Fitness Seller

Robke's trainingslog

Hehehe, ach ja, ik ga toch terug wat cleaner eten en een beetje zakken in mijn
kcals. Gewoon dat het toch niet helemaal uit de hand gaat lopen :p

Sprinkhanen zijn best wel yummie :p

Zelfs ik pas 2 keer in Hummer :roflol:

:roflol:

Groot gelijk, je gaat het nu niet meer verknallen en idd, sprinkhanen zijn hartstikke lekker! Ik heb gefrituurde gegeten in Thailand, alleen weet ik niet of de hoeveelheid pesticide boven de dagelijkse aanbevolen hoeveelheid zit ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.762

Groot gelijk, je gaat het nu niet meer verknallen en idd, sprinkhanen zijn hartstikke lekker! Ik heb gefrituurde gegeten in Thailand, alleen weet ik niet of de hoeveelheid pesticide boven de dagelijkse aanbevolen hoeveelheid zit ;)

Tja, ik moet ook wel toegeven, ik ben vorige keer tot 105kg gegaan en eerlijk gezegd
is die 110kg dan wel weer een kleine uitdaging :p

• #4.767
;)

ach ja, ik zou liever wat droger blijven en moeilijk aankomen ipv altijd om te toveren tot The Blob

hahaha The Blob, LOL

Nou, ik vind je er een stuk coïtusier uitzien dan The blob hoor, zo'n rooie gelly in de biscoopzaal... nahhhh....

Maar zo vet ben jij toch niet? Je bent lekker groot... en dat mis ik een beetje... Keiharde massa!

• #4.769
hahaha The Blob, LOL

Nou, ik vind je er een stuk coïtusier uitzien dan The blob hoor, zo'n rooie gelly in de biscoopzaal... nahhhh....

Maar zo vet ben jij toch niet? Je bent lekker groot... en dat mis ik een beetje... Keiharde massa!

Volgens mij zit ik alweer lekker boven de 20% BF ... dus ja, dat is best wel vet hé ;)
Die keiharde massa zie je dan niet meer en dat op zich is ook niet leuk. Je bent wel bezig,
maar weet eigenlijk niet wat er gebeurd met je lichaam.

Ach ja, misschien helpt wat DNP met wat Testo erachter :p

Volgens mij zit ik alweer lekker boven de 20% BF ... dus ja, dat is best wel vet hé ;)
Die keiharde massa zie je dan niet meer en dat op zich is ook niet leuk. Je bent wel bezig,

haha, ik weet het wel zeker... Maar dan hou ik je zeker niet meer bij hahaha
Ach ik moet niet zeiken... Ik deed in 7 maanden waar de meesten 2 jaar over doen... Cut the crap Kwark! :D

Hehehe; beetje van beide natuurlijk. Voel me mentaal niet goed omdat mijn broeken
weer wat meer spannen. Maar ik zit ook gewoon zo vol dat mijn buik een opgeblazen ballon
lijkt die elk moment kan ontploffen :o

Bwah, vorig jaar ben ik ook goed de winter doorgekomen dus deze keer zal het ook wel geen
probleem zijn. Lekker hardcore hé !

Zeker hardcore :hedbang:

Blijf positief:D ... het werkt de-motiverend, maar jij komt er wel...
in het voorjaar dan gaan we dikke progressie zien...en nog meer gespierde beer genaamd Robke ;). Dan behoor je helemaal niet meer tot die magere sprinkhanen :p

Dat zou best...heb daar wel andere dingen geprobeerd, (krokodil,slang,kikker) ziet er wel verleidelijk uit he die karretjes vol met INSECTEN :meal:
Die sprinkhanen en meelwormen zijn hier ook te koop bij bepaalde natuurwinkels/kaasboeren en groothandels zoals de Sligro. Dussee..als je nog een keer je man ofzo wilt verrassen Jerney :p ;)

Tja, ik moet ook wel toegeven, ik ben vorige keer tot 105kg gegaan en eerlijk gezegd
is die 110kg dan wel weer een kleine uitdaging :p

:)

Als het maar genoeg spiermassa is he, dan teken je wel voor 110 :D

:):)

hahaha The Blob, LOL

Volgend jaar toch ;)

Ja dat werkt wel demotiverend ja..als je meer vet ziet verschijnen dan spier, wat er natuurlijk onder zit en ook mee groeit waardoor het ook weer lijkt dat je vetter word... ach ja... het komt wel goed met jou. In iedere geval is het een heel verschil wat je nu eet...2800kcal...vergeleken met die magere 1400kcal waar je eerder op zat :o. Dat word zo weer rustig afbouwen....MAAR als je gaat cutten ga je toch niet weer zo laag op kcal zitten?

