MuscleMeat

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.681
dan blijft er niets over Rob :P maar op dit moment doe ik toch die 12 reppers...dus dan is het allemaal stuk lichter. dus focus ligt ook op technische goede uitvoering en spiercontractie

BB-style ;) Die gekke powerlifters hier maken ons een beetje dwaas in de kop met hun low rep high
weights shizzel :D

• #4.684
:roflol:

• #4.685
Training van gisteren:

Alcohol (night before): 0
Sleep: 7u
Food: 2400kcals
Health: supééérrr
Mentality: go deeeeeep
Temp in Gym: 24°

Warm Up:
Spinbike: 10min
Squats: 20xbb

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Trainingstijd: 87min (start @ 15u10)
Polardata: 128avg - 163max - 897kcals
Comments: ging wel lekker vandaag. Tijdens het squatten ging de techniek
even moeilijk op rep 8. Stevende op een good morning achtige squat uit. Dus
even het gewicht voor 20 secondjes geracked, en toen nog direct 4 decent
reps eruit gekregen.

Die barbell Hack Squats zijn even wennen seg. Voelt wel niet slecht in de quads
maar om die barbell niet te laten schuren tegen je benen is al een hele opdracht
op zich. Nu ja, met wat oefenen ... desnoods switch ik naar lunges of de Jefferson lift.

De Hanging Leg Raises (natuurlijk met hold on top) zijn er ook weer bij. Nav Hummer zijn
comment ivm de carry over naar het lopen.

Cardio comment: Titans DVD van Dexter Jackson ... niet slecht maar niet super.

Laatst bewerkt:
Goed bezig Rob.
Enne...?
Hanging leg raises, met hold on top, zijn zwaaaarrrr!
Bij mij vallen m'n beentjes heel hard naar beneden, als ik ze al "boven" heb gekregen... :o
Kreeg je gisteren geen borreltje, van het vrouwtje..? :D

• #4.687
Goed bezig Rob.
Enne...?
Hanging leg raises, met hold on top, zijn zwaaaarrrr!
Bij mij vallen m'n beentjes heel hard naar beneden, als ik ze al "boven" heb gekregen... :o
Kreeg je gisteren geen borreltje, van het vrouwtje..? :D

Thanks

Bwah, ik heb nogal redelijk sterke buikspieren blijkt. Zelfs met die 5kg tussen de voeten hield ik het nog
even omhoog en laat ik gecontroleerd zakken (anders begin ik sowieso hard te zwiepen :p)

Op weekdagen wordt er niet gedronken Hummer. Tenzij er uitzonderingen gemaakt worden :D

Thanks

Bwah, ik heb nogal redelijk sterke buikspieren blijkt. Zelfs met die 5kg tussen de voeten hield ik het nog
even omhoog en laat ik gecontroleerd zakken (anders begin ik sowieso hard te zwiepen :p)

Op weekdagen wordt er niet gedronken Hummer. Tenzij er uitzonderingen gemaakt worden :D
Ik heb sterke buikspieren als ze statisch ingezet worden.
Dat zal denk ik ondermeer door mijn werk zijn gekomen.
Daar moet ik ook vaak met aangespannen (platte!) buik staan, terwijl ik een zwaar touw naar boven trek ( a la een "face pull" met de wat lichtere touwen, of a la een "hand over hand bent over row" met de zwaardere!)
Sit ups en Hanging leg raises zijn echter moordend voor me...
Tijdens hanging leg raises krijg ik het zelfs niet voor elkaar m'n dikke drumstickjes helemaal te strekken...
I just love zwiepen! :D
Enne, je weet toch dat een gematigde alcohol consumptie iedere dag, bijdraagt aan een hogere afgifte van groeihormoon, en verhoogde testosteronwaardes éh?! ;)
Ge moet meer zuipen Rob! :thumb:

• #4.689
Ik heb sterke buikspieren als ze statisch ingezet worden.
Dat zal denk ik ondermeer door mijn werk zijn gekomen.
Daar moet ik ook vaak met aangespannen (platte!) buik staan, terwijl ik een zwaar touw naar boven trek ( a la een "face pull" met de wat lichtere touwen, of a la een "hand over hand bent over row" met de zwaardere!)
Sit ups en Hanging leg raises zijn echter moordend voor me...
Tijdens hanging leg raises krijg ik het zelfs niet voor elkaar m'n dikke drumstickjes helemaal te strekken...
I just love zwiepen! :D

Tsja, ik kon het in het begin ook niet ... maar plots kreeg ik de juiste techniek, en ging het alsof het
niets was :p Trick is om het gewoon traag te doen eigenlijk.

