Fitness Seller

Robke's trainingslog

Zon soort schema is ook een van me favorieten.

Incline banken
Decline banken
en dan een fly of cabelcros oefening

Enigste wat bij mij wel zo was dat me borst heel snel op decline reageert. En de onderkant dus snel uit proportie kan komen met de bovenkant.

Wat je met plat bankdrukken weer niet hebt.

Probeer ook eens decline flyes zeker een aanrader.

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.902
Mooie training, maar niet wat weinig gewicht op de leg curls? ;)

True Story, denk dat dat aan mijn bankje ligt, ik krijg daar ook niet echt voldoening van

Thanks

gewicht op de iso -oef is niet zo heel erg belangrijk hoor:)

je ziet het steeds meer in de logs - een extra been-oef
netjes rob die 12x110
en loop ze morgen he - me to aan de cardio morgen

Tja, het is wat meer om het laatste eruit te krijgen zeg maar ipv echt nog
massa erop te bouwen.

Ik heb mijn loopschoenen al aan, en ga gelijk vertrekken

goede workout weer - simpel en effectief!

Thanks, heb je artikel trouwens ingescand ;)

Interessant... ben benieuwd naar de artikelen!
Zou voor mij ook veel uitmaken om meer incline te gaan doen dan..ivm mijn L.schouder.

He Rob,

Kort & maar krachtig zal ik maar zeggen ;).
Netjes hoor! En tja boodschappen doen kan ook erg vermoeiend zijn ;), zeker als je 3 volle tassen hebt en een doos vol met troep die je in je eentje moet sjouwen. Ik ken het :P doe het meestal alleen + 3 trappen omhoog :hahaha:

Veel suc6 met het lopen zo, hoop dat je beentjes wat rust hebben kunnen krijgen ;)

Fijn weekend met je vrouwtje :) :kiss:

:D

Benen voelen niet slecht eerlijk gezegd, niet zoals soms dat ik zelfs niet kan gaan :p

Incline banken
Decline banken

Enigste wat bij mij wel zo was dat me borst heel snel op decline reageert. En de onderkant dus snel uit proportie kan komen met de bovenkant.

Declined fly ey? Mmm, ja, die heb ik ook al even niet meer gedaan, thanks for the tip !

---------- Toegevoegd om 09:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:32 ----------

Voor degene die info willen ivm Dorians trainings principes, ik heb wat scans gemaakt ...

[Link niet meer beschikbaar]

• #6.903
Zo net gedaan met mijn verkenningronde op de 7.5km ...

Alcohol night before: 2 rode wijntjes
Sleep: 8 lovely hrs
Food: pre w/o 250gr kwark & wat materne Enjoy
Health: 100%
Mentality: koud hé !
Temp Outside: -2° (en dan begon het ook nog eens lekker te sneeuwen !)

7.2km Run @ 8.9km/u

Trainingstijd: 49'11'" (start @ 10u00)
Polardata: 158avg - 164max - 756kcal
Comments: godsallemachtig wat was het glad ... ik kon net zo goed het parcour met
mijn schaatsen of langlauf latten hebben gedaan. Paar pittige hellingskes ook gehad.
Leuke verkenningsronde dus :D

CardioComments: All day long baby ! But I'm glad it's over. Makkelijk tempo om aan te
houden, na een kilometertje of 6 begon de verzuring wel wat maar ach, toen was ik er
bijna hé.

CutComments: ga vandaag lekker clean eten gewoon ... gewicht stond vanmorgen lekker
op 102.3kg. Lang niet meer zo weinig geweest eigenlijk :D

hardcore rob, beetje in de kou rennen :) gelukkig niet onderuit gegaan!

Incline banken
Decline banken

+1

Volgens mij reageert alles borst gerelateerd explosief bij jou. Damn man, je hebt tits die veel vrouwen niet eens hebben :eek: respect hoor.

