewoon bij je huisarts aanvragen hoor. Eigen risico.

Niet terug betaald dan?

• #44.350
donderdag 05u30 training

Trainingstijd: 30min
Bodyweight: 92kg

Comments: zo... dat was dat weer.

30min Stepper - fatburning program.

Als je over je eigen risico heen zit dan zul je het wel vergoed krijgen, ja. De meeste huisartsen doen niet echt moeilijk over een bloedtest. Tegenwoordig wil jan en alleman zich preventief laten testen;).

Als je over je eigen risico heen zit dan zul je het wel vergoed krijgen, ja. De meeste huisartsen doen niet echt moeilijk over een bloedtest. Tegenwoordig wil jan en alleman zich preventief laten testen;).
Eerst even die 300+ euro eigen risico erdoor:roflol:

Of wacht..ik heb ehm verhoogd naar 600 ofzo:o

• #44.354
vrijdag 05u30 training

Trainingstijd: 36min
Bodyweight: 91kg

Circuitje: 3x

Touwtje springen tot fail
Hyper Extensions 10
Crunches 10
Pushup 10 (push up stands)
Mountain Climbers 10 (push up stands/wheels)
Footwork drill

Boxing: Intensity medium
4 punch combo's - 10 rounds - 2 minutes - 30sec rest in between - links @ 60% power
371 punches

Laatst bewerkt:
Het gaat alweer goed Rob. Iedere dag een beetje meer kracht in de arm?

• #44.356
  • #44.358
  • #44.360
Nou dan. Dwars scheur van 4 naar 2 genezen. Helaas pindakaas blijft de lengte wat hangen. van 5.64 naar 3.32 nu. Maar goed, ik heb ook nog wel een bloeduitstorting gehad.
Misschien toch nog wat terug ingescheurd. Geen idee.

Vananvond met de bar al wat dingen doen? Of niet?

Terug
Naar boven