Fitness Seller

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.461

Thanks bro'

Ondanks alle smoesjes: mooi man!
Sta je nou je adem in te houden bij het poseren?

Nee, eigenlijk niet ... maar heb van dat hele posen niet veel kaas gegeten.
Dus denk maar suck in that gut :roflol:

Goeie foto's maatje.. flinke poten heb je ook

Thanks

Verder bikkelen ... volgend jaar weer wat beter ;)

+1 brute massa!

En het komt zoveel beter uit nu je gedropt bent in vet %.
Als je nog een paar procentjes lager staat dan heb je gewoon een ****ing brute bodybuilding fysiek.

Goed bezig "ouwe".

Ja, ik vrees dat die paar centimeter en % niet hetgeen gaan doen wat jij
hebt. Daarvoor zit mijn velletje nog wat te losjes. Maar wie weet, ik ben nog
geen 40+ dus het trekt mss nog wel wat bij.

t*ring Rob dikke massa aanwezig daar!
Duidelijk vooruitgang topper...........gefeliciteerd

Ik ga je nog inhalen kerel ;) Thanks

Dankje, en brute massa kerel

Your welcome

Mooie testiclecrunch-pose op de laatste foto!

Protect that what's important to you :D

De foto's dan: Smoesjes ivm de foto's: - mijn short was wat te klein :o - door mijn huidoverschot lijk ik vetter - ik hou nog wat vocht vast door allerhande creatine - en dit is straight out of bed & koud getrokken [ATTACH=full zei:
171506[/ATTACH]

jpas6o.jpg

epgmzc.jpg

111ut15.jpg

poeheej ziet er goed uit

Fijne vakantie !!

Bijlagen

• 2rcsolh.jpg
    2rcsolh.jpg
    22,7 KB · Weergaven: 13
  • #4.463
pfieuw check die arm ;o vind die bdb ook zeer proper!

Whow Robke!
Je hebt behoorlijk wat massa, dat Borat zwempak zal je goed staan in Egypte ;)

Wat heb je de laatste tijd ook veel progressie met je fatdrop!
Lijkt wel of je lichaam zich eindelijk overgeeft en ophoudt met protesteren, en gelukkig op meer kcal dan waar je de laatste jaren op hebt gecut :cheer:

Hele fijne vakantie :cool: :hello:

Proficiat Rob, je ziet er echt wel enorm uit! Je hebt vanaf begin dit jaar al een seriueze stap vooruitgang geboekt!
Goe bezig dus ;)

• #4.468

Yep ... 10 nachten in Egypte !

pfieuw check die arm ;o vind die bdb ook zeer proper!

Thanks bro'

Whow Robke!
Je hebt behoorlijk wat massa, dat Borat zwempak zal je goed staan in Egypte ;)

Wat heb je de laatste tijd ook veel progressie met je fatdrop!
Lijkt wel of je lichaam zich eindelijk overgeeft en ophoudt met protesteren, en gelukkig op meer kcal dan waar je de laatste jaren op hebt gecut :cheer:

Hele fijne vakantie :cool: :hello:

Hehehe, de aanhouder wint ;)

Thanks meid

Proficiat Rob, je ziet er echt wel enorm uit! Je hebt vanaf begin dit jaar al een seriueze stap vooruitgang geboekt!
Goe bezig dus ;)

Thanks

---------- Toegevoegd om 11:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:06 ----------

Zo, de koffers staan klaar, de pickup is om 12u30 en ik ben er klaar voor !

All you can eat buffets, here I come !

oei oei, rob zen log 2 weken niet aangevuld! benieuwd of er xtra vakantie kg's zijn bijgekomen of afgegaan :D

• #4.470
oei oei, rob zen log 2 weken niet aangevuld! benieuwd of er xtra vakantie kg's zijn bijgekomen of afgegaan :D

Hoppa, back in Belgium ...

Status so far ... 94.7kg in de morgen. Dus 3 kilo erbij :p Maar de week is nog niet om. Staat nog een BBQ op het plan en
een avondje friet. Ach ja, dat zijn kilo's die er nog niet lang aan zijn, dus die zijn ook weer als eerste weg. Weekje of
2, 3 en ik zit weer back on track met mijn gewicht.

Ga morgen wel al langzaam aan terug wat trainen en vanaf volgende week is het terug clean eten, en lekker trainen.
Heb ik best wel gemist. Ja, zelfs de cardio, en het clean eten heb ik gemist. :)

Hoppa, back in Belgium ...

Status so far ... 94.7kg in de morgen. Dus 3 kilo erbij :p Maar de week is nog niet om. Staat nog een BBQ op het plan en
een avondje friet. Ach ja, dat zijn kilo's die er nog niet lang aan zijn, dus die zijn ook weer als eerste weg. Weekje of
2, 3 en ik zit weer back on track met mijn gewicht.

