Fitness Seller

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #47.061
358060803.jpg

Ik had jou die in vertrouwen gestuurd :(

Je bencht met mijn frontsquat gewicht, wil je daarmee ophouden alsjeblieft? :o

• #47.063
  • #47.064
Vrijdag 05u00 training

Comments: hoppa!

Untitled.jpg

Boxing: 4x 3min rounds w 1min rest - 4 punch combo's - medium intensity

Hoppa, dat zijn weer squats :thumb:

• #47.066
Prima workout toch!:thumbs:

Doe jij meestal alleen de oefeningen die je hier laat zien, of doe je ook nog assistance werk?

• #47.069

Best ok. Maar had verwacht dat de SQ toch wat makkelijker zou zijn :o

Doe jij meestal alleen de oefeningen die je hier laat zien, of doe je ook nog assistance werk?

What you see, is what you get ;) Enkel wat schouder mobility met weerstands banden doe ik her en der tussendoor. Enkel en alleen om mijn schouders flexibel
genoeg te houden om te dansen ;)

Best ok. Maar had verwacht dat de SQ toch wat makkelijker zou zijn :o
Squats zijn zo afhankelijk van de vorm van de dag vind ik. Is voor mij ook 1 van de redenen waarom ik uberhaupt niet met een vooraf gepland schema werk..zou steeds teleurgesteld zijn wanneer ik targets niet haal..

• #47.071
Squats zijn zo afhankelijk van de vorm van de dag vind ik. Is voor mij ook 1 van de redenen waarom ik uberhaupt niet met een vooraf gepland schema werk..zou steeds teleurgesteld zijn wanneer ik targets niet haal..

Merk de laatste tijd wel dat mijn SQ power achteruit gaat. En die cardio icm wat cutten helpt niet echt ;) Maar goed. Mijn targets haal ik nog.

Viel best tegen eigenlijk. Vermoed dat mijn cardio en bw drop (van 102 naar 98) er voor iets tussen zit.
Ik weet niet eens of ik uberhaupt wel 2x squat met 1.5 BW haal. Moet misschien toch maar eens proberen low reps op high weight te doen....
Tja, ik denk dat mijn schema zo is, dat ik het altijd wel haal, ook op een slechte dag. Misschien is dat niet optimaal voor gains.... :dunno:

Merk de laatste tijd wel dat mijn SQ power achteruit gaat. En die cardio icm wat cutten helpt niet echt ;) Maar goed. Mijn targets haal ik nog.
Herkenbaar, het valt bij mij ook nog maar te bezien hoe mijn legday zo gaat. Ben gister weer als een idioot naar huis gefietst:emo:

• #47.074
Ik weet niet eens of ik uberhaupt wel 2x squat met 1.5 BW haal. Moet misschien toch maar eens proberen low reps op high weight te doen....

Tja, ik denk dat mijn schema zo is, dat ik het altijd wel haal, ook op een slechte dag. Misschien is dat niet optimaal voor gains.... :dunno:

Imo moet je sowieso een kracht cycle in je KT schema inbouwen.

En nee hoor. Als je maar genoeg je best doet ;) Dan maakt het niet uit of je onder je maximaal kunnen traint ;)

Herkenbaar, het valt bij mij ook nog maar te bezien hoe mijn legday zo gaat. Ben gister weer als een idioot naar huis gefietst:emo:

Zo is dat. Kuiten en benen waren sowieso nog een beetje gaar van het fietsen gisteren :o

• #47.075
Zaterdag 08u30 training

KB Swings - 20kg - 6 rounds Tabata
Cardio: 30min - Crosstrainer - conditie opbouw

• Like
Waarderingen: Bubs
Het weekend ook weer overleefd, ouwe Bourgondiër?!

• #47.077
  • Like
Waarderingen: Bubs
Terug
Naar boven