AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.641
Training van zonet:

Sleep: 8u
Food: 2600kcals (whoopie)
Health: a okey
Mentality: canonbal delts !
Temp in Gym: 16° (best wel fris)

Warmup:
Stepper: 10min
MP: 20xbb

svsaow.jpg

Trainingstijd: 102min (start @ 10u50)
Polardata: 120avg - 170max - 899kcal
Comments: zozo, die training ging best wel lekker. Bij de MP had ik zelfs geen legdrive nodig,
gewicht ging vlot omhoog. Cables achter de rug is hele nieuwe belevenis. Voel ik wel lekker
branden. Deze is dus een oefening om te houden :p

En dan mijn triceps ... ach, wat moet ik daarvan zeggen ... ik ben altijd wel eerlijk geweest in
dit log en overdrijf zelden tot nooit. Maar die krengen groeien gewoon te hard ! Ben aan het
denken om wat reps ofzo eruit te halen.

Cardio nog eens met het vrouwtje gedaan. Die geraakte na de vakantie maar niet vertrokken met
sporten. Dus even samen aerobics dvd'tje gedaan.

Uitstekend Rob! Maar ik had even een vraagje voor jou, je zal weten dat ik mijn schouder overbelast heb en dat ik van plan ben om ook zo'n programma te gaan volgen met weinig sets. Dit is nu net een manier van trainen waar ik geen enkele ervaring mee heb. Hoe bevalt dat jou en is de vooruitgang wat je er van verwacht (wat kracht- en massa winst betreft)?
Hoe periodiseer jij deze manier van trainen?
Thnx voor het antwoord.

• #4.643
Uitstekend Rob! Maar ik had even een vraagje voor jou, je zal weten dat ik mijn schouder overbelast heb en dat ik van plan ben om ook zo'n programma te gaan volgen met weinig sets. Dit is nu net een manier van trainen waar ik geen enkele ervaring mee heb. Hoe bevalt dat jou en is de vooruitgang wat je er van verwacht (wat kracht- en massa winst betreft)?
Hoe periodiseer jij deze manier van trainen?
Thnx voor het antwoord.

Goh, so far so good bij mij bij dit schema. Maarja, ben er ook nog maar enkele weekjes mee bezig en die heb ik
eigenlijk enkel gebruikt om een echt goede techniek te krijgen. Dus, echt super vooruit ben ik nog niet gegaan,
maar ik voel mijn spieren al wel beter tijdens het trainen en zie precies ook wat meer hardheid door de week.

Vooruitgang qua kilo's heb ik gepland dat wanneer ik max aantal herhalingen kan, ik voor het bovenlichaam 2.5kg
bijsteek en voor het onderlichaam 5kg. Ik ga verder tot wanneer ik mijn laatste workload set moet opsplitsen naar
meerdere sets van bv 4 + 2 +2 reps met 20sec rust tussen ofzo. Fail ik dan, ga ik een deload doen en begin ik terug
met een paar kilo's minder op de barbell.

Hell yeahhhhh !!! Wat een dik schema gap! Dat word knallen maat! ;)

Die krengen groeien zo hard omdat jij een genetic freak bent gap! :P

• #4.646
Zo hoort dat! ;) Ya gotta be in over UR head to do this :D

Ai niet meer cheaten, ik zal maar zoeken naar een ander programma;)

• #4.650
Ai niet meer cheaten, ik zal maar zoeken naar een ander programma;)

Tja, je kan altijd nog cheaten welliswaar ... maar dan ga je automatisch zwaarder
liften en dat is dan weer niet bevorderlijk voor je herstel neem ik aan. Ik denk dat wanneer je
een blessure hebt, je best lichter en geconcentreerder te werk gaat. God knows, you
might like it :)

:D

---------- Toegevoegd om 20:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:34 ----------

Gezien ik regelmatig PM's krijg ivm alcohol gebruik etc ... heb ik dus ook maar besloten om mijn weekend
alcohol/junk food report terug te posten. Met het geval Sava in het achterhoofd en ik wil niet dat jullie
nu denken dat ik heilig ben geworden natuurlijk :) Eerlijkheid boven alles :)

Eén ding tegelijk Rob; die Dressed is al een hele verandering ondergaande ;).

• #4.652
Eén ding tegelijk Rob; die Dressed is al een hele verandering ondergaande ;).

Hehehe

Training van zonet:

Alcohol last night: 5x Triple Karmeliet & 3x dubbele bruine rum
Sleep: 8u
Food: +2500kcal
Health: okidoki
Mentality: Contrac' your back !
Temp in Gym: 19°

11i24hc.jpg

Trainingstijd: 57min (Start @ 9u)
Polardata: 117avg - 156max - 495kcal
Comments: eigenlijk veel te lichte training. Snap het niet zo goed, maar alles
lijkt plots zo makkelijk te gaan. Waar ik de vorige keer met het gewicht moest
sleuren voelt het nu "vederlicht". Maar, niet klagen, gewoon verder blijven bouwen.

Die Rack Pulls zijn trouwens nog vrij nieuw voor me, daarom dus nog licht gedaan.
Moet even de juiste feeling ermee krijgen voor ik er kilo's bij ga hangen.

Damn, zo vroeg al trainen! :eek:
Ik ben pas net op. :D

Hoeveel rusttijd neem jij eigenlijk tussen je sets Rob, want 57 m. voor 10 sets is toch erg lang vind ik.

• #4.655
Hoeveel rusttijd neem jij eigenlijk tussen je sets Rob, want 57 m. voor 10 sets is toch erg lang vind ik.

Er zit ook nog 10min Spinbike bij en dan nog wat warming up. Normaal wissel ik mijn
schijven, of maak ik mijn halter klaar en dan rust ik nog een minuutje.

Sterke training zet je daar neer! Beest;)

en dat alles in 1 uurtje? Sjee, dat is wel doorpezen maat! Mooie training ;)

• #4.660
Terug
Naar boven