Sue
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 484
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 67kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goedemorgen Robke, heerlijk man ff lekker weggeweest..lekker uitgerust en nu opgeladen om er weer tegen aan te gaan! Net zoals de andere zeggen, vakantie doet een hoop goed... (alcohol en cheatfood zien we even door de vingers)
Heerlijk om weg te zijn geweest, maar ik kan goed geloven dat het ook weer heerlijk is weer lekker thuis te zijn en weer te beginnen met trainen. Training ziet er goed uit! Suc6
![]()

Zo'n tijdje off kan inderdaad goed werken, ook wel handig want alles op je vakantie volhouden is praktisch lastig. Dusssss... je kan er weer tegenaan voorlopig!
Succes!
Vanavond BBQ en morgenvoormiddag duiken we
Goodmorning
Goed weekend gehad? Alweer een bbq gister, was het weer zo goed daar?
Wel lekker om de zomer daarmee af te sluiten, de bbq word hier denk ik pas volgend jaar weer.
Suc6 straks met je training... ik ben vandaag ook weer lekker druk
Groetjes!!

)
Whoa..jij eet veel bbq'sHopelijk heeft het gesmaakt!
Succes met schouders en dat lopen vandaag.

Dit om wat meer kracht in mijn

Als je de geheime formule hebt gevonden: ik heb ook interesse om van endo naar meso te gaan!
Door met actieplan dusGeheime formule is er niet hoor ... ik denk dat op een bepaald moment je gewoon
kantelt naar het andere type. Gewoon omdat je bv lager in BF zit, kan je harder, sneller
bewegelijker lopen & bewegen. Waardoor je weer sneller kcal verbrand etc ...
Dus ja, het is gewoon een punt waar je over gaat denk ik.

, nou je bent iig lekker bezig geweest
.
.
Door met actieplan dus
De eerste 1,5kg is al verdwenen in de eerste week, eens zien wat week 2 me brengt![]()
Lazy sunday training, nou je bent iig lekker bezig geweest
.
Beter om bij de side delts etc. eerst goed aan je techniek te gaan werken voordat je flinke gewichten erop gaat knallen OOK al is dat zo uitdagend om te doen.
Hé weet je wat ik vanavond ga proberen?
JA jawel... ZUMBA haha....
Vanavond eerst even borst/triceps/schouders trainen en daarna swingen met die heupen![]()

Succes alvast !
maar daar hebben er meer moeite mee
. 
.Netjes die intervals van je! ik ben er nog niet aan begonnen, misschien dat ik het met de fiets wil gaan proberen. Een jaar terug wilde ik gaan hardlopen maar had daarna zo'n last van mijn knieën voor een poos dat ik het niet heb doorgezet. Leek me niet zo verstandig
Het is ook vrij logisch allemaal wat betreft de techniek...dat je dat niet moet oefenen met je max. gewicht of iig flink wat gewicht. Rustig opbouwenmaar daar hebben er meer moeite mee
.
haha Ja die stijve heupen van me weer even los wriggelen :cheers:
Thx nog, komt wel goed.
Maar ik loop liever en liever. Heb ook wel

andere schoenen...dat scheelt een hele hoop...
Al die spookjes in je hoofd veroorzaken het zelfde effect blijkbaar, niet gek worden he
.
Haha.. nou het is toch echt zo, ik mag dan wel lenig zijn... maar gevoel voor ritme is gone... daar mag dus ook aan gesleuteld worden![]()
![]()