XXL Nutrition

Robke's trainingslog

Gelukkig weten de DBB dokters raad!:roflol:

Lekker nonchalant :roflol:

Robke geeft toch zelf een hele checklist op van oorzaken van zijn problemen met de vermelding dat als het zo doorgaat hij er over 5 jaar niet meer zou zijn.

Maar nee, laten we gewoon afwachten wat de medicatie doet, de arts heeft niet gezegd dat ik moet stoppen met alle slechte dingen. Hoezo plaat voor je hoofd, no offense hoor. Maar ik kan daar altijd zo kriegel van worden, van mensen die "klagen" over gezondheid en klachten om er vervolgens zelf niet alles aan te doen om het te fixen.

:haha:

Je hoeft geen dokter c.q. medisch onderlegd te zijn om je te realiseren dat er heel wat aanpassingen mogelijk zijn qua levensstijl waarmee hij zijn gezondheid kan verbeteren. Die link kunnen zelfs mensen die niet helemaal goed zijn leggen toch?

Het is vrijdag, bring it on.

Zo, een hoop goedbedoelde opmerkingen hier gisteren :P

Krijg jij geen kramp in de spiertjes onder je voetzolen bij zulke zware seated calf raises?

• Topic Starter Topic Starter
  • #46.786
  • #46.789
Ik heb middagpauze en kwam heel enthousiast naar dit topic in de hoop een heuse rel te vinden maar NIKS NADA NOPPES NIENTE!!!

Ontgoocheld is een understatement :(

• #46.794
Ik heb middagpauze en kwam heel enthousiast naar dit topic in de hoop een heuse rel te vinden maar NIKS NADA NOPPES NIENTE!!!

Ontgoocheld is een understatement :(

Hahahaha. 5 april!

Jawel hoor :p Zowat alles van Muscle Meat ;)

only as a smoothie ...Rob is lui...:o

:roflol:

Dat maakt alles beter inderdaad :p

Iedereen op dit forum is zowat wild van MM :)

110 in rust. Dan liep er waarschijnlijk net iets leuks langs buiten?

• #46.800
Heerlijk..lekker lui alles in een bak fl*kkeren, opwarmen en klaar:meal:

Wat bestel je meestal?

Zowat alle groentemixen. En zowat alle kip en en meatball dingen. Paprika Chili is wel nog steeds favoriet. En die kipworsten zijn ook altijd erbij.

Iedereen op dit forum is zowat wild van MM :)

Tja. Zeker in BE. Hier vindt je zulke dingen niet.

110 in rust. Dan liep er waarschijnlijk net iets leuks langs buiten?

Het is wel een poepie ja, die dokter :p

Voor minder als 480gr zak begin ik er niet aan :p

Lekker gezond toch? Chocolade en noten. Win win!

Terug
Naar boven