MuscleMeat

Robke's trainingslog

Het zal inderdaad de cardio zijn die het 'm doet! :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.782
Het zal inderdaad de cardio zijn die het 'm doet! :D

Whehehe, tja, mijn benen krijgen het nogal te verduren tegenwoordig met mijn gewicht.
Zelfs mijn lopen wordt erdoor bemoeilijkt. Ach ja, nog 3 weekjes en de cut gaat er weer op.
Tijd om wat meer kracht te krijgen weer :p

hoelang ben je van plan om te gaan cutten, en ga je ook alcohol drinken tijdens je cut?
Lekker gewichten weer rob, en damn 33KG flyes

ik denk simpelweg JAAA

Misschien gaat hij ons allemaal verrassen en blijft hij van de alcohol af, als voornemen voor het nieuwe jaar :p?

• #5.788
hoelang ben je van plan om te gaan cutten, en ga je ook alcohol drinken tijdens je cut?
Lekker gewichten weer rob, en damn 33KG flyes

Hoe lang? Goh geen idee ... de gebruikelijke 7 maanden denk ik :p Nah, normaal 4 a 5 maanden, dan op onderhoud
verder en dan weer een bulk van 4 maanden hé. En natuurlijk ga ik geen alcohol te drinken, net zoals ik dat ieder
weekend wel van plan ben :)

Mag ik daar antwoord op geven Robke? ;)

Jij denkt het, en iedereen hier zegt het ;)

it's funny coz it's true :roflol:

Misschien gaat hij ons allemaal verrassen en blijft hij van de alcohol af, als voornemen voor het nieuwe jaar :p?

Pff ... nah, het enige goede voornemen wat ik ooit maak is dat ik geen goede voornemens maak.

Waar ik wel op ga letten is bv het bier en zoete drank in te perken. Dus gewoon lekker
rode wijn of sterke drank met extra veel cola light drinken. Het tijdperk dat ik plande om
geen alcohol te drinken, is al lang opgegeven :p

Laatst bewerkt:
we zijn geen pro's
een lekker biertje moet kunnen imo

• #5.790
....zucht.... bier..... moet...... oook.... NEE! Ik blijf er van af! :D

Tuurlijk moet een biertje kunnen, en idd, als we het niet overdrijven valt het wel mee met de katabole sides...
en wat lees ik nou, 33kg fly's? :eek:

• #5.793
....zucht.... bier..... moet...... oook.... NEE! Ik blijf er van af! :D

Tuurlijk moet een biertje kunnen, en idd, als we het niet overdrijven valt het wel mee met de katabole sides...
en wat lees ik nou, 33kg fly's? :eek:

Hehehe ... ach ja, de eeuwige strijd ... en het zogezegd drinken en aas don't mix. Persoonlijk geloof ik er geen reet
van. Ken zat mensen die kuren en toch lekker biertjes drinken. Ik denk dat een biertje drinken zelfs minder kwaad kan
dan de cortisol die je aanmaakt te stressen dat je er geen mag drinken. Tja ... all about choices hé.

En catabool? I don't buy into that shit. Ik train en ik drink. Shiiiiit, soms drink ik zelfs onder het trainen bij wijze van
spreke. Moest het zo catabool zijn, had ik vast nog geen gram spier aangezet. In tegendeel, dan mocht ik er geen
hebben zelfs :p Kale hier op het forum is daar trouwens ook een leuk voorbeeld van.

Laatst bewerkt:
Ja maar jij bent Super Rob. :p

Trouwens, dianabol is sowieso al poison voor de lever, ik kies ervoor dan de alcohol maar te laten staan, om mijn lever niet nog meer op z'n fl**ker te geven.

Echt afscheid nemen van alcohol kan ik ook niet hoor, maar voor nu is het beter dat ik et even niet doe :D Prettig weekend trouwens beest!

• #5.795
Ja maar jij bent Super Rob. :p

Trouwens, dianabol is sowieso al poison voor de lever, ik kies ervoor dan de alcohol maar te laten staan, om mijn lever niet nog meer op z'n fl**ker te geven.

Echt afscheid nemen van alcohol kan ik ook niet hoor, maar voor nu is het beter dat ik et even niet doe :D Prettig weekend trouwens beest!

