Fitness Seller

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #48.262

Tja. Eigenlijk wel. Nu na 2 weekjes rustig aan heb ik er wel weer een beetje zin in. Maar tijdens die 2 weken dacht ik wel eens om gewoon niet meer opnieuw
te starten. Uiteindelijk... waarom doen we het hé. Lekker relaxen met een biertje is zoveel leuker :D

• #48.266
Tja. Eigenlijk wel. Nu na 2 weekjes rustig aan heb ik er wel weer een beetje zin in. Maar tijdens die 2 weken dacht ik wel eens om gewoon niet meer opnieuw
te starten. Uiteindelijk... waarom doen we het hé. Lekker relaxen met een biertje is zoveel leuker :D
Een weekje rust is voor niemand slecht, nu ja jij hebt er dan 2 nodig :p
Maar uiteindelijk doe je het voor jezelf, ik denk serieus dat het verval snel gaat intreden als je helemaal met sporten stopt en we zijn boven de 40 (50). En het biertje smaakt zoveel beter als je net lekker moe bent :)

krijg je spijt van in 2050 💪 :burns:

• #48.269
Een weekje rust is voor niemand slecht, nu ja jij hebt er dan 2 nodig :p
Maar uiteindelijk doe je het voor jezelf, ik denk serieus dat het verval snel gaat intreden als je helemaal met sporten stopt en we zijn boven de 40 (50). En het biertje smaakt zoveel beter als je net lekker moe bent :)

Haha. Ja nou. Normaal gaan we ook op vakantie. En dan heb ik sowieso al standaard een dikke week off. Dus ja.

krijg je spijt van in 2050 💪 :burns:

2050? Dat is nog 30 jaar? Dan ben ik zo dement dat het me niet meer boeit :p

• #48.270
1613982197471.png

• #48.271
Beetje vroeger beginnen op het werk. Wat leidt dat ik mijn training nu in 2 splits.

1613982380291.png

• #48.272
Gisterenavond de training van gisteren morgen nog afgemaakt. En dan vanmorgen gewoon de volgende training gedaan.

1614060595518.png

• #48.274
  • #48.276
Ook al is het gewicht enigszins overdreven ten opzichten van het gewicht dat je eerder al beschreef in ''robje'' zijn er opmerkelijke diversiteiten controleerbaar op de punten ''vet'' meting, meting van de massa van het botledige even ook zijn er diverse vrouwen die aangegeven hebben jouw lichaam als wel aantrekkelijk of niet afstotelijk te omschrijven

''dichterniveau3''avondschool''#swaaa

• #48.278
Ook al is het gewicht enigszins overdreven ten opzichten van het gewicht dat je eerder al beschreef in ''robje'' zijn er opmerkelijke diversiteiten controleerbaar op de punten ''vet'' meting, meting van de massa van het botledige even ook zijn er diverse vrouwen die aangegeven hebben jouw lichaam als wel aantrekkelijk of niet afstotelijk te omschrijven

''dichterniveau3''avondschool''#swaaa

Que? :scratch:

En waar zijn die vrouwen dan? :D

• #48.280
Terug
Naar boven