AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.901
Nee, je moet ook choco-whey nemen met een drupje water! (en evt wat cacaopoeder er doorheen)
De chocopasta die je dan hebt is WEL lekker!

Tsja, te laat :p Ik heb heel mijn bakjes al overstrooid met die troep :D

---------- Toegevoegd om 13:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:53 ----------

lekker, lopen met zere kuiten in de regen vanavond, hardcore robke! :p

Ach, schei mij uit, ik zie er nu al tegenop :D

Nee, je moet ook choco-whey nemen met een drupje water! (en evt wat cacaopoeder er doorheen)
De chocopasta die je dan hebt is WEL lekker!
Hmmm, is een idee... :thumb:

Zo Rob, ik ben even een paar dagen naar Oostende geweest, wat wezen vreten en zuipen enzo... :o
En dan kom je terug, moet je gelijk 3 pagina's lezen...
Da's me te veel natuurlijk, lazy dog dak ben... :o

Maar je bent lekker aan het bulken, kijkt naar je vrouwtje d'r kont tijdens de cardio, en de squats vielen mee ondanks dat je er geen zin in had, zo veel is me duidelijk geworden. ;)

En als je squats dan toch goed gaan, probeer jij daar het één of ander overprized supplement van kustmaaj'nkloote de credits voor te geven... :rolleyes:
Rob ,Rob, Rob, je doet het allemaal zelf man, jie beeste! :thumb:

Altijd een ellende als er "dingen" in je mandje/kar vallen... :D

hehe , vandaag ook weer weest outdoor runnen :). Prachtig weertje dat wel. Hele dag geregend = veel zuurstof en het was nog best warm ook :D.

Wat wil een mens nog meer. Pijn in quads en hams is natuurlijk wel minder , maar normaal valt dat redelijk mee eenmaal je aan het lopen bent fniet?

• #4.914
Hmmm, is een idee... :thumb:

Zo Rob, ik ben even een paar dagen naar Oostende geweest, wat wezen vreten en zuipen enzo... :o
En dan kom je terug, moet je gelijk 3 pagina's lezen...
Da's me te veel natuurlijk, lazy dog dak ben... :o

Maar je bent lekker aan het bulken, kijkt naar je vrouwtje d'r kont tijdens de cardio, en de squats vielen mee ondanks dat je er geen zin in had, zo veel is me duidelijk geworden. ;)

En als je squats dan toch goed gaan, probeer jij daar het één of ander overprized supplement van kustmaaj'nkloote de credits voor te geven... :rolleyes:
Rob ,Rob, Rob, je doet het allemaal zelf man, jie beeste! :thumb:

Whehehe, damn Hummer, als ik dat zo lees was ik beter met je meegkomen ipv te squatten :D

Goede conclusie ;) en thanks for the compliment bro'

Moet je wel Jerney karma voor geven: ik heb het idee van haar!

Haha, thnx DW!

Ik alweer 2 bakjes is de koelkast staan, ook lekker met noten erdoor :lick:

Ik ben nu heel echt en erg aan het snoepen :o de Cote 'D Or truffel melk chocolade was in mijn boodschappenwagentje gevallen.....

Ik bewaar mijn bb snoep maar voor morgen :p

Altijd een ellende als er "dingen" in je mandje/kar vallen... :D

Het gebeurde zeker toen ik per ongeluk nogal hard tegen die stelling repen aanreed... :dunno:

:engel:

Hoppa, en Cynthia redt de boel weer ! You whip them good girl :D

hehe , vandaag ook weer weest outdoor runnen :). Prachtig weertje dat wel. Hele dag geregend = veel zuurstof en het was nog best warm ook :D.

Wat wil een mens nog meer. Pijn in quads en hams is natuurlijk wel minder , maar normaal valt dat redelijk mee eenmaal je aan het lopen bent fniet?

Ja, bij mij viel het anders tegen :p Nu ja, kon tal van oorzaken hebben hé. En inderdaad spierpijn
verdween al tijdens de opwarming met het steppen :p

---------- Toegevoegd om 06:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:15 ----------

Training van gisteren:

Alcohol night before: 0
Food: 3000kcal (per ongeluk een heel blik pasta opgegeten van 820gr :o)
Health: zo en zo
Mentality: bwuh
Temp in Gym: 16°

Warm Up:
Stepper: 10min
MP: 20xbb

2q81py0.jpg

Trainingstijd: 84min (start @ 15u20)
Polardata: 120avg - 171max - 754kcal
Comments: bij het naar huis rijden file gehad en mijn hele drive om trainen was
om zeep :( Shoulder Press ging maar bagger maar dan plots precies mijn 2de adem
en ging de rest van de schoudertraining gelijk niets. Noodlot sloeg wel weer toe bij
de triceps :p Fut eruit, benzine op.

CardioComments: regende ouw wijven maar ik trok flink mijn jasje aan en trok erop uit.
1 minuut later trapte ik al in een plas tot aan mijn enkels, maar verder maar. Oortjes
van de mp3 vielen uit mijn oren en ik kreeg regelmatig kramp in mijn kuit. Nu ja,
ik heb mijn minuten uitgelopen.

Conclusie ... freaky baggertraining afgewisseld met leuke momenten :D

Laatst bewerkt:
Leuk dat lopen:p, Sterke training dat wel.

Goed van je dat je bent blijven doorlopen :thumbs:!! Really good!
3000kcal toe maar :p

• #4.917
Leuk dat lopen:p, Sterke training dat wel.

Thanks ... maar mijn shoulder press sucked monkey balls en moet dringend omhoog :p

Goed van je dat je bent blijven doorlopen :thumbs:!! Really good!
3000kcal toe maar :p

Hehe, ja, het was even door de zure appel bijten maar ach ... er zullen nog wel betere sessies
volgen. Hopelijk dan toch.

Ja nou moe, 3000kcal ... dat is volgens mij een PR van het kanniemeer :p

Je kan niet alles tegelijk willen he;) Komt wel goed

• #4.919
Ik heb trouwens, nav post van Dwarf & Jerney, ook wat water bij mijn havermout & cacaopoeder gekapt.
Resultaat? Prima eetbaar en alles behalve slecht. Hopla, ik ben weer even gered :p

---------- Toegevoegd om 07:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:16 ----------

Je kan niet alles tegelijk willen he;) Komt wel goed

Tuurlijk wel ... vind het gewoon nogal kloete dat ik zoveel tijd verprutst heb toen
met een slechte neckpress (die uiteindelijk op 75kg lag) en nu dus bijna opnieuw moet
beginnen met een shoulder press in the front :p

joe vreetzakkie joe!! :meal:

Nice schouder presjes :D

Terug
Naar boven