Hahaha, no I'm not ;)

Trouwens, ik heb destijds ook lekker gesnoept van winny & clen. Ook poison voor de lever.
Maar ik dronk in die 8 weken toch nog lekker door :p Bloedcontrole nadien zei dat er lekker
niets aan de hand was met mijn lever.

Let wel, ik probeer hier alcohol gebruik niet goed te praten of zeggen dat je maar moet drinken,
maar soms krijg ik wel vraagtekens bij het zogezegde extreme fanatisme van mensen hier.
Hun shakes moeten goed zitten, alcohol is vergif, etc ... maar ze zitten wel lekker te zeiken
in de gym ipv hard te trainen. Om over de rest van hun voeding nog maar te zwijgen.

En let's face it, er wordt gewoon veel verzwegen ivm kuren, trainen en eten. Dus laat je maar
niet gek maken door van horen zeggen verhaaltjes. Believe nothing, try everything ;)

Laatst bewerkt:
Bier zorgt zelfs voor meer aanmaak van groeihormoon heb ik eens gelezen.
Ik weet niet of dat ook nog opgaat voor de hoeveelheid die ik gisterenavond weer op heb gezopen, maar allez! :D
Alles met mate zal wel het beste zijn denk ik.
Al dat extreme gedoe leid/lijd toch tot niks. ;)

• #5.797
Bier zorgt zelfs voor meer aanmaak van groeihormoon heb ik eens gelezen.
Ik weet niet of dat ook nog opgaat voor de hoeveelheid die ik gisterenavond weer op heb gezopen, maar allez! :D
Alles met mate zal wel het beste zijn denk ik.
Al dat extreme gedoe leid/lijd toch tot niks. ;)

Nou Hummer, je weegt toch geen 70kg, dus groeien heb je zeker gedaan ;)

And you said it best bro' : alles met mate.

---------- Toegevoegd om 13:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:56 ----------

Dit gezegd zijnde, ga ik nu lekker aan de Triple Karmeliet, kaas & salami :p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Goed weekend iedereen !

I'm jealous Rob.
Ik hang hier nog maar wat lamlendig op de bank, ga zo even wat gaan sportschieten, en dan zien we wel wat er op mijn pad komt! ;)
Biertje, worst, kaas.... :thumbs:
Beats a milkbreak for sure!

Hahaha, no I'm not ;)

Trouwens, ik heb destijds ook lekker gesnoept van winny & clen. Ook poison voor de lever.
Maar ik dronk in die 8 weken toch nog lekker door :p Bloedcontrole nadien zei dat er lekker
niets aan de hand was met mijn lever.

Let wel, ik probeer hier alcohol gebruik niet goed te praten of zeggen dat je maar moet drinken,
maar soms krijg ik wel vraagtekens bij het zogezegde extreme fanatisme van mensen hier.
Hun shakes moeten goed zitten, alcohol is vergif, etc ... maar ze zitten wel lekker te zeiken
in de gym ipv hard te trainen. Om over de rest van hun voeding nog maar te zwijgen.

En let's face it, er wordt gewoon veel verzwegen ivm kuren, trainen en eten. Dus laat je maar
niet gek maken door van horen zeggen verhaaltjes. Believe nothing, try everything ;)

Daar heb je zeker gelijk in. Ik ben absoluut geen tegenstander van alcohol. Bodybuilder zijn betekent zoveel meer idd dan dat eeuweige gezwam erover, geef ik je groot gelijk in.

En idd, veel gasten moeten de kaakspieren minder trainen, en meer de rest :p dat heb ik op DBB allang gemerkt ja. Toch neem ik in mijn geval het zekere voor het onzekere.

wat lees ik nou? gaat het niet goed met je conditie? :p
Dit klinkt heel bekend met dat soort oefeningen met 12 reps of meer.
Krijg ik vervolgens van me trainster te horen: hoe kan dat nou, je loopt, zwemt en doet je cardio(oeps daar merk je tijdens me KT nog steeds niks van :o )

---------- Toegevoegd om 14:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:09 ----------

alcohol is goed. lekker vocht afdrijvend. ;)
misschien moet ik het weer wat vaker drinken whehe.

Terug
Naar boven