jerney
Huge Freak
- Waardering
- 727
- Lengte
- 1m63
- Massa
- 56kg
- Vetpercentage
- 27%
Nee hoor, je wou gewoon zeker weten dat ik het wel snapte
Thanks
Pfffff
...gelukkig 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee hoor, je wou gewoon zeker weten dat ik het wel snapte
Thanks
...gelukkig 
hey Rob, die cardio die je gisteren deed lijkt wel op Start to run :-)
Ben daar nu ook mee bezig (morgen les 8)
Ben je indertijd voor de 5km gegaan of meer?
succes nog met het gebuffel
Ah ha, dus minder lang en sneller lopenOf minder snel en langer lopen
![]()

Yups ... eerste keer start to run heb ik alle 27 lessen gedaan. Liep toen ongeveer tegen een
8 a 10km/u. Toen helemaal opnieuw begonnen maar sneller. Dus tegen een 12km/u ongeveer. En nu probeer ik dus weer wat sneller te gaan, maar ben aan het denken, nu ja, ik wil eigenlijk overgaan op gewoon interval lopen. Beetje sprintjes trekken om wat sneller te kunnen worden.
Thanks ... ach ja, wil eigenlijk de 15 kunnen doen ... maar dat is voorlopig nog a bridge to far.
Ga denk ik voor de rest van het jaar gewoon intervals doen en dan in de lente volgend jaar
terug gaan voor de 5km tegen 15km/u
), dan komt dat zeker wel goed met die 15 km/h in de lente.Als je gewoon komende herfst/winter lekker doortraint (en ook nog eens een beetje doordacht schema volgt om je snelheid te verbeteren ipv alleen 'een stukje rennen' zoals sommigen doen), dan komt dat zeker wel goed met die 15 km/h in de lente.

Ik kom wel even langs voor je fameuze Crystal Meth ... dan lukt het nog voor Kerst![]()

Hehe, das een aardig trimloopje dan, helemaal vanuit Limburg.
Das meer een halve-marathon training dan een sprint-training![]()

... geen idee hoe het komt maar ik ben daar aardig sterk in. En het is echt geen
Ik kom wel even langs voor je fameuze Crystal Meth ... dan lukt het nog voor Kerst![]()
Ik kom natuurlijk wel gelijk met de wagen om ineens een hele voorraad mee te nemen hé![]()

trouwens 
(nooit verkeerd 
).
.
.
Hahaha mafkees![]()
Hé goedemorgentrouwens
Dus volgende week naast 2 schema's benen ook weer wat extra kcal's toevoegen?(nooit verkeerd
).
Netjes man dat je zo'n 12 km per uur haalt met lopen, die 3 km bij je gemiddelde ach joh...dat doe jij in de lente wel.
Vind het trouwens grappig hoe je korte maar duidelijke opmerkingen zijn.
Fijne dag![]()

) je afzet sterker/krachtiger.Goed bezig Rob!
Als je het lopen nog wat wilt verbeteren, kun je ook "(hanging) leg raises" toevoegen aan je krachttraining.
Die maken (schijnbaar, want ik doe het natuurlijk niet zelf...) je afzet sterker/krachtiger.
Belangrijk(er) voor de sprint, maar misschien doe je er toch je voordeel mee.![]()
Goed bezig Rob!
Als je het lopen nog wat wilt verbeteren, kun je ook "(hanging) leg raises" toevoegen aan je krachttraining.
Die maken (schijnbaar, want ik doe het natuurlijk niet zelf...) je afzet sterker/krachtiger.
Belangrijk(er) voor de sprint, maar misschien doe je er toch je voordeel mee.![]()
. Ik ga maar eens koffie halen.No thanks.Aaah? Dat is het eerste wat ik ervan hoor ... deed die een tijd geleden al voor de abs,
misschien dus eens terug opnemen ergens in mijn schema.
Thanks for the tip Hummer!

Er is op de één of andere zender af en toe een programma dat heet "im der körper von die athleet" ofzo, pardon my French, en daar worden heel interesante dingen onderzocht.Ik kan me niet voorstellen dat het de afzet versterkt, dat is immers de omgekeerde beweging. Daarmee bedoel ik natuurlijk niet dat het niet waar is, maar dat ik het gewoon niet begrijp. Wat ik me wel kan voorstellen is dat het de beweging versterkt van het bijhalen van het achterliggende been na de afzet. Oooooh wacht, maar dat genereert natuurlijk ook snelheid en is op die manier onderdeel van de afzet van het andere been. Laat mij maar. Ik ga maar eens koffie halen.
)
allereerst lekkere beentraining kwam voorbij en die workouts die je net post zijn ook om te smullenverder weet jij wel waar je mee bezig bent, dus komt helemaal goed!
jij trainde toch thuis? hoe doe je hacksquats dan?