AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #45.601
  • #45.602
woensdag 20u00

Trainingstijd: 68min

Comments: lekker tempo erin.

Untitled.jpg

Lekker pompen !!

Backpumps everywhere :D

• #45.608
Squat en deadlift deed ik nooit graag in dezelfde training. Werkt het jou niet tegen om die twee oefeningen zo kort op elkaar te doen?

Ik doe ze momenteel ook in 1 training, op zich gaat het wel.
Maar mijn trainingsschema staat niet ingesteld om alles op maximale gewicht te doen.
Ik train met een intensiteit van 65% en verhoog dit iedere week met 5% (begon met 50%).
En over twee weken zit ik op 75% en begin ik weer met een ander schema.

Iedere 5 tot 6 weken wissel ik af.

Vervolgens doe ik bijv. weer Squatten bij benen en Deadliften bij rug.

Je weet in ieder geval wel dat al je energie weg is.
Je zou ook m.i. nooit tot het maximale kunnen gaan als je beide kort achter elkaar doet (maar dat is mijn mening..)

• #45.618
Squat en deadlift deed ik nooit graag in dezelfde training. Werkt het jou niet tegen om die twee oefeningen zo kort op elkaar te doen?

Ik DL maar 1 keer in de week hé ;) En dan nog vrij licht.

Alles is een werkset :p

gewoon keiveel MMC en TUT en dan is zelfs 40kg een werksetje idd :P

Idd! :D

Ik doe ze momenteel ook in 1 training, op zich gaat het wel.
Maar mijn trainingsschema staat niet ingesteld om alles op maximale gewicht te doen.
Ik train met een intensiteit van 65% en verhoog dit iedere week met 5% (begon met 50%).
En over twee weken zit ik op 75% en begin ik weer met een ander schema.

Iedere 5 tot 6 weken wissel ik af.

Vervolgens doe ik bijv. weer Squatten bij benen en Deadliften bij rug.

Idd. Hangt van de intensiteit af ;)

Tegenwoordig doen powerlifters dat wel. Zie bv. het log van Marciano.

Ik ben wel geen PL'er :p

Je weet in ieder geval wel dat al je energie weg is.
Je zou ook m.i. nooit tot het maximale kunnen gaan als je beide kort achter elkaar doet (maar dat is mijn mening..)

Voor mijn DL is dat de bedoeling niet. Focus ligt vooral op SQ. DL is eigenlijk gewoon assistance.

Dus wacht: Robke spendeert zoveel tijd om een beachboy look met sixpack te krijgen en nu gaat hij trainen als een powerlifter?

Damn @Robke78 : what ya doing? Richting 30%?

Ik train altijd met PL accenten hoor ;)

En nee hoor. Nog netjes tussen de 15 & 18 ofzo. Bovenste buikspieren zijn nog zichtbaar alsook de bicep vein :)

Terugkomend op mijn vorige bericht. Moest zojuist weer squatten en deadliften gedurende de training. Maar heb de deadlift en hyperextensions geskipt. Ben echt te verrot om te deadliften door eerst leg extensions, squatten en leg press ervoor te doen. Alle sets 4x15 op 65% van max.

Terug
Naar boven