MuscleMeat

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.841
Ondanks dat je in bijna alle logs die ik volg post had ik hier nog geen kijkje genomen :x

Flinke gewichten ben je mee bezig en volgens mij monitor jij jouw progressie ook goed :)
Jouw mening over opwarmen/werksets deel ik iig met je!
Zelf doe ik meestal een setje met amper gewicht voor de beweging, eentje van 5 reps op ongeveer 50-60% en nog 2 of 3 reps op 70-85% (al doe ik wel 3 korte werksets).

Wees wel gekome mede strijder in het ijzer :)

• #6.842
Training van vandaag:

Alcohol night before: 0
Sleep: 6 crappy hrs
Food: 2200kcal
Health: 95% (kuch kuch)
Mentality: easy time with Wendler
Temp in Gym: 6°

Warm Up:
Stepper: 10min
BOR & DL: 20xbb

263zf9z.jpg

Trainingstijd: 90min (start @ 15u10)
Polardata: 117avg - 151max - 750kcal
Comments: de eerste week Wendler gaat me goed af tot nu toe :p Begin er wel de
fun in te krijgen. Er hadden echter wel nog wat meer reps gekunnen bij mijn Yates Row.
Maar mij belt drukte hard op mijn buik wat me wat misselijk maakte. Mijn pull downs ga
ik wat lichter zetten, zodat ik mijn repjes allemaal netjes kan trekken. Drop the ego,
lower the weights :D

CardioComments: 33min op de bike zodat ik aan 90min trainingstijd zat.
CutComments: eerste paar dagen terug helemaal strikt en gemotiveerd gaan goed :p

Keurige training Rob, niks op aan te merken :thumbs:

Wel koud in jou gym zeg ;)

• #6.844
Keurige training Rob, niks op aan te merken :thumbs:

Wel koud in jou gym zeg ;)

Thanks

Tja, dat heb je als je in een houten schuur traint met enkel een klein petroleum
kacheltje als verwarming. Ach ja, zo wen ik aan de kou voor als ik ga lopen hé ;)

Thanks

Tja, dat heb je als je in een houten schuur traint met enkel een klein petroleum
kacheltje als verwarming. Ach ja, zo wen ik aan de kou voor als ik ga lopen hé ;)

Haha bikkel ;)

Zeker nette training :thumbs:
En nog wat geminderd met de cola light :o?
Ga je trouwens nog extra chroom innemen om het aan te vullen of toch voor een fatburner?

Fijne avond verder!

• #6.846
Haha bikkel ;)

Zeker nette training :thumbs:
En nog wat geminderd met de cola light :o?
Ga je trouwens nog extra chroom innemen om het aan te vullen of toch voor een fatburner?

Fijne avond verder!

:D

Ja, cola light is terug geschroeft naar 1 glas bj het avond eten en c'est tout.
En nee hoor, ik ga niets meer bijnemen, ik blijf hopen dat het ook zonder gaat :p
Die fatburner optie hou ik gewoon achter de hand :)

netjes man die pullups :) en een stricte yates row... ik dacht dat yates row gewoon een cheat BOR was? :P

Ok, ok..ik viel in de herhaling zie ik!..maar dacht misschien heeft rob een andere motivatie! Wat ik me wel af vraag of Dorian yates de enige is die zo traint van de Pro's..? Want zie toch vaak dat ze behoorlijk wat sets draaien met gewoon zwaar gewicht..

Ik moet het ook maar eens proberen, maar vind het erg lastig onder de max te trainen..:o

:D

Ja, cola light is terug geschroeft naar 1 glas bj het avond eten en c'est tout.
En nee hoor, ik ga niets meer bijnemen, ik blijf hopen dat het ook zonder gaat :p
Die fatburner optie hou ik gewoon achter de hand :)

Goedemorgen :)

Ja misschien beter ook even niks erbij nemen...kijken hoe het gaat met minder cola light :P. Trainze vandaag :D of..rustdag? :o

Fijne dag :)

• #6.850
netjes man die pullups :) en een stricte yates row... ik dacht dat yates row gewoon een cheat BOR was? :P

Haha, nee hoor, bij mij alleszins niet. Het enige verschil tussen een Yates en
een Bor is enkel de hoek waarin je staat. En bij een Yates voel ik minder druk
op mijn onderrug, waardoor dat eigenlijk niet meer de bepalende factor wordt
qua trainen. Maar echt mijn lats & rombh.

Ok, ok..ik viel in de herhaling zie ik!..maar dacht misschien heeft rob een andere motivatie! Wat ik me wel af vraag of Dorian yates de enige is die zo traint van de Pro's..? Want zie toch vaak dat ze behoorlijk wat sets draaien met gewoon zwaar gewicht..

Ik moet het ook maar eens proberen, maar vind het erg lastig onder de max te trainen..:o

Hehehe, nee hoor, ik ben al een dik half jaar nu op zijn Dorians aan het trainen
en dat bevalt me super eigenlijk. Gain ook lekker en herstel is super.

De andere pro's? Tja, ik weet dat Mark Dugdale sowieso ook zo traint. Maar
hij traint ook met rest pause systeem. Branch Warren zie je ook vaak low
rep trainen. En wat betreft het zien trainen met zwaar gewicht, ik denk dat
dat nogal vertekend. Wat voor ons zwaar lijkt, is voor hun misschien gewoon
een high volume day ofzo.

Goedemorgen :)

Ja misschien beter ook even niks erbij nemen...kijken hoe het gaat met minder cola light :P. Trainze vandaag :D of..rustdag? :o

Fijne dag :)

Goedemorgen :kiss:

Vandaag ga ik lekker mijn 5km lopen. All part of the plan. En dit weekend sneuvelt de 7.5km voor het eerst.
Ik ben benieuw alvast :p

haha nou suc6:D

• #6.852
Langlaufen is ook goede cardio :D

• #6.854
Moge Robk'n ;) Wat staat er vandaag op het programma?

• #6.856
Broeder, hoezo pak je die pull ups niet als eerste oefening, dan heb je wat meer power over en kom je beter aan je reppies?

• #6.859
Broeder, hoezo pak je die pull ups niet als eerste oefening, dan heb je wat meer power over en kom je beter aan je reppies?

High reps op mijn pull ups zorgen gegarandeerd voor probs met mijn traps en schouders om de één of de
andere reden. Zeker als ik ze weighted ga doen (wat ik eigenlijk wel nodig heb als ik ze op de eerste
plaats doe)

Dus nu doe ik ze maar op het einde. Nog dat laatste kleine beetje om de lats leeg te krijgen gewoon.
En het beetje extra kracht wat ik erdoor krijg door ze op het einde te doen, geeft een mooie carry over
naar mijn rows en pulls.

Laatst bewerkt:
akkoord

Terug
Naar boven