AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

Bezoekers in dit topic

Intervieuw met "De ecto van de maand" :o Niet verder zakken Robke!!
 
OK, wel onderhouds dosis, met hoog eiwit en low carb dus..... dat moet wel het meeste spierbehoud geven bij zo'n crash dieet, als je tenminste hoge gewichten blijft tillen.

Yep. Dat dacht ik dus ook. En na 6 weken, 6 weken terug opbouwen. Met hopelijk behoudt van vet% op dat moment.
 
Intervieuw met "De ecto van de maand" :o Niet verder zakken Robke!!

Ja nou. We zien wel waar de boot strand. Des te lager ik raak, des te meer ruimte heb ik achteraf om terug aan te komen.
 
Ja nou. We zien wel waar de boot strand. Des te lager ik raak, des te meer ruimte heb ik achteraf om terug aan te komen.
12% is toch mooi? ongeacht de kiloos
 
Ik vermoed dat meeste krachtverlies in jouw geval te wijten is aan gebrek aan energievoorziening vooral omdat je vrij extreem aan het cutten bent. En vetten zijn lasteriger the verbranden.
Maar in het algemeen hoor ik ook vaak van een relatie met bodyweight vs. kracht, zelf ook gemerkt. Ook als het niet allemaal spiermassa is.
Dat snap ik nog niet helemaal.. Moet je gewoon een beetje vet zijn om meer spiermassa eronder te kunnen kweken? Moet je ook genoeg vetten naast je koolhydraten om sneller sterk te worden? Of is het gewoon de steun die je hebt aan je vetrolletjes, als een soort squatriem maar dan fullbody?
 
12% is toch mooi? ongeacht de kiloos

Klopt. Maar op mijn tijdlijn, kom ik lager uit in die 6 weken. En dan hoop ik te rebounden naar 12% met een paar kg VVM extra.

Ik vermoed dat meeste krachtverlies in jouw geval te wijten is aan gebrek aan energievoorziening vooral omdat je vrij extreem aan het cutten bent. En vetten zijn lasteriger the verbranden.
Maar in het algemeen hoor ik ook vaak van een relatie met bodyweight vs. kracht, zelf ook gemerkt. Ook als het niet allemaal spiermassa is.
Dat snap ik nog niet helemaal.. Moet je gewoon een beetje vet zijn om meer spiermassa eronder te kunnen kweken? Moet je ook genoeg vetten naast je koolhydraten om sneller sterk te worden? Of is het gewoon de steun die je hebt aan je vetrolletjes, als een soort squatriem maar dan fullbody?

Ik weet het ook allemaal niet. Maar dit heb ik nog niet geprobeerd, dus doen we dat maar :)
 
onder de 90kg is altijd natty toch :trollface:
 
Woensdag 05u20 training

Comments: en dat was dat weer

Tabata: 6 rounds - Kettlebell swings - 20kg
Cardio: 30min - crosstrainer - LISS
 
2x 40gr whey
200gr kip ofzo met 300gr goentenmix
200gr mager vlees met kleine hoeveelheid carb bron en 300gr groenten
Jee, dat is niet veel, een stuk minder dan ik eet, :) Maar goed, het is een korte cut dus het is te overzien.
 
Donderdag 05u00 training

Comments:dat ging best wel ok. Linker bicep speelde wel weer op bij de curls

Untitled.jpg


Cardio: Fiets - 15min - LISS
 
Laatst bewerkt:
Vrijdag 05u00 training

Comments: de laatste van de week alweer!

Untitled.jpg


Boxing: 3x 3min rounds w 1min rest - 4 punch combo - intesity: fast
 
Verstandig om met dat gevoel de squats te skippen verder...

Waar is de beachboy foto?
 
Back
Naar boven