P.S. Verdorrie, iedereen die ik karma wil geven..mag ik geen karma geven :( :( zelfs niet jullie 3 hierboven...gosh..aan wie moet ik dan allemaal karma geven :roflol: om vervolgens weer de mensjes karma te geven waarvan ik vind dat ze karma verdienen :P

Laatst bewerkt:
  • #4.772
Ja dat werkt wel demotiverend ja..als je meer vet ziet verschijnen dan spier, wat er natuurlijk onder zit en ook mee groeit waardoor het ook weer lijkt dat je vetter word... ach ja... het komt wel goed met jou. In iedere geval is het een heel verschil wat je nu eet...2800kcal...vergeleken met die magere 1400kcal waar je eerder op zat :o. Dat word zo weer rustig afbouwen....MAAR als je gaat cutten ga je toch niet weer zo laag op kcal zitten?

Bwah, ik weet natuurlijk niet of ik meer vet dan spier aanzet. Ik zie er best wel
stevig uit eigenlijk. Dus ja, het is niet dat ik overal bulten vet heb :p

Tsja, als ik opnieuw ga cutten, ga ik zo laag zitten dat het nodig is hé. Hopelijk
is dat dan volgende keer meer dan die 1400kcal :p

---------- Toegevoegd om 08:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:58 ----------

Vanaf volgende week switch ik trouwens mijn eetschema ... bedoeling is wel nog om boven
de 2500kcal te blijven maar het gaat clean eten zijn in verhouding 50/30/20.

Ik moet enkel nog een 50gr cleane eiwitten vinden en liefst niet in shake vorm.

Dat zou best...heb daar wel andere dingen geprobeerd, (krokodil,slang,kikker) ziet er wel verleidelijk uit he die karretjes vol met INSECTEN :meal:
Die sprinkhanen en meelwormen zijn hier ook te koop bij bepaalde natuurwinkels/kaasboeren en groothandels zoals de Sligro. Dussee..als je nog een keer je man ofzo wilt verrassen Jerney :p ;)

Mijn man ziet er onderhand door al het klussen zelf al uit als een sprinkhaan :roflol: oeps :x
Krokodil heb ik nog nooit gegeten, slang en haai wel. Jeetje, zitten we alweer over eten te praten.....
en natuurlijk weer in jouw log Robke, hihi...

Bwah, ik weet natuurlijk niet of ik meer vet dan spier aanzet. Ik zie er best wel
stevig uit eigenlijk. Dus ja, het is niet dat ik overal bulten vet heb :p

Tsja, als ik opnieuw ga cutten, ga ik zo laag zitten dat het nodig is hé. Hopelijk
is dat dan volgende keer meer dan die 1400kcal :p

---------- Toegevoegd om 08:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:58 ----------

Vanaf volgende week switch ik trouwens mijn eetschema ... bedoeling is wel nog om boven
de 2500kcal te blijven maar het gaat clean eten zijn in verhouding 50/30/20.

Ik moet enkel nog een 50gr cleane eiwitten vinden en liefst niet in shake vorm.

Als het nu zo goed gaat hoef je vast niet terug naar 1400.
Je gaat volgende week hoger in je carbs zitten begrijp ik? Kijken wat dat oplevert, bij mij is dat altijd naadje, vet naadje dus :D

Tja, cleane eiwitten, jou hoeven we niks over tonijn, kipfilet of kwark te vertellen....
Wat zoek je dan precies?

• #4.774
Mijn man ziet er onderhand door al het klussen zelf al uit als een sprinkhaan :roflol: oeps :x
Krokodil heb ik nog nooit gegeten, slang en haai wel. Jeetje, zitten we alweer over eten te praten.....
en natuurlijk weer in jouw log Robke, hihi...

Hehehe ... allemaal lekker :p Maar bizon blijft nog altijd mijn favoriet van specialiteiten.

Als het nu zo goed gaat hoef je vast niet terug naar 1400.
Je gaat volgende week hoger in je carbs zitten begrijp ik? Kijken wat dat oplevert, bij mij is dat altijd naadje, vet naadje dus :D

Tja, cleane eiwitten, jou hoeven we niks over tonijn, kipfilet of kwark te vertellen....
Wat zoek je dan precies?

Nee, ik mijn carbs ga ik gelijk houden nu. Rond de 180gr ... maar zit op het moment
nogal hoog in vetten. +100gr ... en daar ga ik dan een deel voor omwisselen om extra
eiwitten in te lassen.

Tsja, tonijn was ik dus ook maar weer aan het overwegen ... maar kwark zitten teveel
carbs in naar mijn zin en krijg ik nog meer vocht denk ik zo.

