MuscleMeat

Robke's trainingslog

Zo'n tijdje off kan inderdaad goed werken, ook wel handig want alles op je vakantie volhouden is praktisch lastig. Dusssss... je kan er weer tegenaan voorlopig!
Succes!

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.482
Goedemorgen Robke, heerlijk man ff lekker weggeweest..lekker uitgerust en nu opgeladen om er weer tegen aan te gaan! Net zoals de andere zeggen, vakantie doet een hoop goed ;)... (alcohol en cheatfood zien we even door de vingers)

Heerlijk om weg te zijn geweest, maar ik kan goed geloven dat het ook weer heerlijk is weer lekker thuis te zijn en weer te beginnen met trainen :). Training ziet er goed uit! Suc6:D

Jaja, die vakantie deed echt wel goed ... vaak getwijfeld om nog even de gym
daar te verkennen maar, het is vakantie voor iets. En we hadden best wel veel
gesnorkeld en gezwommen. Dus ja, een beetje cardio is er ook geweest :)

Now it's back to business

"Come on SQUEEEEZE! SQUEEEEEEEEEZE!"

Put some effort into it ;)

Zo'n tijdje off kan inderdaad goed werken, ook wel handig want alles op je vakantie volhouden is praktisch lastig. Dusssss... je kan er weer tegenaan voorlopig!
Succes!

Return of the Robke ... attacking the iron

---------- Toegevoegd om 11:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:34 ----------

Vandaag is het lekker rusten en shoppen :p Vanavond BBQ en morgenvoormiddag duiken we
terug onder de barbell. Schouders & lopen op het programma. Gaat echt wel wennen worden.
En ik moet terug gaan opletten wat ik wanneer train :p

Goodmorning ;)

Goed weekend gehad? Alweer een bbq gister :p, was het weer zo goed daar?
Wel lekker om de zomer daarmee af te sluiten, de bbq word hier denk ik pas volgend jaar weer :(.
Suc6 straks met je training ;)... ik ben vandaag ook weer lekker druk :p

Groetjes!!

Whoa..jij eet veel bbq's :D Hopelijk heeft het gesmaakt!
Succes met schouders en dat lopen vandaag.

• #4.485
Goodmorning ;)

Goed weekend gehad? Alweer een bbq gister :p, was het weer zo goed daar?
Wel lekker om de zomer daarmee af te sluiten, de bbq word hier denk ik pas volgend jaar weer :(.
Suc6 straks met je training ;)... ik ben vandaag ook weer lekker druk :p

Groetjes!!

Hey hey, weekendje is nog niet voorbij maar het was inderdaad al leuk :p

Nah, weer viel een beetje tegen, maar om buiten te bakken was het nog net goed hoor.
Dus hebben we maar binnen gegeten (8 stukken vlees maar liefst :o)

Have fun ;)

Whoa..jij eet veel bbq's :D Hopelijk heeft het gesmaakt!
Succes met schouders en dat lopen vandaag.

Ja seg, ik denk dat ik op zijn minst al 10 BBQ's heb gehad dit jaar maar, dit was
de laatste. Met spijt in het hart, maar ook wel een beetje gelukkig :p

---------- Toegevoegd om 14:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:29 ----------

Training van vandaag:

Sleep: 9u
Food: +2000kcals
Health: feelin fine
Mentality: lazy sunday
Temp in Gym: 18°

Warm up:
Spinbike: 10min
MP: 20 x bb

34es404.jpg

Trainingstijd: 74min (start @ 10u)
Polardata: 132avg - 186max - 804kcals
Comments: ging niet slecht gezien ik enkel een ontbijt van muesli & whey had gehad.

Ik wissel de ene week tussen een seated shoulder press en een MP met wat cheaten.
Alhoewel dat cheaten met legdrive nog niet echt lukt :o Dit om wat meer kracht in mijn
schouders te krijgen by any means necessary.

Ben ook bezig om mijn side delts toch wat meer onder controle te krijgen. Is eigenlijk wel
beestig moeilijk. Dus ja, maar zakken in de gewichten tot ik echt die mind - muscle connectie
krijg. Vooral op de seated lateral raises heb ik het moeilijk. Bij de cable lijkt het dan
wel al weer wat makkelijker te gaan.

• #4.487
kciam0.jpg

Zo! Dat ziet er verdomd goed uit, damn!

Toch ben je wel een gespierd mezootje éh! :windup:

• #4.490
Als je de geheime formule hebt gevonden: ik heb ook interesse om van endo naar meso te gaan!

• #4.492
Als je de geheime formule hebt gevonden: ik heb ook interesse om van endo naar meso te gaan!

Geheime formule is er niet hoor ... ik denk dat op een bepaald moment je gewoon
kantelt naar het andere type. Gewoon omdat je bv lager in BF zit, kan je harder, sneller
bewegelijker lopen & bewegen. Waardoor je weer sneller kcal verbrand etc ...
Dus ja, het is gewoon een punt waar je over gaat denk ik.

