Fitness Seller

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.721
Isolate hebben ze idd niet zo heel veel smaken nee... al ben ik aan het twijfelen of ik voor mijn volgende bestelling niet lekker voor de Deliciouslijn van ze ga: heerlijke smaken, prima op te lossen en voor de extra snelle opname heb ik al BCAA's in mijn post-WO-shake.
Prijzen weet ik trouwens niks van, ben daar érg makkelijk in... (misschien iets té)

Ja nou, het scheelt dus wel wat. Plus bij B&F verkopen ze de grote potten ON 100% Caseïne
tegen toch wel de goedkoopste prijs van het net. Scheelt iets van een 10euro bijna op een pot.
Wat voor mij ook wel de doorslag gaf.

Moge rob! Wat staat er op het programma vandaag?

• #5.723
Moge rob! Wat staat er op het programma vandaag?

Morregeuh Kwark ;)

Pull Down, Rows & rackpulls ... nu ja, ik ga even kijken hoe het met mijn hams
gesteld is eens ik bezig ben. Anders moet ik die rack pulls en BORs laten vallen
vrees ik zo. Maar dan doe ik wel wat chins oid extra.

Lekker man, sja het is het een of het ander eh? Succes vandaag bro! Bij mij staan de t**ten, armpies en buik op het programma. dat beloofd een snoei harde training te worden...

Morregeuh Kwark ;)

Pull Down, Rows & rackpulls ... nu ja, ik ga even kijken hoe het met mijn hams
gesteld is eens ik bezig ben. Anders moet ik die rack pulls en BORs laten vallen
vrees ik zo. Maar dan doe ik wel wat chins oid extra.

Succes vandaag robke, fijne dag ;)

thanks rob
ook ik heb net als dwarfje whey van xxl
prima spul

• #5.729
Als de smaak je niet uitmaakt: http://www.bulkpowders.co.uk/product.php/276/0/whey_protein_concentrate_82___instantised_

Kost je ongeveer €8/kg plus verzendkosten (geloof een tientje oid). Best smerig, maar je went eraan.

Ben ik ook al even naar aan het kijken geweest ... maar dacht dat je een pak meer
verzending moest betalen. Toch zeker als je boven de 10kg ofzo aankoopt. Dan vervalt je voordeel bijna
helemaal door de verzending dacht ik.

---------- Toegevoegd om 09:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:11 ----------

thanks rob
ook ik heb net als dwarfje whey van xxl
prima spul

Ja, ik had ook altijd spul van xxl maar omdat er wat weer smaken en wat meer
korting werd gegeven dacht ik waarom niet hé. Nu ja, voor mijn whey ga ik dus
terug naar XXL.

Rustig aan met je gewonde been he, anders sleept hij straks zo doelloos achter je aan ;)

Ik bestel gewoon bij bodylab, die whey van hun is super, en het smaakt lekker. Ben voor een 4kg pot 55 euri kwijt, valt dus erg mee.

• #5.732
Rustig aan met je gewonde been he, anders sleept hij straks zo doelloos achter je aan ;)

Ja, en dat wordt wat moeilijk met het lopen hé ;)

---------- Toegevoegd om 09:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:18 ----------

Ik bestel gewoon bij bodylab, die whey van hun is super, en het smaakt lekker. Ben voor een 4kg pot 55 euri kwijt, valt dus erg mee.

ja, daar heb ik dus ook naar gekeken, lang getwijfeld tussen de twee, maar die valt dus wel
mee qua oplosbaarheid? Smaakt maakt niet zo heel veel uit eigenlijk.

Ja, en dat wordt wat moeilijk met het lopen hé ;)

---------- Toegevoegd om 09:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:18 ----------

ja, daar heb ik dus ook naar gekeken, lang getwijfeld tussen de twee, maar die valt dus wel
mee qua oplosbaarheid? Smaakt maakt niet zo heel veel uit eigenlijk.

lost overal in op, echt super spul. en het is echt heel erg lekker. Je hebt ut in kweet nie hoeveel smaken...jummy! :P

whahaha, LOL @ hondje ghehe

Ben ik ook al even naar aan het kijken geweest ... maar dacht dat je een pak meer
verzending moest betalen. Toch zeker als je boven de 10kg ofzo aankoopt. Dan vervalt je voordeel bijna
helemaal door de verzending dacht ik.
Ik meen dat ik inclusief verzendkosten iets minder dan € 90 kwijt was voor 10kg.

• #5.738
Heeft wel een weeïge smaak hoor, je bent gewaarschuwd :P. Klont trouwens niet, ik gebruik altijd een shakebeker (standaard tupperware dinges). Het is overigens concentraat, geen isolaat.

• #5.740
Heeft wel een weeïge smaak hoor, je bent gewaarschuwd :P. Klont trouwens niet, ik gebruik altijd een shakebeker (standaard tupperware dinges). Het is overigens concentraat, geen isolaat.

Ja, gewoon onder het fruitsap in pleuren dan, dan heb je ineens ook nog je dagelijkse portie fruit :p
En ik heb gezien dat ze ook isolaat hebben ;)

Terug
Naar boven