- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog even een serieus vraagje nu ivm cardio ...
Wie o wie kan mij zeggen wat de max duur zou zijn van intervals bij interval lopen?
Als ik bv 5min zou lopen en dan 2min zou wandelen is dat dan nog steeds interval eigenlijk?
Gruwelijke flyes Robje! Moet een heerlijk gevoel zijn, om die met 30kg dumbbells te doen!

Gruwelijke flyes Robje! Moet een heerlijk gevoel zijn, om die met 30kg dumbbells te doen!

Is volgens mij afhankelijk van hoe hoog je hartslag blijft onder het wandelen.
Lijkt me wel wenselijk dat je op min. 60% van je max. hf blijft zodat je tussen vet en glycogeenverbranding blijft schommelen.

)
)

Ben je nog naar St.Niklaas geweest Rob?
Ik heb gekeken tijdens de Zumba demonstratie, maar herkende je niet...
200 gram kipburger is wel degelijk rond de 600 calorieen hoor, ik denk dat het aantal eiwitten daarin trouwens nog meer is dan Rob aangeeft. Vetten zullen wel degelijk kloppen imo.
Hmm rare voedingswaarden.. Beter neem je dan ander vlees.. 10 gram eiwit?
Volgens mij heeft kipburger zo'n 15 gram eiwitten per 100 gram, het is natuurlijk moeilijk om zoiets met zekerheid te zeggen want het verschilt natuurlijk van burger tot burger.
En ik ben toch niet meer aan het cutten, dus zo nauw komt het nu Okke! Voor die 125 gram aardappelpurre kun je 200 gram aardappelen eten! Dat zou ik eerder doen dan die puree..
Ik moet eten wat het vrouwtje maakt
Inderdaad, een exact voedingsschema maken is enkel van belang als je wilt cutten, in de bulk moet je gewoon eten en een beetje in de gaten houden dat je niet té dik word. Maar in een bulk mag je zeker geen schrik hebben van een beetje vetter worden, of het is allemaal voor niets. Burgers, puree en dergelijke passen zeer goed in een bulkprogramma.
Ik tel nooit mijn calorieën maar eet gewoon zoveel ik kan, waarbij ik zelfs de magere producten expres vermijd, ik kijk gewoon of ik niet te dik word en in dat geval schroef ik mijn koolhydraten een beetje terug voor een paar weken.

Moest ik eten hoeveel dat ik kon, jongens toch, dat zou pas een superbulk worden![]()
Tja de ene mens word wat sneller dikker dan de andere hé, maar alles heeft zijn voor en nadelen.