MuscleMeat

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.661
Training van gisteren:

Alcohol (night before): 1xfles rode wijn, 1xdubbele rum, 3xhalf litertje, 1xcocktail
Sleep: 6u
Food: 2400kcal
Health: not to bad
Mentality: Push push push
Temp in Gym: 26°

Warm up:
Spinbike 10min
Bench Press: 20xbb

2zez6ol.jpg

Trainingstijd: 72min (start @15u15)
Polardata: 126avg - 173max - 704kcal
Comments: easy cheezy training seg. Ging weer allemaal reuze makkelijk. Vraag me af
hoe lang dit nog gaat blijven duren :)

Lopen was funrun vandaag. Had niet echt zin om all out te gaan, gewoon even rustig
en beetje genieten van het weer en de natuur.

Als ik dat drink ben ik dood :roflol:, kan in elk geval zeker niet trainen en jij vindt het nog makkelijk ook :rolleyes:

• #4.663
Als ik dat drink ben ik dood :roflol:, kan in elk geval zeker niet trainen en jij vindt het nog makkelijk ook :rolleyes:

:roflol: het was wel de avond voordien en ik heb nog geslapen en gewerkt dus ja,
het was al redelijk goed verteerd toen ik aan mijn training begon zeg maar :p

Gaat nog steeds lekker hier :thumbs:
Lekker toch dat het nu even makkelijk gaat, beetje variatie :p. Je bent goed opgeladen zo te horen, vol met energie :D.

Funrun ook lekker, ik heb gister ook gefunfietst;) haha, ik wilde eigenlijk een rustdagje inlassen maar toch wat gefietst. Lekker rustig aan en zoals je zelf ook zegt..lekker genieten van het weer en de natuur :thumbs: :D

Vandaag weer een mooie dag :):):):):)

:roflol: het was wel de avond voordien en ik heb nog geslapen en gewerkt dus ja,
het was al redelijk goed verteerd toen ik aan mijn training begon zeg maar :p

Dat vergat ik idd maar ik ben al aangeschoten van 2 vaasjes saké :o, op je werk bijkomen is dus het motto ;)

Dat had ik even niet mee gekregen :o.... 1xfles rode wijn, 1xdubbele rum, 3xhalf litertje, 1xcocktail

Hallaluja....heb je dat allemaal naar binnen gewerkt hahaha nou dan is je training idd zeeer netjes met al dat gif in je lijf :p ;)

Dat had ik even niet mee gekregen :o.... 1xfles rode wijn, 1xdubbele rum, 3xhalf litertje, 1xcocktail

Hallaluja....heb je dat allemaal naar binnen gewerkt hahaha nou dan is je training idd zeeer netjes met al dat gif in je lijf :p ;)

Maar hij is wel heel eerlijk :D

• #4.668
Gaat nog steeds lekker hier :thumbs:
Lekker toch dat het nu even makkelijk gaat, beetje variatie :p. Je bent goed opgeladen zo te horen, vol met energie :D.

Funrun ook lekker, ik heb gister ook gefunfietst;) haha, ik wilde eigenlijk een rustdagje inlassen maar toch wat gefietst. Lekker rustig aan en zoals je zelf ook zegt..lekker genieten van het weer en de natuur :thumbs: :D

Vandaag weer een mooie dag :):):):):)

Opgeladen ben ik zeker ... nou moe, ik heb zelfs zo een donkerbruin vermoeden dat
ik terug richting de 100kg ben aan het gaan :p Maar mijn waist lijkt wel nog steeds
redelijk onder controle. Ik denk dat het nog eens tijd wordt voor een meting :o

Yup yup, vandaag haal ik ook mijn fiets van stal voor een 20 tal km te maken.
Gewoon op het gemakje.