---------- Toegevoegd om 13:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:05 ----------

OT: Ja hardcore ben je zeker, ik zit toch liever met een kop warme chocomel met slagroom bij dit weer hoor...

+1

Volgens mij reageert alles borst gerelateerd explosief bij jou. Damn man, je hebt tits die veel vrouwen niet eens hebben :eek: respect hoor.

---------- Toegevoegd om 13:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:05 ----------

OT: Ja hardcore ben je zeker, ik zit toch liever met een kop warme chocomel met slagroom bij dit weer hoor...

:roflol:
Goed geknald Rob !

Dat hakt er vast ook in als je clean eet en toch gerend heb :)

Goed om te weten die info betreffende die EMG studies, ga ik zeker in de toekomst toepassen!

• #6.910
Training van vandaag:

Alcohol night before: 2 x batida de cocos met ananas sap
Sleep: 9 lovely hrs
Food: ???
Health: 100%
Mentality: just do it :p
Temp in Gym: 8°

Warm Up:
Stepper: 10min
MP & allerhande raises 20x

p9iti.jpg

Trainingstijd: 98min (start @ 13u30)
Polardata: 125avg - 168max - 844kcal
Comments: zo, die wendler blijft me goed afgaan. En dat heeft als impact dat de rest van
de training ook wel makkelijker afgaat. Die side raises vliegen eruit volgende week.
En worden vervangen door inclined side raise. Moet wel nog even kijken hoe mijn ROM gaat zijn.

CardioComments: sneeuw en glad ... wilde eigenlijk niet gaan lopen. Heb dus maar geopteerd
voor het fietspad waar wel gestrooid was. Dit was gewoon naast de drukke autoweg wat allesbehalve
leuk was. Plus het begon wederom nog maar eens te sneeuwen. Resultaat dat ik snel terug thuis
was :p Heel snel :p PR dus met 11km/u :D

CutComments: tot zaterdag avond ging alles goed ... maar Valentijnsavond enzo ... laat ik maar niet
in details treden maar alle wetten qua voeding en alcohol gebruik werden met de voeten getreden :D

EDIT: en de datum klopt niet op de excel file :o

Wow mooie training, sterke MP en wat een zware shrugs man! :eek:

• #6.913
Wow mooie training, sterke MP en wat een zware shrugs man! :eek:

Ja, het voelde niet slecht :p

Ik moet wel toegeven, ik heb die inclined lateral raise even getest en tjees, die
voelde wel lekker seg. Ik ben er wel nog niet aan uit of dat ik de DB dan 180°
met liften, dus van de vloer naar het plafond, of maar 90° moet liften, dus van
de muur wijzend richting plafond ...

---------- Toegevoegd om 20:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:07 ----------

Ik krijg hier de beste ideeën :D
:lick:
(zaterdag weer lekker junken!)

:roflol: sorry :p

nice weights :) ben jaloers op je MP!

Shruggs met 215kg sick!

Ook nette mp!

• #6.916
  • #6.918
:eek:

Doe je dat met straps of bovenhands?

met staps & belt, bovenhands ...

Tot nu toe behind the back, omdat dat het cheaten toch wat beperkt imo.

Tip hiervoor? Ooit heb ik eens een nekbeschermer gekocht om te squatten. Nu doe ik hem rond de
barbell om het rollen wat te vergemakkelijken. En eerlijk gezegd, het helpt wel hoor. Geen wrijving of
niets, het ding komt eens zo makkelijk naar boven.

Laatst bewerkt:
goed idee rob, ik stond vandaag die barbell over m'n toedeledokus te rammen! volgende keer ook eens proberen :)

Ik doe shrugs altijd gewoon, van voren, en dan word ie zo vreselijk zwaar als ik op een gegeven moment ook mijn buik op de halter heb liggen! :roflol:

Goede training Rob!
Straps bij je shrugs zijn wel verstandig, anders word het wel héél zwaar om vast te houden...
Goed bezig brother! :thumb:

Terug
Naar boven