goed getraind
borst goed aangepakt
je behoorlijk nog wat over na het banken
goed voor de aanhechtingen
Vlak banken is zo niet mijn sterkste punt eigenlijk
lekker bezig!
Ik weet niet hoe je het beste je dummbells in de juiste positie kunt brengen.
Vaak vraag ik om hulp omdat ik net wat te zware gewichten al eng vind om zelf in positie te brengen.
Train jij vooral thuis?
Thanks
Ja, ik train enkel thuis. Ach ja, die Powerhooks van Fitness seller lijken me wel
iets, zeker ook voor de schouders aan te pakken.
Rob, je bent een beest!

Dumbbells in positie brengen is idd een crime...
Zou een trainingspartner een idee zijn..?
Geen optie zeker éh..?
Hielp je meisje met die negatieven?
Tja, een trainingspartner ... daar is mijn schuur wat te klein voor vrees ik

En ik werk en train ook op nogal aparte uren
En die negatieve ... euhm ... ik laat die zakken tot op de safety's, schuif ik er
snel onderuit, lift ze terug in de afleggers en doe dan nog een rep. Daarom
dat het er ook maar 2 zijn

Het is nogal veel en ondankbaar werk om zo
te reppen
Thanks !
Ja pas maar op met die dumbbells op je juiste manier in positie brengen.
Bij 1 voor 1 zet ik mijn vraagtekens achter, lijkt mij gevaarlijker...maar goed maybe I'm totally wrong
Wel nette training verder, de Bench Press 110 kg ging wat minder aan je comment te zien? Je had toch eerder 110kg gehaald maar dan no fails? Ook wat last van vermoeidheid? Misschien dat ik het helemaal verkeerd lees.. en had gelezen...
Die powerhooks komen onder de Kerstboom te liggen en dan ben ik gelijk van het geklooi verlost.
Ja, die BP gaat me niet zo makkelijk af als een inclined BP. Ben er ook nog maar
enkele weken terug mee bezig. Trekt wel terug bij hoor
Je laat bv. de linker rusten op je borst terwijl je de rechter ook naar je borst brengt. Dan druk je ze samen uit.
En Rob, als je ooit een betrouwbare spotter nodig hebt - I'm the man aangezien ik toch in de buurt woon. Dan verbouwen we het tuinhuis
Thanks for the offer bro'. We zullen één van dees eens een date arrangeren
lekkere training weer rob

, zo doe ik het ook voor de db presses
Thanks
Moge Rob
Morregeuh Kwark
Ik deadlift de dumbbells, zet ze tegen mijn quads (beetje aan de onderkant voor makkelijkere lift), ga zitten, haal een paar keer adem, rol/schommel dan achterover en til in één beweging met mijn knieën/quads de dumbbells achterover naar de borst toe, en zet mijn benen gelijk weer neer voor stabiliteit. Ik heb thuis nog nooit gedaan met meer dan 37.5kg, maar het in positie brengen ging altijd vrij easy.
Mmm ... lijkt ook zoals ik het doe ...
---------- Toegevoegd om 09:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:20 ----------
Gisteren wat te hard in de Triple Karmeliet gevlogen trouwens

Maar, ik heb net mijn
Crackje uit geslurpt en ga zo dadelijk eens kijken wat er gesquat kan worden