AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

Pulldowns zijn ijzersterk Rob. Probeer warming up / ramp up in korte setjes met weinig rust te doen, dan iets meer rust inpassen voor de eerste werkset. Bijv.

Workload 112,5:

5x 40% 45
5x 55% 62.5
3x 70% 80
3x 85% 95

repout 100% 112.5

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.624
Pulldowns zijn ijzersterk Rob. Probeer warming up / ramp up in korte setjes met weinig rust te doen, dan iets meer rust inpassen voor de eerste werkset. Bijv.

Workload 112,5:

5x 40% 45
5x 55% 62.5
3x 70% 80
3x 85% 95

repout 100% 112.5

Mmm ... ja, dat zou ook wel kunnen werken. Maar dan zit ik natuurlijk wel met
een lager volume. Niet dat die eerste warm up sets er eigenlijk aan toedoen.
Ga ik eens testen !

vanochtend -12° toen ik in de auto zat... (Koud!)

-12° Hatsikidee seg

-8 toen ik van het station naar de universiteit liep :mad:

watje!

:D

denk je omdat je de yates row als 2e oef deed er minder inzat
112.5 op de pull down is niet niks
bikkel-training weer

• #6.626
denk je omdat je de yates row als 2e oef deed er minder inzat
112.5 op de pull down is niet niks
bikkel-training weer

Nah, niet zo zeer omdat het de 2de oefening is. Eerder omdat mijn eerste setje
al vrij zwaar is. De volgende set is dan nog moeilijker. Dus ik moet eerst even
wat tijd nemen denk ik om aan die eerste set te wennen :p

Thanks bro

Hehehe, it's about bloody hell time :p

Nah, 3 keer in de week lopen tot je tong tussen je loopschoenen hangt en hoppa,
plots begin je dan gewicht te verliezen. Helaas krimpen mijn benen net zo hard als mijn taille heb
ik de indruk. Nu ik eindelijk wat outer sweep op mijn quads begon te krijgen, smelt dat
helemaal weg door alle cardio. No fun at all

Thanks girl

hey man , brute training!
en tja , dat zal wel zo blijven denk ik, maar die schieten dan wel weer omhoog in de bulk

goed zo doorgaan!

• #6.629
Hoe is het met de Zumba? Ik kan me daar nog steeds niets bij voorstellen. Puur uit wetenschappelijk vraagstuk, of de combinatie Zumba en Robke mogelijk is binnen de wetten van de natuur, zou een filmpje op zijn plaats zijn...

• #6.631
Hoe is het met de Zumba? Ik kan me daar nog steeds niets bij voorstellen. Puur uit wetenschappelijk vraagstuk, of de combinatie Zumba en Robke mogelijk is binnen de wetten van de natuur, zou een filmpje op zijn plaats zijn...

Hehehe, Zumba project hangt samen met de al dan niet motivatie tot bewegen van mijn vrouw.
Gezien zij niet meer bezig is, ik dus ook niet :p Ik moet wel toegeven dat ik stijver en stijver
word zonder al dat stretchen en shaken.

Zumba:eek:!

Je blijft gewoon heel sterk gaan aan je trainingen te zien. Toch nog steeds in de schuur Rob?

Moeten die kroc rows niet wat hoger in volume zijn? Anders zijn het gewoon db rows.

• #6.635
Erg koud toen ik vanochtend 45min moest fietsen.

;)

Hehehe, niets mis mee ;)

Je blijft gewoon heel sterk gaan aan je trainingen te zien. Toch nog steeds in de schuur Rob?

Moeten die kroc rows niet wat hoger in volume zijn? Anders zijn het gewoon db rows.

Ja, zit nog steeds in mijn houten hutje van 3 op 3 :p

Ik dacht dat het een kroc row was omdat je je grip tussen bovenhands en neutraal hield? En meer naar
je borst trok. Een DB row is dan meer neutrale grip en naar je zij trekken.

Laatst bewerkt:
Ik ben ook ooit eens gaan zoeken naar een betrouwbare definitie van een Kroc row, maar ben voor mijzelf na veel artikeltjes en filmpjes tot de conclusie gekomen dat het slechts een populaire term is geworden (wat het dan ooit geweest moest zijn weet ik nog steeds niet) voor een cheated, high-rep, lompe trek en sleur variant van de DB row ;).

Ik ben ook ooit eens gaan zoeken naar een betrouwbare definitie van een Kroc row, maar ben voor mijzelf na veel artikeltjes en filmpjes tot de conclusie gekomen dat het slechts een populaire term is geworden (wat het dan ooit geweest moest zijn weet ik nog steeds niet) voor een cheated, high-rep, lompe trek en sleur variant van de DB row ;).
Ik deel deze gedachten. Maar wel heel erg zwaar voor je hele upperbody (grip) en conditie.

• #6.638

Kan natuurlijk ook :p Maar ik hou voor alle zekerheid mijn manier even aan :p
Zo voel ik een andere belasting dan met een gewone DB row.

---------- Toegevoegd om 13:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:49 ----------

Ik deel deze gedachten. Maar wel heel erg zwaar voor je hele upperbody (grip) en conditie.

Tja, hoe moet ik mijn row dan noemen? :p

Robkes row!

'DB Rowke'

Terug
Naar boven