Dat vergat ik idd maar ik ben al aangeschoten van 2 vaasjes saké :o, op je werk bijkomen is dus het motto ;)

Maar hij is wel heel eerlijk :D

Whehehe ... ach ja, ik kreeg al even vragen of ik nu werkelijk gestopt was met
mijn weekend festijnen. Maar bij deze kan het dus terug wat gevolgd worden. :p

Lekker ge-BB-t Rob! Ik verbaas me een beetje over je incline DB press, ik meen me te herinneren dat je incline BB press, verhoudingsgewijs dan, veel hoger ligt.

• #4.670
Lekker ge-BB-t Rob! Ik verbaas me een beetje over je incline DB press, ik meen me te herinneren dat je incline BB press, verhoudingsgewijs dan, veel hoger ligt.

Ja, mijn 1RM lag op 130kg zoiets ... maar toegegeven, dat was niet echt gecontroleerd en zeker niet
met aanspannen van de pecs. Dat was gewoon rammen met alle middelen mogelijk :p Nu probeer ik me
echt te focussen op techniek, dat alle reps 100% zijn en mijn tijd onder spanning optimaal is. Dus trage
negatief, explosief omhoog. En het gaat ook nog allemaal vrij makkelijk :p Dus het zal komende weken
nog met rasse schreden omhoog gaan ;)

Goed dat je alcohol al wat uit je systeem verdampt was Rob! :D
Rode wijn...
Daar word ik toch altijd zo zat van man...
Als ik daar een fles of 3 van opdrink, ben ik niet meer te handle'n! :o
Ik word nooit agressief ofzo hoor, als ik drink, maar "dingen" intereseren me dan niet zo veel meer, heb ik een beetje overal "schijt" aan...
Ge kent da wel éh?! :rolleyes:
Vroeger, toen ik nog jong was, had ik er totaal geen moeite mee te gaan trainen na een nacht flink tanken, maar tegenwoordig heb ik dan al sneller even een deload nodig...
Maar vroeger deloade ik vaak al even in de wc voor ik naar m'n bedje ging.
Nu ben ik zo inhalig, dat ik er op sta alles wat ik eet en drink ook werkelijk wil verteren! :D
Daarom zie ik er ook zo "slecht" uit denk ik... :o
Maar allez, genoeg vervuiling van het log!

Het is moeilijk iets te zeggen van je prestaties, omdat je je nu concentreert op het aanspannen van je machtige spieren tijdens het uitoefenen van de oefeningen. ;)
Moeilijk te bepalen of je wel genoeg aanspant, en of je "Superdudeness" wel voldoende is tijdens de trainingen... :D
Ik ga er van uit, van wel!
Goed bezig Rob! :thumb: (ouwe zuiplap!)

• #4.672
Goed dat je alcohol al wat uit je systeem verdampt was Rob! :D
Rode wijn...
Daar word ik toch altijd zo zat van man...
Als ik daar een fles of 3 van opdrink, ben ik niet meer te handle'n! :o
Ik word nooit agressief ofzo hoor, als ik drink, maar "dingen" intereseren me dan niet zo veel meer, heb ik een beetje overal "schijt" aan...
Ge kent da wel éh?! :rolleyes:
Vroeger, toen ik nog jong was, had ik er totaal geen moeite mee te gaan trainen na een nacht flink tanken, maar tegenwoordig heb ik dan al sneller even een deload nodig...
Maar vroeger deloade ik vaak al even in de wc voor ik naar m'n bedje ging.
Nu ben ik zo inhalig, dat ik er op sta alles wat ik eet en drink ook werkelijk wil verteren! :D
Daarom zie ik er ook zo "slecht" uit denk ik... :o
Maar allez, genoeg vervuiling van het log!

Hummer toch ... :roflol:

Het is moeilijk iets te zeggen van je prestaties, omdat je je nu concentreert op het aanspannen van je machtige spieren tijdens het uitoefenen van de oefeningen. ;)
Moeilijk te bepalen of je wel genoeg aanspant, en of je "Superdudeness" wel voldoende is tijdens de trainingen... :D
Ik ga er van uit, van wel!
Goed bezig Rob! :thumb: (ouwe zuiplap!)