Ga morgen wel al langzaam aan terug wat trainen en vanaf volgende week is het terug clean eten, en lekker trainen.
Heb ik best wel gemist. Ja, zelfs de cardio, en het clean eten heb ik gemist. :)
Aansteller! ;)
Zelfs m'n vrouw was 5 kilo aangekome, tijdens onze week op Kreta...
Ik ook, maar ze zijn er weer al af gelukkig... :o
Volgens mijn collega's was ik wat afgevallen, terwijl m'n gewicht nog iets was toegenomen sinds de laatste dag dat ik gewerkt had.
Ik stekk het op spiermassa, ook al heb ik al heel lang niet meer getraind! :thumb:

Als je frites eet, mag je natuurlijk niet vergeten er een flinke berg stoofvlees en mayonaise op te donderen éh! :D
En tijdens de BBQ de Madras(sauce) niet vergeten! :D
Geniet er van Rob! :cool:

Ga je nu eigenlijk verder cutten of wat is het plan?

• #4.473
Aansteller! ;)
Zelfs m'n vrouw was 5 kilo aangekome, tijdens onze week op Kreta...
Ik ook, maar ze zijn er weer al af gelukkig... :o
Volgens mijn collega's was ik wat afgevallen, terwijl m'n gewicht nog iets was toegenomen sinds de laatste dag dat ik gewerkt had.
Ik stekk het op spiermassa, ook al heb ik al heel lang niet meer getraind! :thumb:

Als je frites eet, mag je natuurlijk niet vergeten er een flinke berg stoofvlees en mayonaise op te donderen éh! :D
En tijdens de BBQ de Madras(sauce) niet vergeten! :D
Geniet er van Rob! :cool:

Whehehe, ik had niets anders van jou verwacht Hummer ;)

Ga je nu eigenlijk verder cutten of wat is het plan?

Plan? Onder de 20% BF blijven en zoveel mogelijk cleane massa & kracht bijkrijgen.
Sounds pretty simple :roflol:

• #4.474
Trainingen van afgelopen dagen:

Sleep: +8hrs
Food: +2000kcals
Health: good2go
Mentality: back to the iron
Temp in Gym: +20°

Warm Up:
Spinbike: 10min

2n6g9dc.jpg

Trainingstijd: 90min
Polardata: 120avg - 160max - 850kcal
Comments: lekkah !

Alles gaat super lekker gewoon. Ondanks de enige tijd off, of misschien door de tijd off,
lijkt het trainen eens zo makkelijk te gaan. Alle compounds gaat lekkerder, krijg ook een
betere mind muscle connectie en mijn techniek gaat er ook op vooruit. De dvd's van
Blood n Guts & One week in the Dungeon (Dorian Yates) geven me heel veel tips die ik
werkelijk ook nuttig kan gebruiken. Nog een lange weg te gaan, but I like this !

Een goed begin is een tros bananen! Vakantie doet een hoop goed Rob.

Harde trainingen weer :)

• #4.477
Een goed begin is een tros bananen! Vakantie doet een hoop goed Rob.

Goed zou ik niet zeggen :p Een shitload aan cheat foods & alcohol kan niet echt
goed doen :roflol:

Thanks bro'

Ik vond het nogal frappant eigenlijk dat sinds ik even niet meer getraind heb, mijn
techniek precies ook gereset is. En ik beter squat en bench. Of misschien ligt het ook
aan het feit dat ik nog even wat minder weights op de barbell heb. Ik voel mij in ieder
geval goed terug onder het ijzer. Yeah !

---------- Toegevoegd om 19:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:31 ----------

Nog even on the sideline, ik heb ook beslist om niet meer in dagen te trainen. Ik train dus
2 dagen on, 1 dag off ... gaat een beetje aanpassen zijn, zeker gezien ik dan in het weekend
in de ochtend zou trainen, maaaaaar ... het moet maar te doen zijn :p

Welkom terug in de herfst :D
Zo te lezen ben je helemaal opgeladen om er weer flink tegenaan te gaan, succes!

Goedemorgen Robke, heerlijk man ff lekker weggeweest..lekker uitgerust en nu opgeladen om er weer tegen aan te gaan! Net zoals de andere zeggen, vakantie doet een hoop goed ;)... (alcohol en cheatfood zien we even door de vingers)

Heerlijk om weg te zijn geweest, maar ik kan goed geloven dat het ook weer heerlijk is weer lekker thuis te zijn en weer te beginnen met trainen :). Training ziet er goed uit! Suc6:D

Alles gaat super lekker gewoon. Ondanks de enige tijd off, of misschien door de tijd off,
lijkt het trainen eens zo makkelijk te gaan. Alle compounds gaat lekkerder, krijg ook een
betere mind muscle connectie en mijn techniek gaat er ook op vooruit. De dvd's van Blood n Guts & One week in the Dungeon (Dorian Yates) geven me heel veel tips die ik
werkelijk ook nuttig kan gebruiken. Nog een lange weg te gaan, but I like this !

"Come on SQUEEEEZE! SQUEEEEEEEEEZE!"

Terug
Naar boven