- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
holy shit kerel, je zit maar net op onderhoud met je food?![]()
dit is eigenlijk al een beetje bulk voor mij 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
holy shit kerel, je zit maar net op onderhoud met je food?![]()
dit is eigenlijk al een beetje bulk voor mij 

)
)sjemig, ik ben 2 keer zo duur als jij
Kreeg eerst maar met moeite mijn eten naar binnen, maar gaat nu lekker op 4500-5000Kcal
(kom dan ook aan als een mofo)
Wat is je doelstelling (misschien overheen gelezen, maar jah.... IT'ers zijn lui)

Ik denk ook dat heel weinig eten niet de beste oplossing is, je lichaam past zich gewoon aan.
Maar ik moet wel zeggen dat Rob het grote voorbeeld is hoe je met weinig eten toch beresterk kan zijn en een massief lichaam hebben. Als ik zo weinig moest eten dan mocht ik de training wel vergeten.

enz. enz.
Gaat lekker dan Rob.
Ik word er door mijn vrouw, familie en collega's altijd van beschuldigd, dat wanneer ik eet wat ik lekker vind, ik er altijd zo'n goede uitleg voor heb, waarom het zo goed voor me is.
Alles wat ik graag eet, is wel ergens héél goed voor.
Tien eieren, blikken vis, biefstukken, hele kippen (met vel!), noten, pindakaas, enweetikwatnogallemaal voor de eiwitten en de gezonde vetten, wijn voor m'n hart, bier voor het de test aanmaak, (chocolade)melk omdat alle powerlifters zeggen dat dat anabool isenz. enz.
Alleen jammer dat ik er wel dik van word...![]()

Hihihi.... 
Hihihi....
eindelijk ben ik jaloers op jouw calorietjes!![]()
whehehe ... ik moet er natuurlijk wel cardio bij blijven doen hé, anders is het weer
huilen met de pet op denk ik

whehehe ... ik moet er natuurlijk wel cardio bij blijven doen hé, anders is het weer
huilen met de pet op denk ik

Alles beter dan als man op 1600 kcal te zitten toch?!
Ga jij maar lekker![]()
![]()
Cardio stel ik lekker uit tot ik ga cutten... tot die tijd flink wat kilootjes eraan behangen... Dus als je nog wat kwijt moet, ik verbrand ut wel voor je![]()

Hehehe, ik kan best nog wel een % of 6 missen ... zal het doormailen![]()

True ... en ik vind lopen en cardio best wel leuk
Hehehe, ik kan best nog wel een % of 6 missen ... zal het doormailen![]()

!whahaha, schuif ut maar ff door je modem heen
---------- Toegevoegd om 09:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:37 ----------
Kom maar op... mijn meta is momenteel super!

Cardio stel ik lekker uit tot ik ga cutten... tot die tijd flink wat kilootjes eraan behangen... Dus als je nog wat kwijt moet, ik verbrand ut wel voor je![]()

Ik wil ook nog 10% kwijt - ook naar jou doorschuiven?

Dat sta ik al, waarom denk je dat ik er meteen 10% vanaf wil hebben?!Kwarkmixer staat zo dadelijk gelijk op 30% als dit doorgaat![]()
Geeft niet, weet je ook eens hoe dat voeltOMG1 tegelijk mensen! Straks doe ik de volgende progressie foto's met obesitas hahaha
![]()

OMG1 tegelijk mensen! Straks doe ik de volgende progressie foto's met obesitas hahaha
![]()
Nou zie je wat je aanhaalt als je dat soort teksten schrijft,