Ja, ik merk wel dat mijn techniek snor zit nu en dus zullen de gewichten ook wel terug
omhoog gaan in een leuk tempo. En dat motiveert dan weer extra ;) Dat in combo
met de extra kcals zal mij wel een leuk resultaat geven denk ik zo.

Thanks drinkebroer ;)

Ik denk dat je "straks" zo'n klein (je bent toch maar een meter veertig lang éh..? of heb ik dat uit een ander log..?) zandloper Michelin mannetje bent met machtige armen en schouders, een strakke 6-pack, pecs als platen marsepein, een bol poepertje waar de dames hun ogen niet vanaf kunnen houden, benen als Griekse zuilen van een Godentempel, kuiten als Adonis, en onderarmen als Gunnar Rosbo (ja, zoek die maar eens op!) :D

:jk: Gaat helemaal goed komen met "onze" Rob! :thumb:

• #4.674
Ik denk dat je "straks" zo'n klein (je bent toch maar een meter veertig lang éh..? of heb ik dat uit een ander log..?) zandloper Michelin mannetje bent met machtige armen en schouders, een strakke 6-pack, pecs als platen marsepein, een bol poepertje waar de dames hun ogen niet vanaf kunnen houden, benen als Griekse zuilen van een Godentempel, kuiten als Adonis, en onderarmen als Gunnar Rosbo (ja, zoek die maar eens op!) :D

:jk: Gaat helemaal goed komen met "onze" Rob! :thumb:

:roflol: Wat een plastisch omschrijving Hummer ... kan alleen van jou komen :roflol:

En ik ben trouwens een meter 73 ;)

mooie superdude training Rob. die focus op aanspannen van de pecs gaat echt helpen denk ik. laatst deed ik een setje incline db press...was beetje aan het rammen, toen ging ik stuk, wachtte heel even en ging mijzelf ook focussen op pec-spanning - hup 5 reps eruit. het is natuurlijk niet nieuw...maar het werkt wel goed. vooral bij de compounds lijkt het me toch erg moeilijk, maar keep it going Rob!

• #4.677
mooie superdude training Rob. die focus op aanspannen van de pecs gaat echt helpen denk ik. laatst deed ik een setje incline db press...was beetje aan het rammen, toen ging ik stuk, wachtte heel even en ging mijzelf ook focussen op pec-spanning - hup 5 reps eruit. het is natuurlijk niet nieuw...maar het werkt wel goed. vooral bij de compounds lijkt het me toch erg moeilijk, maar keep it going Rob!

Thanks.

Ja, ik krijg eerlijk gezegd wel meer voldoening nu van mijn training. Nu voel ik tenminste
echt de spier werken die ik wil laten werken. En tja, moet ik daar wat minder gewicht voor
gebruiken, geen ramp toch, haal ik zo wel weer terug bij.

Enkel bij de deadlift heb ik er probs mee, zeker als je op het einde van je setje komt
en je eigenlijk gewoon wilt opgeven, dan nog wat fatsoenlijke reps eruit persen is
wel een beetje doodgaan.

Dat zou een flinke "Michelin pop" zijn voor op het dak van je vrachtwagen! :eek:

100kg op het dak van je vrachtwagen is sowieso aerodynamisch niet verantwoord :D

bij deads kan ik mij dat zeer zeker voorstellen...evenals bij squats trouwens - maar dat ligt meer aan m'n eigen stijfheid.

straks pomp je de oude gewichten met goede muscle-minde-connection en ga je lekker gainen!

• #4.679
bij deads kan ik mij dat zeer zeker voorstellen...evenals bij squats trouwens - maar dat ligt meer aan m'n eigen stijfheid.

straks pomp je de oude gewichten met goede muscle-minde-connection en ga je lekker gainen!

Moet je eens proberen je kilo's te halveren bij je squat, ga je je quads contracties
beter in de hand hebben ;)

dan blijft er niets over Rob :P maar op dit moment doe ik toch die 12 reppers...dus dan is het allemaal stuk lichter. dus focus ligt ook op technische goede uitvoering en spiercontractie

Terug
Naar boven