AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

300 pagina's ineens :woot:

Die hookgrip vinnek al helemaal niets :p

Dus ik train lekker met straps :p

Woehoee haha :cheers:

Het is bijna niet te geloven dat je zo enorm sterk bent in de incline dumbbell presses en de flyes in vergelijking met je gewone bankdrukken.
Hoe schuin staat je leuning bij de inclines ook al weer..?
Die cable curls zijn ook bruut man! :thumb:

Idd. wat een gewichten hee pfff... bij mij in de gym wegen de zwaarste db's 22kg haha...

Da's waarschijnlijk van het deadliften! :thumbs: :thumbs:

Laten we het er maar op houden dat je een kort gespierd gedrochtje bent dat van een goed glas en lekkere hapjes houd. :D
:jk: Je bent een mooie man Rob! ;)

Hahaha :roflol:

zo is dat

we hebben gewoon het kromme poten syndroom :p

Lekker gesprek om terug te lezen vroeg in de morgen :meal::coffee:
Nice training Rob :)

Ik heb het ook even gelezen tijdens het nuttigen van 6 eitjes, gebakken, en op 3 boterhammetjes.
Weggespoeld met een 1/2ltr sinaasappelsap en 1/2ltr melk, met een banaantje er door...

Jaja, ik word ook nog wel eens een health freak! ;)

Straks gaan zuip... eeehhuuu.... vissen. :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.004
Ik heb het ook even gelezen tijdens het nuttigen van 6 eitjes, gebakken, en op 3 boterhammetjes.
Weggespoeld met een 1/2ltr sinaasappelsap en 1/2ltr melk, met een banaantje er door...

Jaja, ik word ook nog wel eens een health freak! ;)

Straks gaan zuip... eeehhuuu.... vissen. :D

Hummer, als je 80% van de dag clean eat, maakt de rest niets uit :roflol:
Mijn biertje staat weer koud, klaar om het verlof in te zetten. Yihaaaaa!

:roflol:

Zolang het woord clean erbij staat kan het niet anders dan goed zijn!

• #6.007
Als je per dag 4 liter drinkt, mag in in principe dan 0.8 liter 'unclean' drinken.
Dat is zo ongeveer een flesje wijn of 2 dikke biertjes :)

Het effect bij jullie is waarschijnlijk dat het net zo aanvoelt als wanneer je een 2 literfles spa opdrinkt...

...je moet gewoon plassen....:D

• #6.010
rob zuipen is zuipen
dat ga je toch ook niet procentueel berekenen he:D

• #6.013
Is het al aan het sneeuwen in het verre Limburg :D ?

• #6.015
Het ziet hier spierwit!

• #6.017
Gisteren was het allemaal maar een soepje ...

Na mijn warmup van 10min steppen en 20xbb squat kreeg ik al in de mot dat er een aardig
geurtje in mijn schuurtje hing. Nu ja, maar even verder doen, en ik squatte 75kg voor 15
reps. Zo dacht ik, dat gaat al netjes. En toen ik even naar boven keek zag ik precies
wat damp hangen. Nu ja, 2de opwarm setjes dan maar. 110kg voor 12 nice reps. Ademen
ging wat moeilijk en iets vertelde me dat mijn lucht echt niet meer proper was. Dus ik keek
even achter me ... en wat bleek ... afgelopen donderdag had ik mijn kacheltje gevuld en
de trechter van het vullen op mijn kacheltje laten liggen. Nu ja, hij lag er niet meer want
hij was dus helemaal weggesmolten :(

Heel de schuur hing vol met een smeulende plastic geur. Heb er toen nog 3 setjes doubles
uitgeperst met 140kg maar toen hielden mijn longen niet meer.

Kacheltje opgevezen en alles hing vol met het gesmolten plastic :( Kacheltje werktte dus
ook niet meer. Beetje krassen en knutselen en de ontsteking deed het alweer. Maar nog
steeds geen warmte of vuur. Aanstaande maandag nog maar wat verder knutselen.

Zo, en nu vertrek ik richting Keulen. Dat belooft ook nog wat te worden met de sneeuw overal :p

Vielen spass Robbie! ;)

Veel plezier in Keulen!
Leuke stad - ben er een paar weken terug geweest toen vriendlief en ik naar het concert van Muse gingen. De koffie bij Einstein is érg goed te doen - die weten hoe ze espresso / cappuccino moeten maken! :thumb:

• #6.020
Terug
Naar boven