- Waardering
- 622
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vanochtend -12° toen ik in de auto zat... (Koud!)Sneeuw? Hier is geen sneeuw meer te zien. Tis wel koud. -4° Brrrrrr

Pulldowns zijn ijzersterk Rob. Probeer warming up / ramp up in korte setjes met weinig rust te doen, dan iets meer rust inpassen voor de eerste werkset. Bijv.
Workload 112,5:
5x 40% 45
5x 55% 62.5
3x 70% 80
3x 85% 95
repout 100% 112.5
-8 toen ik van het station naar de universiteit liep
watje!

denk je omdat je de yates row als 2e oef deed er minder inzat
112.5 op de pull down is niet niks
bikkel-training weer

Ach, dat komt bij de bulk dan toch weer helemaal goed!Nu ik eindelijk wat outer sweep op mijn quads begon te krijgen, smelt dat
helemaal weg door alle cardio. No fun at all
Thanks girl

Hehehe, it's about bloody hell time
Nah, 3 keer in de week lopen tot je tong tussen je loopschoenen hangt en hoppa,
plots begin je dan gewicht te verliezen. Helaas krimpen mijn benen net zo hard als mijn taille heb
ik de indruk. Nu ik eindelijk wat outer sweep op mijn quads begon te krijgen, smelt dat
helemaal weg door alle cardio. No fun at all
Thanks girl
Ach, dat komt bij de bulk dan toch weer helemaal goed!![]()
hey man , brute training!
en tja , dat zal wel zo blijven denk ik, maar die schieten dan wel weer omhoog in de bulk
goed zo doorgaan!

Hoe is het met de Zumba? Ik kan me daar nog steeds niets bij voorstellen. Puur uit wetenschappelijk vraagstuk, of de combinatie Zumba en Robke mogelijk is binnen de wetten van de natuur, zou een filmpje op zijn plaats zijn...
Ik moet wel toegeven dat ik stijver en stijver

Je blijft gewoon heel sterk gaan aan je trainingen te zien. Toch nog steeds in de schuur Rob?
Moeten die kroc rows niet wat hoger in volume zijn? Anders zijn het gewoon db rows.

.Ik deel deze gedachten. Maar wel heel erg zwaar voor je hele upperbody (grip) en conditie.Ik ben ook ooit eens gaan zoeken naar een betrouwbare definitie van een Kroc row, maar ben voor mijzelf na veel artikeltjes en filmpjes tot de conclusie gekomen dat het slechts een populaire term is geworden (wat het dan ooit geweest moest zijn weet ik nog steeds niet) voor een cheated, high-rep, lompe trek en sleur variant van de DB row.
Ik ben ook ooit eens gaan zoeken naar een betrouwbare definitie van een Kroc row, maar ben voor mijzelf na veel artikeltjes en filmpjes tot de conclusie gekomen dat het slechts een populaire term is geworden (wat het dan ooit geweest moest zijn weet ik nog steeds niet) voor een cheated, high-rep, lompe trek en sleur variant van de DB row.

Maar ik hou voor alle zekerheid mijn manier even aan 
Ik deel deze gedachten. Maar wel heel erg zwaar voor je hele upperbody (grip) en conditie.