MuscleMeat

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.601
:roflol:

Hopelijk werkt het weer wat mee :p

Regen = goed. Meer zuurstof in de lucht , als het echt hard regent is het niet leuk natuurlijk. Maar als het net geregend heeft of het druppelt lichtjes dan zit er meer zuurstof in de lucht , dat merk je echt wel.

Daarom loop ik ook altijd beter in de winter , koudere , regenachtige periodes dan in de zomer.

Vind het altijd leuk als er mensen zijn die BB en krachttraining combineren met lopen :). Ben er zelf een groot voorstander van , heb net weer mijn ochtendcardio achter de rug :p

• #4.604
Hoe harder het gaat regenen halverwege - hoe sneller je thuis wilt zijn! :D

Regen = goed. Meer zuurstof in de lucht , als het echt hard regent is het niet leuk natuurlijk. Maar als het net geregend heeft of het druppelt lichtjes dan zit er meer zuurstof in de lucht , dat merk je echt wel.

Daarom loop ik ook altijd beter in de winter , koudere , regenachtige periodes dan in de zomer.

Vind het altijd leuk als er mensen zijn die BB en krachttraining combineren met lopen :). Ben er zelf een groot voorstander van , heb net weer mijn ochtendcardio achter de rug :p

Ja, ik ben begonnen met start to run ... tegen een schamele 8 a 9km/u.
Na mijn eerste cycle opnieuw begonnen met les één maar toen al tegen 11 a 12km/u.
Nu de derde cycle bezig en probeer ik tegen 14 a 15km/u te gaan. Moeilijk soms wel.
Maar als ik een les niet de benodige minuten heb kunnen lopen, doe ik de les gewoon
nog eens over tot ik het goed heb.

Ja, ik ben begonnen met start to run ... tegen een schamele 8 a 9km/u.
Na mijn eerste cycle opnieuw begonnen met les één maar toen al tegen 11 a 12km/u.
Nu de derde cycle bezig en probeer ik tegen 14 a 15km/u te gaan. Moeilijk soms wel.
Maar als ik een les niet de benodige minuten heb kunnen lopen, doe ik de les gewoon
nog eens over tot ik het goed heb.

Same here. Ik ben ook begonnen met start to run. Woog vroeger een 85kg bij 1m75 zonder KT :p. En ik heb het er allemaal afgelopen + een groeisport = 73kg bij 1m85. En sindsdien met KT begonnen. Maar ik had mijn basis door start to run en ben gewoon beginnen doorlopen. (vanochtend weer 84kg aangetikt , alleen nu met maar 10-12% bf :) )

15km/u is ook al aardig snel. Moet je ook nog altijd wandelen/stappen etc? het stappen gedeelte zal in de 3rde cycle wel een heel stuk korter zijn zeker?

Ik zette altijd +jes en -etjes op mijn hand xD.

• #4.606
Same here. Ik ben ook begonnen met start to run. Woog vroeger een 85kg bij 1m75 zonder KT :p. En ik heb het er allemaal afgelopen + een groeisport = 73kg bij 1m85. En sindsdien met KT begonnen. Maar ik had mijn basis door start to run en ben gewoon beginnen doorlopen. (vanochtend weer 84kg aangetikt , alleen nu met maar 10-12% bf :) )

15km/u is ook al aardig snel. Moet je ook nog altijd wandelen/stappen etc? het stappen gedeelte zal in de 3rde cycle wel een heel stuk korter zijn zeker?

Ik zette altijd +jes en -etjes op mijn hand xD.

Heb je aardig goed gedaan dan.

Nah, ik begin hetzelfde programma opnieuw dan hé, dus alle lessen blijven hetzelfde.
Ik ga wel eens experimenteren met zelf wat muziek en biepjes erin te maken denk ik.
Dat begint na de 2de keer al aardig op je systeem te werken :D

Heb je aardig goed gedaan dan.

Nah, ik begin hetzelfde programma opnieuw dan hé, dus alle lessen blijven hetzelfde.
Ik ga wel eens experimenteren met zelf wat muziek en biepjes erin te maken denk ik.
Dat begint na de 2de keer al aardig op je systeem te werken :D

Ik houd me aanbevolen voor de home-made bliep-sessie... ;-)
Die belgische dame begint me bijna te irriteren (en dat terwijl ik binnenkort weer opnieuw kan beginnen met S2R)...

ik moest even een paar pagina's terug, maar dan heb je ook wat zeg: 3 workouts achter elkaar :P

zijn de shoulder presses met db's?

verder zie ik een dikke bulk voor jouw begrippen ;) meer eten + hogere reps = Rob gaat nog meer massa pakken :P

• #4.609
ik moest even een paar pagina's terug, maar dan heb je ook wat zeg: 3 workouts achter elkaar :P

zijn de shoulder presses met db's?

verder zie ik een dikke bulk voor jouw begrippen ;) meer eten + hogere reps = Rob gaat nog meer massa pakken :P