Geheime formule is er niet hoor ... ik denk dat op een bepaald moment je gewoon
kantelt naar het andere type. Gewoon omdat je bv lager in BF zit, kan je harder, sneller
bewegelijker lopen & bewegen. Waardoor je weer sneller kcal verbrand etc ...
Dus ja, het is gewoon een punt waar je over gaat denk ik.
Door met actieplan dus ;)
De eerste 1,5kg is al verdwenen in de eerste week, eens zien wat week 2 me brengt ;)

Lazy sunday training :P, nou je bent iig lekker bezig geweest :).
Beter om bij de side delts etc. eerst goed aan je techniek te gaan werken voordat je flinke gewichten erop gaat knallen OOK al is dat zo uitdagend om te doen :p.

Hé weet je wat ik vanavond ga proberen?

JA jawel... ZUMBA haha....
Vanavond eerst even borst/triceps/schouders trainen en daarna swingen met die heupen :P

• #4.495
Door met actieplan dus ;)
De eerste 1,5kg is al verdwenen in de eerste week, eens zien wat week 2 me brengt ;)

Yep, only way to go, just hang in there

Lazy sunday training :P, nou je bent iig lekker bezig geweest :).
Beter om bij de side delts etc. eerst goed aan je techniek te gaan werken voordat je flinke gewichten erop gaat knallen OOK al is dat zo uitdagend om te doen :p.

Hé weet je wat ik vanavond ga proberen?

JA jawel... ZUMBA haha....
Vanavond eerst even borst/triceps/schouders trainen en daarna swingen met die heupen :P

Ja, zondag training viel best wel mee. Interval lopen gaat nog steeds beter en
beter. Haal nu zelfs intervals van +15km/u. Iets wat ik vroeger met mijn 105kg
niet eens durfde te proberen :o

Ja, die side delts hé. Ik zie alsmaar artikels van mensen die altijd maar bezig zijn
dat hun schouder oid niet reageerde, tot ze het gewicht eens verlaagde en aan hun
techniek gingen werken. Tsja, ik dacht: ik probeer het ook eens.

Zumba? Nice ... jammer dat ik het niet kan zien :p Succes alvast !

Netjes die intervals van je! ik ben er nog niet aan begonnen, misschien dat ik het met de fiets wil gaan proberen. Een jaar terug wilde ik gaan hardlopen maar had daarna zo'n last van mijn knieën voor een poos dat ik het niet heb doorgezet. Leek me niet zo verstandig :o

Het is ook vrij logisch allemaal wat betreft de techniek...dat je dat niet moet oefenen met je max. gewicht of iig flink wat gewicht. Rustig opbouwen ;) maar daar hebben er meer moeite mee :o.

haha Ja die stijve heupen van me weer even los wriggelen :cheers: :p
Thx nog, komt wel goed ;).

• #4.497
Netjes die intervals van je! ik ben er nog niet aan begonnen, misschien dat ik het met de fiets wil gaan proberen. Een jaar terug wilde ik gaan hardlopen maar had daarna zo'n last van mijn knieën voor een poos dat ik het niet heb doorgezet. Leek me niet zo verstandig :o

Het is ook vrij logisch allemaal wat betreft de techniek...dat je dat niet moet oefenen met je max. gewicht of iig flink wat gewicht. Rustig opbouwen ;) maar daar hebben er meer moeite mee :o.

haha Ja die stijve heupen van me weer even los wriggelen :cheers: :p
Thx nog, komt wel goed ;).

Tsja, ik sta er zelf ook van te kijken :p Maar ik loop liever en liever. Heb ook wel
een tijdje last van de knieën gehad, toen gaan lopen op de Finse Piste en wat
minder gaan lopen ook. Was gelijk veel beter. Toen nog nieuwe schoenen en sinds
heb ik nergens gaan last meer van.

Ja, die kg's op de barbell hé ... tsja, en ik train dan nog thuis zonder toeschouwers,
je zou denken dat je je dan niets aan zou trekken van die kg's maar stiekem spoken die
alsmaar door je hoofd ... meer, meer ! zwaarder ! :p

Stijve heupen? En je doe Pilates? mmmm, ik geloof er niets van ;)

andere schoenen...dat scheelt een hele hoop...:o

Al die spookjes in je hoofd veroorzaken het zelfde effect blijkbaar :P, niet gek worden he ;).

Haha.. nou het is toch echt zo, ik mag dan wel lenig zijn... maar gevoel voor ritme is gone... daar mag dus ook aan gesleuteld worden :thumbs: ;)

Je staat er flink droog bij :)

• #4.500
andere schoenen...dat scheelt een hele hoop...:o

Al die spookjes in je hoofd veroorzaken het zelfde effect blijkbaar :P, niet gek worden he ;).

Haha.. nou het is toch echt zo, ik mag dan wel lenig zijn... maar gevoel voor ritme is gone... daar mag dus ook aan gesleuteld worden :thumbs: ;)

True ...

Gevoel voor ritme weg? Ik dacht dat dat bij vrouwen er vanzelf ingebakken zat? :p

Nou, dat zou ik ook weer niet zeggen :p

Terug
Naar boven