MuscleMeat

Robke's trainingslog

Inderdaad reeds een serieuze spiermassa!

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.503
kciam0.jpg
Wat heb jij een dikke onderlip :eek:

Nee, maar ziet er goed uihuit!

Het lijkt wel alsof jij in de vetversmelter hebt gelegen ;)
je moet ons ook maar dat vakantieadresje geven want dat resultaat willen wij ook wel!

• #4.506
  • #4.507
Training van zonet:

Sleep: 7u (maar tjees wat een baggernacht)
Food: +2200kcal
Health: allrighty
Mentality: skweeeeeeze
Temp in Gym: 29°

Warm Up:
Spinbike: 10min
BOR: 20xbb

r03w4i.jpg

Trainingstijd: 86min (start @ 15u15)
Polardata: 131avg - 167max - 915kcals
Comments: goh lijkt allemaal wel goed te gaan maar ik vrees dat ik op sommige oefeningen
teveel gebruik maak van momentum. Ook zit ik soms (vooral bij die cable row & BOR) niet op
volledige ROM. Schat zo'n 3/4 en de squeeze van de rug komt er dan ook niet goed door.

Die deadlift op het einde is wel redelijk killing :o

Note to myself: lower the weight -> focus more !

goddomme man, goede foto...dikke armen, dikke traps, dikke vuisten en een dik horloge :P

MP voor meer kracht in schouders is goede keus.

edit: degelijke rugtraining zie ik verschijnen ineens. wel weer zo'n ingewikkeld tabel systeem :P wat je eerst had leek overzichtelijker. maargoed, we zullen eraan moete wennen denk ik

• #4.509
goddomme man, goede foto...dikke armen, dikke traps, dikke vuisten en een dik horloge :P

MP voor meer kracht in schouders is goede keus.

edit: degelijke rugtraining zie ik verschijnen ineens. wel weer zo'n ingewikkeld tabel systeem :P wat je eerst had leek overzichtelijker. maargoed, we zullen eraan moete wennen denk ik

Thanks bro'

Ja, is een nieuw systeem waarin ik gebruik maak van 2 schema's die ik eigenlijk afwissel per trainingscycle.
Het donker grijs gekleurde veranderd dus om en om per cycle en één cycle bestaat uit 2 dagen on, 1 dag off,
2 dagen on. Zo pak ik telkens ook één spiergroep 2 keer in de week. Lijkt allemaal ingewikkeld maar is
het gewoon niet hoor :p

:roflol:
thanks
Haha, nee nee, lijkt allemaal maar zo door het bruine kleurtje vrees ik hoor ;)

Ja ja dat zal best :p

Training van zonet:
Note to myself: lower the weight -> focus more !

Suc6 :cool:, en niet te veel letten op die stemmetjes. ;)

Ja, is een nieuw systeem waarin ik gebruik maak van 2 schema's die ik eigenlijk afwissel per trainingscycle.
Het donker grijs gekleurde veranderd dus om en om per cycle en één cycle bestaat uit 2 dagen on, 1 dag off,
2 dagen on. Zo pak ik telkens ook één spiergroep 2 keer in de week. Lijkt allemaal ingewikkeld maar is
het gewoon niet hoor :p

Uitleg haha, fijn..ik begreep het ook niet helemaal meer :p. Het is nu wel duidelijker. Echt zo chill zeg dat je thuis een eigen gym hebt, straks ga ik daar ook maar voor sparen ;). Geen getut meer met wat wel en wat niet kan :p

• #4.511
Uitleg haha, fijn..ik begreep het ook niet helemaal meer :p. Het is nu wel duidelijker. Echt zo chill zeg dat je thuis een eigen gym hebt, straks ga ik daar ook maar voor sparen ;). Geen getut meer met wat wel en wat niet kan :p

Ai, dacht dat het wel duidelijk was eigenlijk :p

De werksets zijn de workloads. In de opmerking kolom zet ik dan hoeveel reps ik gehaald heb en
eventueel of het moeilijk was, makkelijk etc ... Haal ik het maximum reps bij de workload sets, verhoog
ik het gewicht de volgende keer.

Tsja, zo een homegym is een blijvend ding. Helaas wil je daar ook weer telkens andere dingen
voor en uiteindelijk wordt het ook wel een kostelijke kamer :D

Laatst bewerkt:
Haha ach ja...de een heeft zijn treinlocomotiefjes, de ander een boel aquariums (hier ook :p) en de ander een gym (straks ook ik :P + grote keuken ;)).

Hé trouwens, gister zumba voor het eerst gedaan! Was wel leuk, wel heeeeel vrouwelijk haha, zie jou al voor me. Swingen met die heupen en trillen met die billen ;).

He nog bedankt he voor je hulp! :thumbs:

Ik ga weer verder, druk bezig met schoolwerk pff...en zo richting Zwolle maar weer...Fijne dag :)

• #4.513
Haha ach ja...de een heeft zijn treinlocomotiefjes, de ander een boel aquariums (hier ook :p) en de ander een gym (straks ook ik :P + grote keuken ;)).

Hé trouwens, gister zumba voor het eerst gedaan! Was wel leuk, wel heeeeel vrouwelijk haha, zie jou al voor me. Swingen met die heupen en trillen met die billen ;).

He nog bedankt he voor je hulp! :thumbs:

Ik ga weer verder, druk bezig met schoolwerk pff...en zo richting Zwolle maar weer...Fijne dag :)

True true ...

Ja, dat geloof ik dat je dat wel zou willen zien :)

Have fun and you're welcome ;)

---------- Toegevoegd om 10:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:33 ----------

Vandaag had ik trouwens een rustdagje maar de inbouwkast wordt geleverd en dus moet
er gesleept en gedragen worden :(

Zo Rob dat ziet er goed uit die pic. Geile body begin je al te krijgen. Massa had je al. ;)

• #4.516
sodeknetter, wat een goed fysiek kerel. Voor ik zoveel massa op mijn frame heb zitten, lig ik al met 1 been in me graf :o

• #4.518
Sterkte met die kast vanmiddag :D
Je moet het vrouwtje tevreden houden he!

• #4.520
Sterkte met die kast vanmiddag :D
Je moet het vrouwtje tevreden houden he!

Hehehe, die is ook wel een beetje voor mij :p Ik was die antieke kleerkast (en
nee, nu bedoel ik niet mezelf) waar je niets in kwijt kon ook al lang moe.
Gaat wel weer een werkje worden ... planken van 3m50, spiegeldeuren, gewone
deurtjes en nog een shitload aan hout ... pff ... en dan nog allemaal op maat
zagen etc ... ik was beter nog even op vakantie gebleven :D

Terug
Naar boven