Fitness Seller

Robke's trainingslog

Slecht geslapen en vermoeid :). Dan vind ik het toch nog een nette training!

En rode wijn is goed voor de vasculariteit :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.503
Is toch niet zo'n slechte training Rob..?
Die neck press moet wel omhoog gaan als je in deze reprange blijft buffelen, no worries mate!
Dat gaat helemaal goed komen man.
Die standing (side) laterals zijn behoorlijk zwaar maat, ook al cheat je er bij. :thumb:
En ik vind dat je triceps niet echt zwak oogt, zo aan je gewichten te zien.
Probeer anders eens Cocaïne, dat schijnt ook goed te werken, jubky boy! ;)

Nee, echt slecht is het niet qua gewichten, maar het gevoel zei iets anders :p

Cocaïne ey Hummer mmm ... XTC heb ik al eens gehad voor het trainen (was een energie drankje destijds)
Maar cocaïne ... ik ga op zoek! :D

Hummer heeft alle wijsheid in pacht ;)

Slecht geslapen en vermoeid :). Dan vind ik het toch nog een nette training!

En rode wijn is goed voor de vasculariteit :D

Thanks !

Waarom verkies je de Neck Press boven de Military Press ? verder goeie training

• #5.508
Waarom verkies je de Neck Press boven de Military Press ? verder goeie training

Omdat ik sterker ben in de Neck Press :p En ik eigenlijk niet echt vooruit ga op een MP.
Dus power ik op mijn Neck Press en hou ik het de keer erop strikter op een seated press.

• #5.511
Ja, van NoXplode. Hiermee heb ik zelfs 2 reps bankdrukken met 62,5 gehaald, dat was dus voor mijn blessure. Voor mij is het denk ik toch niet zo geschikt, omdat ik mijn grenzen te ver verleg wat dus uitmondt in blessures :rolleyes:

hier heb je dus een belangrijk punt
als je een grens overschrijdt wat een blessure oplevert , dat kan niet de bedoeling zijn natuurlijk
eigenlijk ben je niet in control ( en daar hou ik eigenlijk wel een beetje van ) :D

• #5.513
hier heb je dus een belangrijk punt
als je een grens overschrijdt wat een blessure oplevert , dat kan niet de bedoeling zijn natuurlijk
eigenlijk ben je niet in control ( en daar hou ik eigenlijk wel een beetje van ) :D

Nou nou, ik ondervind er anders niet zoveel profijt van dat ik ineens 10% meer op mijn barbell krijg hoor.
Imo traint het gewoon lekkerder en de drive is 100x beter dan niets te nemen.

Een beetje het verschil zoals gaan feesten met wat alcohol op, of lekker nuchter blijven :p

• #5.515
Oh, maar ik heb al gestemd voor opzouten... ;)

:D Ach, ik heb eigenlijk meer problemen met mensen die in hun logs even alles van gewicht +30% posten
en -20% techniek, dan mensen die gewoon lekker andere proberen te helpen. Om nog maar te zwijgen
over het verdoken kuren en dan andere erop af te kraken en stuff like that.

Ja, van NoXplode. Hiermee heb ik zelfs 2 reps bankdrukken met 62,5 gehaald, dat was dus voor mijn blessure. Voor mij is het denk ik toch niet zo geschikt, omdat ik mijn grenzen te ver verleg wat dus uitmondt in blessures :rolleyes:

Daarvoor heb ik ook vaak creatine gebruikt maar werd pas wat sterker na een week of zes en na 8 weken moet je alweer stoppen. Ook toen was ik minder sterk.

Crack heb ik nog nooit gebruikt ;)

Nou nou, ik ondervind er anders niet zoveel profijt van dat ik ineens 10% meer op mijn barbell krijg hoor.
Imo traint het gewoon lekkerder en de drive is 100x beter dan niets te nemen.

Een beetje het verschil zoals gaan feesten met wat alcohol op, of lekker nuchter blijven :p

hehehe

je compris

het is ook een gevoel

:D Ach, ik heb eigenlijk meer problemen met mensen die in hun logs even alles van gewicht +30% posten
en -20% techniek, dan mensen die gewoon lekker andere proberen te helpen. Om nog maar te zwijgen
Dat, en het e-bashen op een niet zo'n sympathieke manier ergeren mij ook nogal.
Tenzij iemand er heel erg om vraagt, moet je hem in zijn waarde laten vind ik.
En onder enig voorbehoud je "kennis" en ervaring delen is alleen maar goed denk ik.

+1 er post hier ook een jongentje van 18 met een dagboek die doet dumbbell shoulder press met 40kg 6hh. ****ig lachwekkkend allemaal.

• #5.520
Dat, en het e-bashen op een niet zo'n sympathieke manier ergeren mij ook nogal.
Tenzij iemand er heel erg om vraagt, moet je hem in zijn waarde laten vind ik.
En onder enig voorbehoud je "kennis" en ervaring delen is alleen maar goed denk ik.

Uh huh ... die zelf proclaimede board guru's hier die denken dat hun manier
het ultieme trainingssysteem en de rest die er allemaal niets vanaf weet, dikke
duim in hun reet :p

Thank God voor de goede zielen zoals ons hé Hummer ;) Een biertje en wat
light weights met een goede friet nadien :p Ieder zijn waarde en ieder zijn ding
met af en toe wat raad en een grappige knipoog.

---------- Toegevoegd om 09:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:44 ----------

+1 er post hier ook een jongentje van 18 met een dagboek die doet dumbbell shoulder press met 40kg 6hh. ****ig lachwekkkend allemaal.

Ja, die ben ik ook al tegengekomen ... het lijkt me sterk maar daarom niet onmogelijk natuurlijk :p
Filmpje? :D

Terug
Naar boven