MuscleMeat

Robke's trainingslog

niet ziek worden!
Super dat no explode zo goed bij je werkt.
Ik heb het ooit in me oude sportschool gebruikt maar toen trainde ik nog niet zo goed als nu.
als me creatine mono op is (gaat nog wel ff duren) wil ik het ook weer eens uitproberen misschien.:)

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.682
Die avatar en gewicht zeggen genoeg - deze man heeft een goed pak spieren!

Na de nieuwjaar komen de pre-cut foto's er weer aan. En dan natuurlijk na de cut weer :p
Ik ben eens benieuwd wat er dit jaar onder mijn 'winterjas' is gebeurd :D

Ja dat is zeker een goede progressie :D

Ja dacht je ;)
Geloof je hoor..jij weet tenslotte hoe je je voelt ;) goed dat je al weer begonnen bent met wat extra vitamientjes :)

Idd ;) :cool:

;)

niet ziek worden!
Super dat no explode zo goed bij je werkt.
Ik heb het ooit in me oude sportschool gebruikt maar toen trainde ik nog niet zo goed als nu.
als me creatine mono op is (gaat nog wel ff duren) wil ik het ook weer eens uitproberen misschien.:)

Ik doe mij best ;)

Ja, die NOxplode is wel wat lekkers. Nu maar hopen dat ik niet telkens meer en meer
ga moeten gebruiken ervan. Maarja, cycle nog Crack en binnenkort Pump Xtreme ook.
Dus gebruik ik telkens maar 2 weken op 6.

• #5.683
Training van zonet:

Alcohol night before: 0
Sleep: 8 solide hrs
Food: 2900kcals
Health: 90%
Mentalilty: I want it all :p
Temp in Gym: 11°

Warm Up:
Stepper: 10min
Bench Press: 20xbb

16hu9p2.jpg

Trainingstijd: 58min (start @ 15u15)
Polardata: 118avg - 159max - 494kcals
Comments: lekker getraind. Sommige gewichten waren wat minder dan de vorige
keer, maar dat was te verwachten na dat weekje verlof. No problem, ik kan weer
opbouwen heb ik het gevoel. Weekje rust heeft dus gedaan wat het moest doen.

EZ bar curls staan nu ook eerst in biceps en dus ging dat ook weer wat zwaarder.
Die standing concentration curls waren de eerste keer, daar moet dus wat gewicht
bij want het voelde uber light.

sterke training rob
zware gewichten - daar hou ik van
en ik dacht aardig gebenched te hebben
valt weer in het niet bij jou

• #5.685
sterke training rob
zware gewichten - daar hou ik van
en ik dacht aardig gebenched te hebben
valt weer in het niet bij jou

Thanks bro ... maar dat jou training daarbij in het niets valt, daar ben ik het
dan weer niet mee eens ;) It's not just about the weights ;)

Lekkere training hoor Robbie! Een stapje terug doen, om zo weer een gigantische sprint te nemen. Niets mis mee!

---------- Toegevoegd om 17:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:47 ----------

It's not just about the weights ;)
Quoted for truth!

Wat een gewichten kerel! En lees ik het nu goed dat jij beweerd dat je op een 20% vp staat? Aan je avatar te zien, kan ik dat echt onmogelijk geloven :D

• #5.688
Lekkere training hoor Robbie! Een stapje terug doen, om zo weer een gigantische sprint te nemen. Niets mis mee!

---------- Toegevoegd om 17:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:47 ----------

Quoted for truth!