Denk idd dat ik maar opteer voor ergens wat kip of niet vette vis toe te voegen.

kan je je voedingsschema eens posten, misschien staat die ook wel ergens maar heb geen zin om alles door te lezen. Ben wel benieuwd wat je momenteel eet.

Ik hou je log niet zo goed bij, maar soms denk ik wel eens hoe zou het met hem gaan en dan lees ik weer een pagina. Daarom vraag ik misschien wel domme dingen die al ergens staan.

ik las dat je zei dat je al weer boven de 20 % zat, ik zelf werd ook altijd teleurgesteld als ik 12 weken bezig was op bijvoorbeeld 4 % te zakken en dat ik het idee had dat ik in 5 dagen het er weer bij had. Maar je moet weten dat dat onmogelijk is; echt vet raak je moeilijk kwijt maar het zit er ook niet zomaar aan. het lijkt wel zo, maar het is veelal vocht. Als je denk dat je weer vetter word ga maar eens 1 of 2 dagen lowcarb met wat cardio dan sta er binnen twee dagen weer net zo bij als na je cut.

Niet natuurlijk maanden gaan junken, maar dat weet jij ook wel.

Ben nog wel benieuwd naar je eetschema, succes kerel je hebt genoeg aanleg en ambitie; alleen denk ik dat je een beetje bang bent om meer te eten, omdat je dan direct denkt dat je vetter word en dit is echt vooral vocht.

• #4.776
kan je je voedingsschema eens posten, misschien staat die ook wel ergens maar heb geen zin om alles door te lezen. Ben wel benieuwd wat je momenteel eet.

Ik hou je log niet zo goed bij, maar soms denk ik wel eens hoe zou het met hem gaan en dan lees ik weer een pagina. Daarom vraag ik misschien wel domme dingen die al ergens staan.

ik las dat je zei dat je al weer boven de 20 % zat, ik zelf werd ook altijd teleurgesteld als ik 12 weken bezig was op bijvoorbeeld 4 % te zakken en dat ik het idee had dat ik in 5 dagen het er weer bij had. Maar je moet weten dat dat onmogelijk is; echt vet raak je moeilijk kwijt maar het zit er ook niet zomaar aan. het lijkt wel zo, maar het is veelal vocht. Als je denk dat je weer vetter word ga maar eens 1 of 2 dagen lowcarb met wat cardio dan sta er binnen twee dagen weer net zo bij als na je cut.

Niet natuurlijk maanden gaan junken, maar dat weet jij ook wel.

Ben nog wel benieuwd naar je eetschema, succes kerel je hebt genoeg aanleg en ambitie; alleen denk ik dat je een beetje bang bent om meer te eten, omdat je dan direct denkt dat je vetter word en dit is echt vooral vocht.

Mmm .. zou natuurlijk ook kunnen dat het vocht is hoor. Mijn buik staat in ieder geval
kei hard :p Maar steekt ook wel een pak vooruit :p

Dit is het schema van deze week. Wilde eens iets anders dan alsmaar kip en pasta (ook omdat je
van rijst minder vocht vasthoud) dus heb het zo eens gedaan. Vanaf volgende week schakel ik
terug over op kip want mijn vetten zitten veel te hoog gewoon.

Avondmaal is een gemiddelde van wat er ongeveer standaard op tafel komt. Echt veel keuze heb
ik daar niet in :p

Details van die bakjes staan onderaan ;)

wakfae.jpg

2qki442.jpg

Ik krijg al trek als ik er naar kijk :eek:

Eigenlijk zit in de meeste magere vissen helaas ook weinig eiwit behalve dan in de tonijn op water. Paardenvlees is ook flink mager maar sommige mensen willen er liever op zitten dan het opeten ;)

• #4.779
Ik krijg al trek als ik er naar kijk :eek:

Hehehe

Eigenlijk zit in de meeste magere vissen helaas ook weinig eiwit behalve dan in de tonijn op water. Paardenvlees is ook flink mager maar sommige mensen willen er liever op zitten dan het opeten ;)

Ook weer waar ... en om een halve kilo Panga filet iedere dag naar binnen te werken zie ik
ook niet zitten :D

Paardenvlees moet je altijd mee opletten heb ik gehoord. Ofwel is het te droog, ofwel fl*kkeren
ze der suiker bij ofzo. Dus ja, ik zal eens moeten uitkijken naar iets fatsoenlijks dan als ik dat erbij
wil voegen.

Desnoods steek ik nog wel ergens een biefstuk of wat mager varkensvlees bij ofzo.

Terug
Naar boven