- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo voelt het weL!!

50 kg MP = 100% slaat toch ook nergens op voor jou?

Lekker veel te licht beginnen..loop je niet zo snel tegen een muur aan.Klopt. Maar, dit is ook maar de eerste cycle sinds +-1 jaar op MP. Dus kan ik lekker snel ophogen komende weken![]()
Lekker veel te licht beginnen..loop je niet zo snel tegen een muur aan.
Wat dat betreft zijn die jokers echt ideaal!![]()

Nog geen setje micro-load plates gekocht?En het is leuk als je geen mini verhogingen moet doen
Thanks

De dag dat ik die dingen zal gaan gebruiken valt kerst en pasen samen denk..
De dag dat ik die dingen zal gaan gebruiken valt kerst en pasen samen denk..

Yep - snap ik helemaal.Tja. Ik ben nogal autistisch op dat gebied. Als ik x % van mijn 1RM gewicht moet gebruiken, wil ik dat ook precies zo laden![]()
Op dit soort momenten kom ik er soms achter dat ik minder autistisch ben dan ik denk..Tja. Ik ben nogal autistisch op dat gebied. Als ik x % van mijn 1RM gewicht moet gebruiken, wil ik dat ook precies zo laden![]()
Op dit soort momenten kom ik er soms achter dat ik minder autistisch ben dan ik denk..

Nette getallen hierzo!
Aangezien je best op low reps traint/zwaar heb je een bepaalde routine tegen blessures? Stretches of extra oefeningen?
Tussen het SQ'en door enkel wat shoulder dislocates door met een rek band. Voor de rest gewoon opwarmen met de bar voor de eerste compound en gaan.