- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
ach ja, zoals gewoonlijk een mini feestje op zaterdag, meer niet 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ach ja, zoals gewoonlijk een mini feestje op zaterdag, meer niet 
Auwtsje Kwarky ... that's gotta hurt
whiiiii ... party this weekend !
Lukt mij uiteindelijk ook... ben al maatregelen aan het treffen
gnah gnah gnah 
Nuah, ik kan wel een stootje hebbenLukt mij uiteindelijk ook... ben al maatregelen aan het treffen
gnah gnah gnah
![]()

Ach, ik heb eigenlijk meer problemen met mensen die in hun logs even alles van gewicht +30% posten
en -20% techniek, dan mensen die gewoon lekker andere proberen te helpen. Om nog maar te zwijgen
over het verdoken kuren en dan andere erop af te kraken en stuff like that.
ben het helemaal met je eens rob
wees dan een kerel en kom er vooruit
zoals xtra en kwark
Ach, ik heb eigenlijk meer problemen met mensen die in hun logs even alles van gewicht +30% posten
en -20% techniek, dan mensen die gewoon lekker andere proberen te helpen. Om nog maar te zwijgen
over het verdoken kuren en dan andere erop af te kraken en stuff like that.
Het heeft helemaal geen zin om je anders voor te doen dan je bent. Dat geldt ook voor trainingen. Sommige knakkers verdenk ik er van hun trainingen een beetje beter voor te schotelen dan de werkelijkheid.... Maar wat heb je er aan? Je neemt jezelf en anderen in de zeik, en staat je progressie en leercurve in de weg, ja toch?

Ohjoh hier wordt ook getraind
hehehe
Ook een crack addict aan het worden ?
Flinke gewichten Rob.
Alles zonder straps..?
Echt een flinke training buffel.![]()

Alles PR's...Gefeliciteerd, was vast niet gelukt op 1600 kcal
![]()
Lekkere rows. Goede training.
Gebruik je straps voor die 70kg db row![]()

Dat betekend dus ochtentrainingen 
Zo te lezen is het heerlijk weer om te hardlopen.
(ik mag nog niet van de fysio)

Eerste week van december hoor ik waarschijnlijk meer - maar dan is het buitenloopweer waarschijnlijk over... beentraining maandag ging trouwens wel érg prima (spierpijn!!) - dus ik heb goede moed. Kan ik mijn decemberbonus gebruiken voor nieuwe hardloopschoenen... *zucht*