Nah, shoulderpress is met barbell en zittend. Wel strikt met nadruk op negatieve
fase. Ik ben tieves slapjes in mijn overhead press blijkbaar :( Daarom dus ene
week strikt, andere week MP met een beetje cheat. Zo hoop wat meer en
sneller kg's op de barbell te krijgen.

aah op die manier... komt vanzelf wel joh - je bulkt nu ook heh dus wacht maar af ;)

• #4.611
aah op die manier... komt vanzelf wel joh - je bulkt nu ook heh dus wacht maar af ;)

Tsja, ik deed een standing neck press een tijdje terug met 75kg. Maar nu dus
meer ROM & strikter langs voor en de kilo's zakken harder dan mijn gewicht. Nu
ja, de spanning zit wel beter op de spieren en iemand verbluffen of overtroeven
moet ik niet. Dus ja, ik hou gewoon de time under tension hoog en span de spier
aan wanneer het hoort. En daar krijg ik eigenlijk een beter gevoel bij dan die extra
kilo's toen die erop zaten.

dat komt allemaal door Blood & Guts toch? ;)

ik begrijp je wel

• #4.613
dat komt allemaal door Blood & Guts toch? ;)

ik begrijp je wel

Eigenlijk wel :p Maar vooral door A week in the Dungeon met Mark Dugdale.
+ in de Muscular Development heeft Dorian nu een vaste column met heel veel
tips en stuk voor stuk goede.

Dus ja, ik ben een beetje aan het -verDorianYatesen- denk ik :p

:roflol: Nou zie je wat je aanhaalt als je dat soort teksten schrijft,
voordat je het weet moet je naar de kliniek ;)

Of moeten ze me uit mijn bed takelen :eek:

Ik ga maar ff een paar rondjes om de kerk mensen, blijft mijn bf netjes op 12 staan :D

• #4.615
Training van gisteren:

Sleep: 7u
Food: +2400kcal
Health: keel doet moeilijk
Mentality: strikt, slow and squeeze
Temp in Gym: 22°

Warm Up:
Spinbike: 10min
Incl Bench: 20xbb

slttsj.jpg

Trainingstijd: 87min (Start @ 15u10)
Polardata: 126avg - 180max - 864kcal
Comments: ging niet slecht eigenlijk. Techniek zit ondertussen super, en the
mind muscle connectie begint overal goed door te komen. Nu nog de gewichten
terug omhoog krijgen :p

Ik zit nog steeds met de vraag ivm mijn interval. Jerney heeft nu wel de rust periode
vraag beantwoord ... maar hoe zit het met de inspanning. Ik loop nu 3min ineens,
is dat normaal dan niet te lang om optimaal te genieten van het interval effect?

Heee goedemorgen :)

Hoe meer je hartslag fluctueert tijdens interval, hoe meer baat je hebt.
Ik zou dus maar 1 tot 1,5 minuut lopen en max. 2 min. rennen, liefst zo snel mogelijk (HIIT) en niet langer dan 20min. Dat werkte voor mij super. Als je puur interval wilt doen kan dat natuurlijk ook, dan kun je er ook wel 3 min. bij rennen maar dan zul je wel 30 tot 40 min. moeten rennen voor hetzelfde resultaat.

True ... helemaal true ... maar eerlijk gezegd, ik verdik ineens minder snel dan vroeger moet ik zeggen.
Dus al dat geëxperimenteer met mijn voeding begint wel op te brengen. Zelfs het vrouwtje
zei eergisteren nog dat ik zo goed kon eten en toch niet meer verdikte. Denk dat zij het
licht ook begint te zien ivm weinig eten en afvallen en dat dat eigenlijk niet the way to go is.

:D:D:D eindelijk.

Btw je voedingsschema2 pagina s terug vind ik nog steeds erg weinig. Gooi carbs en de eiwitten wat omhoog. Zou ik doen althans.
Je eet nog steeds te weinig icm al die cardio die je doet.

• #4.618
Heee goedemorgen :)

Hoe meer je hartslag fluctueert tijdens interval, hoe meer baat je hebt.
Ik zou dus maar 1 tot 1,5 minuut lopen en max. 2 min. rennen, liefst zo snel mogelijk (HIIT) en niet langer dan 20min. Dat werkte voor mij super. Als je puur interval wilt doen kan dat natuurlijk ook, dan kun je er ook wel 3 min. bij rennen maar dan zul je wel 30 tot 40 min. moeten rennen voor hetzelfde resultaat.

Geud meurning

Ah ha, dus minder lang en sneller lopen :p Of minder snel en langer lopen :D

:D:D:D eindelijk.

Btw je voedingsschema2 pagina s terug vind ik nog steeds erg weinig. Gooi carbs en de eiwitten wat omhoog. Zou ik doen althans.
Je eet nog steeds te weinig icm al die cardio die je doet.

Ja, ik weet het, wil nog wel wat omhoog maar probeer het per 2 weken te verhogen. Zit nog steeds
wat met de schrik dat mijn BF ineens omhoog zou springen :p Tsja, na zoveel jaar blijft dat wat hangen
;) Nog een weekje en dan ga ik mijn carbs verhogen zodat ik weer 200kcal meer heb.

Terug
Naar boven