- Waardering
- 1.501
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

onverbeterlijk...hoelang ben je van plan om te gaan cutten, en ga je ook alcohol drinken tijdens je cut?Lekker gewichten weer rob, en damn 33KG flyes

Jij denkt het, en iedereen hier zegt het

hoelang ben je van plan om te gaan cutten, en ga je ook alcohol drinken tijdens je cut?
Lekker gewichten weer rob, en damn 33KG flyes
Nah, normaal 4 a 5 maanden, dan op onderhoud

Misschien gaat hij ons allemaal verrassen en blijft hij van de alcohol af, als voornemen voor het nieuwe jaar?

we zijn geen pro's
een lekker biertje moet kunnen imo

how very true ... een lekker biertje moet kunnen ... maar een lekker biertje ieder
half uur van de avond is dan weer teveel van het goed![]()
....zucht.... bier..... moet...... oook.... NEE! Ik blijf er van af!
Tuurlijk moet een biertje kunnen, en idd, als we het niet overdrijven valt het wel mee met de katabole sides...
en wat lees ik nou, 33kg fly's?![]()
Kale hier op het forum is daar trouwens ook een leuk voorbeeld van.
Prettig weekend trouwens beest!Ja maar jij bent Super Rob.
Trouwens, dianabol is sowieso al poison voor de lever, ik kies ervoor dan de alcohol maar te laten staan, om mijn lever niet nog meer op z'n fl**ker te geven.
Echt afscheid nemen van alcohol kan ik ook niet hoor, maar voor nu is het beter dat ik et even niet doePrettig weekend trouwens beest!

Bloedcontrole nadien zei dat er lekker
Bier zorgt zelfs voor meer aanmaak van groeihormoon heb ik eens gelezen.
Ik weet niet of dat ook nog opgaat voor de hoeveelheid die ik gisterenavond weer op heb gezopen, maar allez!
Alles met mate zal wel het beste zijn denk ik.
Al dat extreme gedoe leid/lijd toch tot niks.![]()

Hahaha, no I'm not
Trouwens, ik heb destijds ook lekker gesnoept van winny & clen. Ook poison voor de lever.
Maar ik dronk in die 8 weken toch nog lekker doorBloedcontrole nadien zei dat er lekker
niets aan de hand was met mijn lever.
Let wel, ik probeer hier alcohol gebruik niet goed te praten of zeggen dat je maar moet drinken,
maar soms krijg ik wel vraagtekens bij het zogezegde extreme fanatisme van mensen hier.
Hun shakes moeten goed zitten, alcohol is vergif, etc ... maar ze zitten wel lekker te zeiken
in de gym ipv hard te trainen. Om over de rest van hun voeding nog maar te zwijgen.
En let's face it, er wordt gewoon veel verzwegen ivm kuren, trainen en eten. Dus laat je maar
niet gek maken door van horen zeggen verhaaltjes. Believe nothing, try everything![]()
dat heb ik op DBB allang gemerkt ja. Toch neem ik in mijn geval het zekere voor het onzekere.
)