- Waardering
- 426
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

en van rusten groei je ... dus ja, ik zou wel weten wat kiezen mocht er een keuze zijn![]()

haha en meteen PR's gemaakt! zozo
handig zoiets bouwen zonder handleiding, suc6 ermee
![]()
Brengen mij altijd meer in de war dan dat ze goed doen 
Hehehe ...
Tsja, handleidingen zijn sowieso overratedBrengen mij altijd meer in de war dan dat ze goed doen
Nah, het is eigenlijk niet moeilijk hoor. Je ziet zo wat bij wat hoort en die kerel heeft me
gezegd wat voor schroefjes ik voor welke planken moet gebruiken. Tsja, en dan weet je het wel hé.

Ja over die handleidingen ben ik het ook altijd eens.. ik kan het wel zonder maar m'n pa gaat altijd zeuren "nee zo moet dat niet" .. "lennart niet doen" "lennart doe eens rustig en lees die handleiding" .. dan ben ik aangebrand en kijk hem de rest van de dag met een chagarijnige zultekop aan![]()

Nee, dan de handleiding van Ikeakasten!
Geen woord uitleg - ze denken dat de plaatjes duidelijk genoeg zijn!![]()

handleidingen in elke taal behalve Nederlands...Nee, dan de handleiding van Ikeakasten!
Geen woord uitleg - ze denken dat de plaatjes duidelijk genoeg zijn!![]()

)weer een nieuw woord geleerd: poepsimpel
handleidingen in elke taal behalve Nederlands...
Benchen en lopen met kasten? Mooie training![]()

Voor volgende week op de planning: deadliften en sleuren met betonblokken (die in de tuin liggen)

Hehehe, ok, allereerst begonnen met in een razende vaart de bestaande kleerkast af te breken en die
te verhuizen naar de zolderkamer van de schoonouders. Dus, afbreken, setje trappen af, aanhangwagen op,
aanhangwagen af, 3 setjes trappen op (PR! trouwens). Klaar tot daar toe
Kwam de mini vrachtwagen met de inbouwkasten af. Alle stukken afgeleverd in de garage. Woordje
uitleg gekregen want een boekje is er niet bij. Puzzelen wat bij welke kast hoort, en de stukken van
het eerste element naar boven gedragen. Tot zover is dus één element, namelijk de linkse ladenblok
van 6 laden klaar
Met andere woorden: het lukt, maar het is puzzelen, zoeken en slepen. Ga er nog wel even mee zoet zijn
Vanavond staat benchen & lopen op het plan. Dan nog een elementje in mekaar steken en vrijdag heb
ik sowieso vrij en steek ik de grote kast in mekaar. Poepsimpel. Eens ik die 2 spiegeldeuren boven krijg
tis te zeggen
![]()

hehehe, dikke PR's hierzo! strakkies zelf een kleerkast, schrijf je wel een handleiding voor jezelf dan?![]()
Maar vrees dat een normale mens hier niets aan gaat hebben 
Dan had ik je eerder uit moeten nodigen... zoveel werk is het nu niet meer...
Zal het wel onthouden, dat van dat bier en de BBQ![]()

Als je het goed verzorgd, heb je zo een hele werkploeg bij elkaar!Dan had ik je eerder uit moeten nodigen... zoveel werk is het nu niet meer...
Zal het wel onthouden, dat van dat bier en de BBQ![]()

Je bent (bijna) te goed voor deze wereld, Rob!Ik ben geen moeilijke mens hoor, een beetje werk is ook al goed ipv veel werk![]()