Hmmm, gigantische sprint? Dat klinkt lekker :D

---------- Toegevoegd om 17:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:53 ----------

Wat een gewichten kerel! En lees ik het nu goed dat jij beweerd dat je op een 20% vp staat? Aan je avatar te zien, kan ik dat echt onmogelijk geloven :D

Tja, mijn buik staat niet op de foto hé :p

• #5.689
Training van zonet:

Alcohol night before: 0
Sleep: 9 lovely hrs
Food: 2900kcals
Health: 100%
Mentality: Front Squat? Nah !
Temp in Gym: 9°

Warm Up:
Spinbike: 10min
Squat: 20xbb

autlrq.jpg

Trainingstijd: 57min (start @ 9u30)
Polardata: 127avg - 165max - 572kcals
Comments: had vandaag geen zin in Front Squats, of allerhande rare oefenigen :p Dus
gewoon gesquat. Na mijn eerste werkset dacht ik: leuk! Ik ga gewoon wat doubles doen
tot ik niet verder kan verhogen. En hoppa er rolde een PR uit de bus (laatste max was 145kg x 1).
Had ik niet verwacht want na het DL'en en het lopen voelde mijn benen en onderrug alles behalve
fit aan :D

Die 160 zit er trouwens ook wel in hoor. Moest mijn aanloop niet zo lang geweest zijn en
ik al niet gerept had voor ik eraan begon, kwam dat wel in orde.

Rest van de training gewoon even wat gepompt op leg extensions en nog wat leg curls.
Voelde wel lekker, stevige pomp.

Ouwe fietspomp! De poten weer lekker dik? :p

ghehehe, of je niet al breed genoeg bent :p

Sterk hoor! Lijkt een beetje op mijn training van gistere, maar ik deed wel frontsquats van te voren haha :P!

Nu van plan nog een keer doubles te doen zonder jezelf echt uit te putten van te voren ?

• #5.694
ghehehe, of je niet al breed genoeg bent :p

:)

Sterk hoor! Lijkt een beetje op mijn training van gistere, maar ik deed wel frontsquats van te voren haha :P!

Nu van plan nog een keer doubles te doen zonder jezelf echt uit te putten van te voren ?

Nah, niet echt eigenlijk ... had gewoon geen zin om high rep sets te draaien vandaag.
Misschien volgende week ook niet, maar misschien ook wel :D Ik wil iets nieuws
voor na de nieuwjaar, dus ga ik komende weken eens vanalles wat doen en testen ;)

Bruute trainingen hier weer! :thumbs:
9 Graden in de gym verwarming stuk:p?

Nah, niet echt eigenlijk ... had gewoon geen zin om high rep sets te draaien vandaag.
Misschien volgende week ook niet, maar misschien ook wel :D Ik wil iets nieuws
voor na de nieuwjaar, dus ga ik komende weken eens vanalles wat doen en testen ;)

Oke op die fiets. Lekker toch, even doen waar je zelf zin in hebt :D!

• #5.697
Bruute trainingen hier weer! :thumbs:
9 Graden in de gym verwarming stuk:p?

Thanks bro'

Mijn schuur heeft geen verwarming :p Enige vorm van verwarming is dus kledij :D

Oke op die fiets. Lekker toch, even doen waar je zelf zin in hebt :D!

Ja, idd ... moest ik overtuigd raken om aan wendler te beginnen ga ik wel nog even mijn 1RM's testen.
Maar het feit dat je met wendler eigenlijk al +6 maanden bezig moet zijn schrikt me een beetje af.
Plus ik wil natuurlijk ook nog steeds wat high reps shizzle erin houden hé :p

Ja, idd ... moest ik overtuigd raken om aan wendler te beginnen ga ik wel nog even mijn 1RM's testen.
Maar het feit dat je met wendler eigenlijk al +6 maanden bezig moet zijn schrikt me een beetje af.
Plus ik wil natuurlijk ook nog steeds wat high reps shizzle erin houden hé :p

6maanden :o ? Aardig schema hahah..
Ik train zelf het liefst zoals jij vandaag heb getraind. Compounds low reps, rest hoger in reps!

Sterke trainingen weer Big R!

Prettig weekend Robke!
Wordt zeker weer joggen morgenochtend....vergeet je pluutje niet :D

Terug
Naar boven