AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

Uh huh ... die zelf proclaimede board guru's hier die denken dat hun manier
het ultieme trainingssysteem en de rest die er allemaal niets vanaf weet, dikke
duim in hun reet :p

Thank God voor de goede zielen zoals ons hé Hummer ;) Een biertje en wat
light weights met een goede friet nadien :p Ieder zijn waarde en ieder zijn ding
met af en toe wat raad en een grappige knipoog.

---------- Toegevoegd om 09:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:44 ----------

Ja, die ben ik ook al tegengekomen ... het lijkt me sterk maar daarom niet onmogelijk natuurlijk :p
Filmpje? :D
Just!
A zijn er wel verdomd sterke jonge gasten hoor.
Ik heb er hier in terneuzen gezien van 16 die 120kg bankdrukken enzo!
Of kijk naar G3rr3 en Minotaurus, dat zijn ook sterke jongens.

Ja, die ben ik ook al tegengekomen ... het lijkt me sterk maar daarom niet onmogelijk natuurlijk :p
Filmpje? :D

Als je 5 maanden traint is dat onmogelijk gozer neem dat van mij aan.
Mijn delts zijn mega sterk en overontwikkeld t.o.v. de rest van mijn lichaam. no way dat ik na 5 maanden 40 kg dumbbell shoulder press doe.
En zeker niet iemand van 18.
Triest is het gewoon..

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.523
Just!
A zijn er wel verdomd sterke jonge gasten hoor.
Ik heb er hier in terneuzen gezien van 16 die 120kg bankdrukken enzo!
Of kijk naar G3rr3 en Minotaurus, dat zijn ook sterke jongens.

True, maar ik zag net Sarge zijn comment dat hij nog maar 5 maandjes traint ...
nou, dat maakt het dan al gelijk heel wat ongeloofwaardiger :p

Mijn delts zijn mega sterk en overontwikkeld t.o.v. de rest van mijn lichaam. no way dat ik na 5 maanden 40 kg dumbbell shoulder press doe.
Triest is het gewoon..

True story ... als je 5 maanden traint mag je al blij zijn dat je die 40kg in positie krijgt,
laat staan er een decent press mee te doen :roflol:

Ja, van NoXplode. Hiermee heb ik zelfs 2 reps bankdrukken met 62,5 gehaald, dat was dus voor mijn blessure. Voor mij is het denk ik toch niet zo geschikt, omdat ik mijn grenzen te ver verleg wat dus uitmondt in blessures :rolleyes:

hier heb je dus een belangrijk punt
als je een grens overschrijdt wat een blessure oplevert , dat kan niet de bedoeling zijn natuurlijk
eigenlijk ben je niet in control ( en daar hou ik eigenlijk wel een beetje van ) :D

Hahaha...ik ook, alleen daarna auw :eek:

Nou nou, ik ondervind er anders niet zoveel profijt van dat ik ineens 10% meer op mijn barbell krijg hoor.
Imo traint het gewoon lekkerder en de drive is 100x beter dan niets te nemen.

Een beetje het verschil zoals gaan feesten met wat alcohol op, of lekker nuchter blijven :p

Het is waarschijnlijk een beetje te vergelijken met het impactverschil van alcohol op jou en mij :D
Jij drinkt een fles wijn, niets aan de hand...ik drink een fles wijn > straalbezopen.
Jij geniet van een normaal weekend...als ik hetzelfde doe als jij > :engel: :roflol:

• #5.525
Het is waarschijnlijk een beetje te vergelijken met het impactverschil van alcohol op jou en mij :D
Jij drinkt een fles wijn, niets aan de hand...ik drink een fles wijn > straalbezopen.
Jij geniet van een normaal weekend...als ik hetzelfde doe als jij > :engel: :roflol:

Verdorie ... ik wist het hé, ik moet aan de paardemiddelen dus :p

Triest is het gewoon..
Ik weet niet over wie je het hebt, en misschien dat het wel overduidelijk is dat hij maar wat schrijft, maar onmogelijk is het niet hoor.
Misschien doet ie wel al vanaf zijn 10de waterpolo, en heeft ie daarvoor ook al 4 jaar gezwomme ofzo...
Sommigen zijn heel sterk van nature.

En wat Rob zegt, ze in positie krijgen is al een hele prestatie, daar weet ik nog alles van!
Ik ga er gewoon liever vanuit dat de mensen gewoon de waarheid schrijven, anders word het helemaal wel een zinloze bedoening hier...

• #5.528
Ik ga er gewoon liever vanuit dat de mensen gewoon de waarheid schrijven, anders word het helemaal wel een zinloze bedoening hier...

Zo dacht ik er ook over ... maar die historie met Sava heeft me bv wel met een wrang gevoel
achter gelaten. Die kerel gaf me altijd raad enzo en ik paste dan af en toe dingen aan
in mijn routine op aanraden van hem ofzo. En dan plots blijkt dat het een dikke faker is.
Tja, heb jij lekker je tijd verprutst hé.

