Fitness Seller

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #46.821
Wat ben jij toch een koppig geval zeg :P De medicatie zal je bloeddruk wel verlagen, en ook de bijhorende malaise wegnemen. Maar daarmee is de oorzaak nog niet aangepakt hé ;)
Fijn dat je wel weer kunt trainen :)

Haha. Een oude hond leer je geen nieuwe truukjes ;)

Waar moet je de oorzaak dan nog gaan zoeken? Mijn bloed is perfect in orde. Mijn oma, moeder, hebben er ook altijd last van gehad. En zij leefde, leeft zoals een non bij wijze van spreken.

Algemene levensstijl, stress, genetica inderdaad (zeggen ze bij mij ook omdat er geen aanwijsbare oorzaak is).
Hebben ze schildkliertesten gedaan? Mijn hypothyreodie zorgde ook voor 16/11 bloeddruk...

• #46.823
Algemene levensstijl, stress, genetica inderdaad (zeggen ze bij mij ook omdat er geen aanwijsbare oorzaak is).
Hebben ze schildkliertesten gedaan? Mijn hypothyreodie zorgde ook voor 16/11 bloeddruk...

Yep. Schildklier, lever, nieren, hormonale balans... de hele reutemeteut.

Sq wat matig, maar een lekker volume op bench :)
Wat ben jij toch een koppig geval zeg :P De medicatie zal je bloeddruk wel verlagen, en ook de bijhorende malaise wegnemen. Maar daarmee is de oorzaak nog niet aangepakt hé ;)
Zo simpel is het niet, in een hoop gevallen is er geen aanwijsbare oorzaak voor hoge bloeddruk, de zg 'essentiele hypertensie'. Niet dat mensen altijd slecht eten of leven of zo als er geen hormonaal probleem is te vinden.

• Like
Waarderingen: Bubs
De huisarts weet ook wat je allemaal voor ''rommel '' spuit/slikt?

Fijn dat je iig weer iets beter voelt wel.

Stoppen met roken, natural trainen vanaf nu (steroietjes is voor m..), schema vervangen met bodybuilding, drinken beperken tot 1x/week, ... oh wacht:
Haha. Een oude hond leer je geen nieuwe truukjes
Dan bedoelde ik natuurlijk: goed getraind weer Robke!! :wl:

• Like
  • #46.828
  • #46.829
Donderdag 05u00 training

Comments: Ik voel me iedere dag beter worden. Kracht komt terug, motivatie komt weer...

Untitled.jpg

Boxing: 3 x 3min w 1min rest - 3 punch combo's - intensity medium

you happy.....me happy :)

Goed om te horen Rob!!:D

• #46.832
  • #46.834
  • Like
Sq wat matig, maar een lekker volume op bench :)

Zo simpel is het niet, in een hoop gevallen is er geen aanwijsbare oorzaak voor hoge bloeddruk, de zg 'essentiele hypertensie'. Niet dat mensen altijd slecht eten of leven of zo als er geen hormonaal probleem is te vinden.

Dat weet ik, want ik zit er zelf mee.
Eerst dachten ze dat het van mijn schildklierissues kwam (zal er ook wel voor iets tussengezeten hebben), maar toen mijn TSH/T3/T4 na een paar maand stabiel waren (dankzij medicatie, ze is namelijk finaal naar de kl*ten) en ik nog steeds 16/11 stond gaven ze het maar een "onaanwijsbare, familiale oorzaak".
Want "Je ouders nemen ook allebei bloeddruk medicatie", jaaaaahaaa, maar niet vanaf hun 23ste! :eyes:
Anyhow, de betablokker helpt wel en ik kreeg een volledige check-up van mijn hart. Dus dan zal het wel genetisch zijn zeker?

Ik moet wel toegeven dat ik aardig voorzichtig ben geworden. Vroeger keek ik naar helemaal niets. Nu bedenk ik me toch vaak wel :o

Toch wat nieuwe trucjes voor die oude hond? ;)
Je hebt het boksen ook weer opgepikt zo te zien, goed zo!

• #46.837
  • #46.839
Het wordt ook weer mooi weer voor klussen in de tuin of een rondje op de fiets, prima beweging :)

True true. Dat zit er ook weer aan te komen. 27/4 rijden we naar Domsburg om daar een rondje te fietsen. Als het wer het toelaat.

Terug
Naar boven