XXL Nutrition

Robke's trainingslog

met staps & belt, bovenhands ...

Tot nu toe behind the back, omdat dat het cheaten toch wat beperkt imo.

Tip hiervoor? Ooit heb ik eens een nekbeschermer gekocht om te squatten. Nu doe ik hem rond de barbell om het
rollen wat te vergemakkelijken. En eerlijk gezegd, het helpt wel hoor. Geen wrijving of niets, het ding komt eens zo
makkelijk naar boven.
Dit ga ik ook eens proberen, ik doe hem nu front want back blijft hij achter mijn kont haken :roflol:
:yarly:

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.923
goed idee rob, ik stond vandaag die barbell over m'n toedeledokus te rammen! volgende keer ook eens proberen :)

Ik doe shrugs altijd gewoon, van voren, en dan word ie zo vreselijk zwaar als ik op een gegeven moment ook mijn buik op de halter heb liggen! :roflol:

Goede training Rob!
Straps bij je shrugs zijn wel verstandig, anders word het wel héél zwaar om vast te houden...
Goed bezig brother! :thumb:

Dit ga ik ook eens proberen, ik doe hem nu front want back blijft hij achter mijn kont haken :roflol:
:yarly:

Ik heb ook een kont haak barbell probleem :p

Ja, en ik moet toegeven, sinds ik hem langs achteren pak (;)) worden mijn traps
niet zo zeer hoger, maar wel dikker. En daar probeerde ik toch een beetje voor.

Conclusie: als je goed gegeten hebt kun je ook goed trainen! :)

Dus wat gaan we vandaag eten Rob? :D TAAAAAART

Moge Robk'n ;) Alles wel? Wat zijn de plannen vandaag?

De chocolade mousse taart van de AH is echt de allerbeste taart die ik ooit heb gegeten.
Kan geen "echte" bakker tegenaan!
Maar een extra laagje whey glazuur zou 'm net nog even "beter" maken waarschijnlijk.

• #6.935
Bossche Bollen uit de AH natuurlijk :p Maar 630kcal per bol :roflol:

Nee nee, later vanmiddag lekker trainen en dan een bourbon met een sigaarke :D

Kcalorieën tellen is voor mietjes! :roflol:

:roflol:

het viel me gewoon op toen mijn doosje van 2 op was :D
Hahahaha! :roflol:
Bij mij vallen dergelijke dingen ook pas altijd op als ik geen honger en dorst meer heb! :D
Daarom zag ik er op dat bankdruk filmpje zelf ook uit als een "Bossche Bol"... :o

• #6.940
Terug
Naar boven