- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je bencht met mijn frontsquat gewicht, wil je daarmee ophouden alsjeblieft?![]()

Doe jij meestal alleen de oefeningen die je hier laat zien, of doe je ook nog assistance werk?
Enkel wat schouder mobility met weerstands banden doe ik her en der tussendoor. Enkel en alleen om mijn schouders flexibel 
Squats zijn zo afhankelijk van de vorm van de dag vind ik. Is voor mij ook 1 van de redenen waarom ik uberhaupt niet met een vooraf gepland schema werk..zou steeds teleurgesteld zijn wanneer ik targets niet haal..Best ok. Maar had verwacht dat de SQ toch wat makkelijker zou zijn![]()
Squats zijn zo afhankelijk van de vorm van de dag vind ik. Is voor mij ook 1 van de redenen waarom ik uberhaupt niet met een vooraf gepland schema werk..zou steeds teleurgesteld zijn wanneer ik targets niet haal..
Maar goed. Mijn targets haal ik nog.Ik weet niet eens of ik uberhaupt wel 2x squat met 1.5 BW haal. Moet misschien toch maar eens proberen low reps op high weight te doen....Viel best tegen eigenlijk. Vermoed dat mijn cardio en bw drop (van 102 naar 98) er voor iets tussen zit.
Tja, ik denk dat mijn schema zo is, dat ik het altijd wel haal, ook op een slechte dag. Misschien is dat niet optimaal voor gains....Squats zijn zo afhankelijk van de vorm van de dag vind ik. Is voor mij ook 1 van de redenen waarom ik uberhaupt niet met een vooraf gepland schema werk..zou steeds teleurgesteld zijn wanneer ik targets niet haal..

Herkenbaar, het valt bij mij ook nog maar te bezien hoe mijn legday zo gaat. Ben gister weer als een idioot naar huis gefietstMerk de laatste tijd wel dat mijn SQ power achteruit gaat. En die cardio icm wat cutten helpt niet echtMaar goed. Mijn targets haal ik nog.

Ik weet niet eens of ik uberhaupt wel 2x squat met 1.5 BW haal. Moet misschien toch maar eens proberen low reps op high weight te doen....
Tja, ik denk dat mijn schema zo is, dat ik het altijd wel haal, ook op een slechte dag. Misschien is dat niet optimaal voor gains....![]()
Dan maakt het niet uit of je onder je maximaal kunnen traint 
Herkenbaar, het valt bij mij ook nog maar te bezien hoe mijn legday zo gaat. Ben gister weer als een idioot naar huis gefietst![]()

Je bent je moeke toch niet vergeten gisterGeen idee. Ik ben wel uit bed geraakt maar daarmee is dan ook alles gezegd![]()