jerney
Huge Freak
- Waardering
- 727
- Lengte
- 1m63
- Massa
- 56kg
- Vetpercentage
- 27%
Probeer anders eens Cocaïne, dat schijnt ook goed te werken, jubky boy!![]()

Bedankt voor de tip!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Is toch niet zo'n slechte training Rob..?
Die neck press moet wel omhoog gaan als je in deze reprange blijft buffelen, no worries mate!
Dat gaat helemaal goed komen man.
Die standing (side) laterals zijn behoorlijk zwaar maat, ook al cheat je er bij.
En ik vind dat je triceps niet echt zwak oogt, zo aan je gewichten te zien.

Slecht geslapen en vermoeid. Dan vind ik het toch nog een nette training!
En rode wijn is goed voor de vasculariteit![]()
+1

+1
De training ziet er wel goed uit ondanks je zelf niet helemaal tevreden bent.
:d
Waarom verkies je de Neck Press boven de Military Press ? verder goeie training
En ik eigenlijk niet echt vooruit ga op een MP.Ik moet mijn mond houden, en ik bedoelde het nog wel zo goed...

Ik moet mijn mond houden, en ik bedoelde het nog wel zo goed...
http://forum.dutchbodybuilding.com/...bb-niet-eens-krachttrainen-226303/index6.html

Ja, van NoXplode. Hiermee heb ik zelfs 2 reps bankdrukken met 62,5 gehaald, dat was dus voor mijn blessure. Voor mij is het denk ik toch niet zo geschikt, omdat ik mijn grenzen te ver verleg wat dus uitmondt in blessures
hier heb je dus een belangrijk punt
als je een grens overschrijdt wat een blessure oplevert , dat kan niet de bedoeling zijn natuurlijk
eigenlijk ben je niet in control ( en daar hou ik eigenlijk wel een beetje van )![]()
hier heb je dus een belangrijk punt
als je een grens overschrijdt wat een blessure oplevert , dat kan niet de bedoeling zijn natuurlijk
eigenlijk ben je niet in control ( en daar hou ik eigenlijk wel een beetje van )![]()

Oh, maar ik heb al gestemd voor opzouten...Jij hebt al genoeg getraind in heel je leven om er de rest van je leven mee toe te komen
Dus voor jou telt dat allemaal niet![]()

Ach, ik heb eigenlijk meer problemen met mensen die in hun logs even alles van gewicht +30% postenJa, van NoXplode. Hiermee heb ik zelfs 2 reps bankdrukken met 62,5 gehaald, dat was dus voor mijn blessure. Voor mij is het denk ik toch niet zo geschikt, omdat ik mijn grenzen te ver verleg wat dus uitmondt in blessures
Daarvoor heb ik ook vaak creatine gebruikt maar werd pas wat sterker na een week of zes en na 8 weken moet je alweer stoppen. Ook toen was ik minder sterk.
Crack heb ik nog nooit gebruikt![]()
Nou nou, ik ondervind er anders niet zoveel profijt van dat ik ineens 10% meer op mijn barbell krijg hoor.
Imo traint het gewoon lekkerder en de drive is 100x beter dan niets te nemen.
Een beetje het verschil zoals gaan feesten met wat alcohol op, of lekker nuchter blijven![]()
Dat, en het e-bashen op een niet zo'n sympathieke manier ergeren mij ook nogal.Ach, ik heb eigenlijk meer problemen met mensen die in hun logs even alles van gewicht +30% posten
en -20% techniek, dan mensen die gewoon lekker andere proberen te helpen. Om nog maar te zwijgen
over het verdoken kuren en dan andere erop af te kraken en stuff like that.
Ach, ik heb eigenlijk meer problemen met mensen die in hun logs even alles van gewicht +30% posten
en -20% techniek, dan mensen die gewoon lekker andere proberen te helpen. Om nog maar te zwijgen
over het verdoken kuren en dan andere erop af te kraken en stuff like that.
Ik vind dat best sterk...+1 er post hier ook een jongentje van 18 met een dagboek die doet dumbbell shoulder press met 40kg 6hh. ****ig lachwekkkend allemaal.
Dat, en het e-bashen op een niet zo'n sympathieke manier ergeren mij ook nogal.
Tenzij iemand er heel erg om vraagt, moet je hem in zijn waarde laten vind ik.
En onder enig voorbehoud je "kennis" en ervaring delen is alleen maar goed denk ik.

Een biertje en wat
Ieder zijn waarde en ieder zijn ding+1 er post hier ook een jongentje van 18 met een dagboek die doet dumbbell shoulder press met 40kg 6hh. ****ig lachwekkkend allemaal.