MuscleMeat

Robke's trainingslog

Ik even iets gemist denk ik (lees meestal over de dieet toestand heen ;)), maar 300gr eiwit per dag ????

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.582
Ik even iets gemist denk ik (lees meestal over de dieet toestand heen ;)), maar 300gr eiwit per dag ????

Yep yep yep ... zit nu in mijn cut tot nog toe ook nog steeds op 275gr eiwit. Maar ga deze langzaam maar
zeker terug schroeven tot ik op mijn kcal zit. Mijn carbs & vetten kom ik deze keer niet aan

Laatst bewerkt:
rob je moet lopen tot je erbij neervalt
het is en blijft een kwestie van heel veel cardioo'n + goed eten en trainen ( maar dat doe je al )

• #6.584
rob je moet lopen tot je erbij neervalt
het is en blijft een kwestie van heel veel cardioo'n + goed eten en trainen ( maar dat doe je al )

:roflol: ik lach er wel mee, maar zoiets is het dus wel ongeveer Ove ;)
Meer sporten, minder eten that's the only way

Muah, je komt er toch wel Rob? Ik wou dat ik zoveel massa op mijn frame had als jij, damn kerel...

• #6.586
Behoorlijk buf Rob! Maar er mag uiteraard wel wat af;)

Shit man, nice picture! Is dat 26% dat je zei? Dan wil ik die pens van jou wel eens zien, haha!

nix mis met je vetpercentage man, ziet er prima uit!

• #6.590
11jsl0j.jpg

Goed buff kerel...,
Nu lekker weer cutten met die handel..

gooi er even wat T3&Clen in voor 2 maandjes..

• #6.592
Training van zonet dan maar:

Alcohol night before: 2 rode wijn & 2 bruine rum (toch weer laten verleiden)
Sleep: 8 ok hrs
Food: 2200kcal (nog lekker vol gevoel)
Health: 100%
Mentality: kick ass time
Temp in Gym: 4°
Temp outside: 0° (koud hé!)

oa0kmc.jpg

Trainingstijd: 86min (start @ 15u15)
Polardata: 124avg - 168max - 822kcal
Comments: zo, die DB's gingen lekker omhoog. Volgens mij is dit een PR en een rep PR.
Die shrugs voelen ook beestig zwaar en mijn triceps waren leeg :p

Die MP op het einde werpt zijn vruchten af precies. Mijn DB press gaat de hoogte in,
sneller dan ooit tevoren.

CardioComments: lekker kort snel stukje gelopen
CutComments: eerste dag op 2200kcal. Nog steeds lekker veel energie. Gewicht is
trouwens gezakt voor het eerst. Het begint in beweging te komen ! Mag wel na een maand :p

---------- Toegevoegd om 17:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:54 ----------

Goed buff kerel...,
Nu lekker weer cutten met die handel..

gooi er even wat T3&Clen in voor 2 maandjes..

Thanks kerel

Deze keer gaat het au naturel gebeuren :p Wil eens kijken hoe het zo gaat.
Volgende cut, of in geval van wanhoop, komen er dan spulletjes :p

No more junkie boy! :thumb:

Deze keer gaat het au naturel gebeuren :p Wil eens kijken hoe het zo gaat.
Volgende cut, of in geval van wanhoop, komen er dan spulletjes :p
Wat zijn precies de effecten van een kuur cut? Extra snel vetverlies en nog wat spier opbouw, ofwat?

• #6.598
Kijk, een echte vent :D! Hard gewerkt Rob!

Thanks bro

Ja, eerlijk gezegd haalde ik ook niet zoveel resultaat van die producten. De pro's wegen in mijn geval niet op tegen de
con's. De kracht winst van winny had ik bv niet en ik werd enkel moe door die T3 vermoed ik. Dat kwam mijn training
ook al niet ten goede :p

:D I'll always be a little junkie boy :p

dat hoor ik graag rob
weer een natural boy erbij:)

the one hand rope heb ik nog nooit gedaan - lijkt me zwaar
de mil press op het einde beviel dat een beetje

Voorlopig opnieuw en nog natural ;) Wat de toekomst brengt ???

Die one hand is een beetje zoals een kick back hé. Alleen de spanning is beter en je kan beter aanspannen.

Dankzij die MP op het einde gaat nu ineens mijn DB press omhoog vermoed ik. Sukkelde eerst wat en nu ineens
zit ik terug +6 reps met meer dan 30kg. Dus ja, ik vermoed dat dat toch wel wat afdoet dan.

Wat zijn precies de effecten van een kuur cut? Extra snel vetverlies en nog wat spier opbouw, ofwat?

Ja, je verliest sneller vet en behoudt je massa. Maar veel moet je er niet van verwachten. Enkel wat orals is
belange geen kuur. Daar zijn de resultaten veel te miniem voor.

Ik heb het geprobeerd met clen, T3 en winny. Maar eerlijk gezegd merktte ik er niets van. Geen kracht winst door de
winny, geen energie ofzo door de clen. Ik was enkel maar moe en voelde me eigenlijk soms ronduit ellendig. Zelfs in
die mate dat het soms mijn training in de weg stond. Tja, sta je dan met je cut als je enkel zin hebt om op de zetel
te liggen :o

Idem verhaal met eca. Allemaal leuk enzo, krijg je lekker veel energie van maar ik werd er ongevoelig voor.
En tenzij ik nu dosissen neem die eigenlijk onverantwoord zijn, lijkt het allemaal niet meer te werken bij me.

Dus ja, ik zou zeggen: leuke producten. Maar niet voor iemand zoals ik. Eerder voor mensen die snel wat gewicht kwijt
willen voor een wedstrijd ofzo. Maar als je echt gewicht kwijt wilt, en het eraf wilt houden is dit niet de manier om
het te doen imo

Laatst bewerkt:
doe je die MP staand?
lekker getraint weer rob, en die shrugs blijven bruut!

• #6.600
Terug
Naar boven