Genoteerd ! :roflol:

Lekkere training Rob! Mooie squatjes kerel, daarna nog deadlifts, lekker laten branden die zooi! Goed bezig!

• #4.691
Lekkere training Rob! Mooie squatjes kerel, daarna nog deadlifts, lekker laten branden die zooi! Goed bezig!

Het is nog wat puzzelen met de benen ... op deze momenten mis ik het trainen
in een gym wel. Je bent echt beperkt in je homegym op dat gebied.

Het is nog wat puzzelen met de benen ... op deze momenten mis ik het trainen
in een gym wel. Je bent echt beperkt in je homegym op dat gebied.

Dat wel, maar met een beetje creativiteit kom je een eind. Ook kan je superstejes overwegen - nou, dan kan je niet meer op je poten staan hahaha!

• #4.693
Dat wel, maar met een beetje creativiteit kom je een eind. Ook kan je superstejes overwegen - nou, dan kan je niet meer op je poten staan hahaha!

Hehehe, inderdaad ... maar heb al vaker gemerkt dat wanneer ik vermoeid raak
tijdens de set, ik mijn techniek laat slabakken, dus supersets is dan een beetje
uit den boze. Ik ga volledig voor de time under tension en de contractie ;)

Hehehe, inderdaad ... maar heb al vaker gemerkt dat wanneer ik vermoeid raak
tijdens de set, ik mijn techniek laat slabakken, dus supersets is dan een beetje
uit den boze. Ik ga volledig voor de time under tension en de contractie ;)

Heel verstandig als je weet dat je techniek naar de knoppen gaat. Nu is dat met squatten en deadliften sowieso snel het geval hoor, dus je bent bepaald niet de enige. ;)

Nette squats zo, wat wil je nog meer voor de benen dan je barbell? Volume en variatie omhoog?

• #4.696
Nette squats zo, wat wil je nog meer voor de benen dan je barbell? Volume en variatie omhoog?

Nou, een legpress, een fatsoenlijke hack squat machine en nog wat toestellen zou wel leuk zijn. Plus die
leg extensions wat ik nu heb is maar tot een 80kg belastbaar ... moet ik ook nog iets op zoeken.

Ik werk trouwens met 2 schema's waarin ik een spiergroep om de 6 dagen pak. Om dan echt
onderscheid te hebben in het schema zouden wat meer opties op andere oefeningen wel leuk zijn. Maar
ach, ik trek mijn plan wel. Zolang mijn squat omhoog blijft gaan, blijf ik gainen denk ik maar :p De rest is
bijzaak.

80kg leg extension doe jij al met 1 been?

• #4.698
80kg leg extension doe jij al met 1 been?

Nope, met 1 been voelt dat ding niet echt leuk ... maar vrees dat er niets anders gaat opzitten dan er
inderdaad 1 legged extensions van te maken.

Maar ga nog eens met een bevriend lasser babbelen. Die kan dan misschien iets aan mijn bench maken,
een soort van geleider dat ik mijn leg extension aan mijn lage pulley kan bevestigen. (die tot 180kg kan
belast worden)

Single leg extensions met 180kg(/400lbs) :eek:
Maak er een filmpje van, en je hebt een hit op YouTube! :D

Maar goed, misschien over een paar weken pas...
Rob, je bent een leeuw!!!! :bow:

Of draaf ik door..? :p

• #4.700
Single leg extensions met 180kg(/400lbs) :eek:
Maak er een filmpje van, en je hebt een hit op YouTube! :D

Maar goed, misschien over een paar weken pas...
Rob, je bent een leeuw!!!! :bow:

Of draaf ik door..? :p

:roflol: as usual Hummer, you're running way ahead :roflol:

Terug
Naar boven