---------- Toegevoegd om 10:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:02 ----------

:finger: straks ga je nog hinniken...

Dat doe ik soms nu al ... en hop in galop :p Ih hi hi hi hi

Zo dacht ik er ook over ... maar die historie met Sava heeft me bv wel met een wrang gevoel
achter gelaten. Die kerel gaf me altijd raad enzo en ik paste dan af en toe dingen aan
in mijn routine op aanraden van hem ofzo. En dan plots blijkt dat het een dikke faker is.
Tja, heb jij lekker je tijd verprutst hé.
Daar weet ik niks van...
Hoezo een dikke faker?

---------- Toegevoegd om 10:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:05 ----------

:finger: straks ga je nog hinniken...
Hij kan al lopen als een paard, dus waarom ook niet hinniken..? :roflol:

• #5.530
Daar weet ik niks van...
Hoezo een dikke faker?

Heb je de hele Sava historie gemist? GFG aka Rob heeft Sava toch ontmaskerd met fake foto's etc..
Blijkbaar ripte die zijn foto's van een kerel op een forum in de UK

---------- Toegevoegd om 10:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:06 ----------

Hij kan al lopen als een paard, dus waarom ook niet hinniken..? :roflol:

En dat met 3 benen ipv 4 :p

Op internet liegen over je stats is te zielig voor woorden gewoon imo. Linkje naar de jongen met de monster dumbbell shoulder presses aub:D Volgens mij telt hij gewoon de 2 dumbbells bij elkaar.

Heb je de hele Sava historie gemist? GFG aka Rob heeft Sava toch ontmaskerd met fake foto's etc..
Blijkbaar ripte die zijn foto's van een kerel op een forum in de UK
Da's inderdaad wel een heel belachelijke vertoning gvd...
Wat een duts ben je dan toch éh..?
En jij dacht natuurlijk, die gast ziet er goed uit, die weet waar hij het over heeft, ik ga dat maar doen wat hij zegt.
Damn...
Waren zijn adviezen dan ook flauwekul?
Want dat hij er niet uitzag zoals hij jullie wilde laten geloven, wil natuurlijk niet meteen zeggen dat hij niet de kennis kan hebben...

• #5.534
Op internet liegen over je stats is te zielig voor woorden gewoon imo. Linkje naar de jongen met de monster dumbbell shoulder presses aub:D Volgens mij telt hij gewoon de 2 dumbbells bij elkaar.

Ik kan er anders nog wel een paar noemen die uiteindelijk ontmaskerd werden. Sisevano bv
Tjonge jonge, wat was me dat destijds :p

Da's inderdaad wel een heel belachelijke vertoning gvd...
Wat een duts ben je dan toch éh..?
En jij dacht natuurlijk, die gast ziet er goed uit, die weet waar hij het over heeft, ik ga dat maar doen wat hij zegt.
Damn...
Waren zijn adviezen dan ook flauwekul?
Want dat hij er niet uitzag zoals hij jullie wilde laten geloven, wil natuurlijk niet meteen zeggen dat hij niet de kennis kan hebben...

Tja, dan maakt het eigenlijk niet meer uit of zijn adviezen flauwekul zijn natuurlijk.
Als iemand zich zo gedraag en hij geeft adviezen die twijfelachtig zijn, maar toch aanneembaar,
worden ze in mijn boekje plots ongeloofwaardig natuurlijk, ook al zat er misschien een sprankeltje
waarheid in.

in mijn routine op aanraden van hem ofzo.

Same here :(

Dat doe ik soms nu al ... en hop in galop :p Ih hi hi hi hi

:roflol:

WTF Rob, ben je weer aangekomen? :eek: ****ing buff kerel, wil ik ook!!! :sad:

• #5.537

Weer aangekomen? Tja ... 102 tipte de weegschaal ... met nog 6 weken ongeveer te gaan
voor de cut. Schat op een 105 wederom uit te komen. Lichaam samenstelling ziet er wel
beter uit dan vorig jaar. Toen geraakte ik amper nog een broek in met dat gewicht.
En nu dus wel nog. Taille is dus niet overmatig gegroeid dus er zit meer VVM op :p

Moet je ook maar je best doen ;)

Weer aangekomen? Tja ... 102 tipte de weegschaal ... met nog 6 weken ongeveer te gaan
voor de cut. Schat op een 105 wederom uit te komen. Lichaam samenstelling ziet er wel
beter uit dan vorig jaar. Toen geraakte ik amper nog een broek in met dat gewicht.
En nu dus wel nog. Taille is dus niet overmatig gegroeid dus er zit meer VVM op :p

:cheer:

Terug
Naar boven