Fitness Seller

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #46.841
  • #46.845
  • #46.847
  • #46.849
Niets van! Als ik iets lekkers wil, eet/drink ik iets lekkers :p En wat jij voorstelt is helemaal niet hetzelfde :p

Vind ik nu ook wel.
Ovenfriet en dergelijke zijn niet slecht, maar toch zo anders dan versgebakken in Ossewit...
Als je dan toch wil zondigen kun je het beter ineens goed doen (maar niet te vaak :p).

• #46.851
Niets van! Als ik iets lekkers wil, eet/drink ik iets lekkers :p En wat jij voorstelt is helemaal niet hetzelfde :p
Mosselen = lekker :) vind ik dan... :rolleyes:

Friet heb ik nooit lekker gevonden.. als kind al niet. :eek: ik ben raar... :roflol:

Maar een Irish red oid (of een goeie whiskey) daarentegen ben ik wel van gecharmeerd :D als ik het kon verdragen...

• #46.853
Mosselen = lekker :) vind ik dan... :rolleyes:

Friet heb ik nooit lekker gevonden.. als kind al niet. :eek: ik ben raar... :roflol:

Maar een Irish red oid (of een goeie whiskey) daarentegen ben ik wel van gecharmeerd :D als ik het kon verdragen...

Mosselen zijn inderdaad lekker :)

Voor de rest, je bent inderdaad raar :p

Vind ik nu ook wel.
Ovenfriet en dergelijke zijn niet slecht, maar toch zo anders dan versgebakken in Ossewit...
Als je dan toch wil zondigen kun je het beter ineens goed doen (maar niet te vaak :p).
Volkomen mee eens! Als je dan toch wil cheaten, doe het dan meteen goed and go all the way. Wij willen échte frieten verdorie! Oh, en dat betekent dus uiteraard Belgische frietjes, maar dat spreekt voor zich :D

• Like
Waarderingen: Bubs
  • #46.856
Vrijdag 05u00 training

Comments: Yeah buddy!

Untitled.jpg

Vind ik nu ook wel.
Heeft de cholesterol-maffia de ossewit nog niet kunnen tegenhouden, of wordt het zo langzamerhand wel zoeken? :P

• #46.858
Heeft de cholesterol-maffia de ossewit nog niet kunnen tegenhouden, of wordt het zo langzamerhand wel zoeken? :P

Ik denk dat het qua cholesterol wel meevalt als je het bij 1x/maand ofzo houdt :)
Genoeg andere rommel in dagelijkse voeding waar geen haan naar kraait...

Mooie training Robke, je lijkt weer helemaal in je flow te zitten :thumb:

• #46.860
Ik denk dat het qua cholesterol wel meevalt als je het bij 1x/maand ofzo houdt :)
Genoeg andere rommel in dagelijkse voeding waar geen haan naar kraait...

Mooie training Robke, je lijkt weer helemaal in je flow te zitten :thumb:

Hangt van zoveel dingen af. Dikke frieten hebben bv minder vet dan dunne frieten. Voor dezelfde hoeveelheid. En hoe het bakken gebeurd is ook een verschil. Daarenbovenop wordt cholesterol
uit voeding niet opgenomen als cholesterol in het lichaam. Daar zorgen de verzadigde vetten, transvetten enzo voor.

Yes!

Terug
Naar boven