dumba
Huge Freak
- Waardering
- 385
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat was een pittige workout Rob en je zit bijna op 100.000 views.![]()

Mooie training weer Rob! Is dat een excel rekensheet waar je alles in invuld? Want das wel makkelijk voor het berekenen van je ..% van je 1RM..
Want ik zit met procenten van mijn 1RM voor
Ja, ik moet mijn 
Nu ik decline bb-press doe en incline db-press heb ik dat ook.Vaag gevoel in mijn borst hou ik ervan over ... staat helemaal strak. Net alsof ik door de inclined
en de declined pas echt goed mijn hele borst heb genomen. Dit is in ieder geval een ander gevoel
dan de dag na flat & inclined. Maar, dat kan ook liggen aan het wisselen van het schema.
Nu ik decline bb-press doe en incline db-press heb ik dat ook.
Van wie heb ik pas gelezen dat flat bp eigenlijk voor powerlifters is, en dat de combinatie decline en incline meer geschikt is voor bodybuilders? Want toen ik dat las had ik zo 'aha'-momentje aangezien het voor mij ook heel anders aanvoelt.

Klopt, veel prof BB'ers doen zelfs helemaal geen flat bench meer vanwege de belasting op de schouders (dacht ik).Van wie heb ik pas gelezen dat flat bp eigenlijk voor powerlifters is, en dat de combinatie decline en incline meer geschikt is voor bodybuilders?

Klopt, veel prof BB'ers doen zelfs helemaal geen flat bench meer vanwege de belasting op de schouders (dacht ik).

Incline is dacht ik een stuk minder belastend voor je schouders, vooral door de manier waarop je op het bankje ligt. Zal eens kijken of ik nog kan vinden waar ik het hoordeLijkt me sterk, dan zouden ze ook geen inclined werk meer mogen doen![]()
(dacht dat het uit een filmpje van Branch Warren ofzo kwam).Stond er in het log van Loo niet zoiets?Incline is dacht ik een stuk minder belastend voor je schouders, vooral door de manier waarop je op het bankje ligt. Zal eens kijken of ik nog kan vinden waar ik het hoorde(dacht dat het uit een filmpje van Branch Warren ofzo kwam).
wtf, -2 in de gym
damn.......:mad
wel zeer nette training bro, wat een incline bench zeg, netjes!
Tja, eigen schuld
Had ik mijn kacheltje maar moeten aandoen 

Mooie training, maar niet wat weinig gewicht op de leg curls?![]()

Klopt, veel prof BB'ers doen zelfs helemaal geen flat bench meer vanwege de belasting op de schouders (dacht ik).
Incline is dacht ik een stuk minder belastend voor je schouders, vooral door de manier waarop je op het bankje ligt. Zal eens kijken of ik nog kan vinden waar ik het hoorde(dacht dat het uit een filmpje van Branch Warren ofzo kwam).
.
, zeker als je 3 volle tassen hebt en een doos vol met troep die je in je eentje moet sjouwen. Ik ken het
doe het meestal alleen + 3 trappen omhoog