Fitness Seller

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.181
wat bedoel je met close - een close gripp misschien
heb je armen te dicht bij lichaam soms ?

Grip net binnen schouderbreedte en dan ellebogen naar buiten hé. Goh, ik moet
volgende keer eens wat beter op gaan letten denk ik. Iets zit er fout.

• #7.184

Thanks Hum

nou je geeft het zelf al aan
dit zou de druk op je polsen kunnen verklaren

Ja idd, maar als ik hem wat smaller pak, krijg ik net een beetje een grotere ROM :p En een betere
squeeze op mijn lats. Maar ik denk idd, dat ik voor mijn grip op alles terug schouderbreedte ga gaan,
of net erbuiten.

Ik zou natuurlijk ook eens wat polswraps kunnen aanschaffen ... mmm

Laatst bewerkt:
je zou ook kunnen proberen wat dingen hammergrip te pakken (waar mogelijk), dit haalt de druk op je polsen ook al behoorlijk weg, en je kan hem nog smaller pakken

Die "one arm rows" voor je rhomboid doe je naar je schouder?
Vroeger deden we hem allemaal zo waar ik vandaan kom... ;)
De dumbbell naar je schouder trekken, en als hij daar is je schouder zo hoog mogelijk optrekken.
Pas sinds ik Dorian ze heb zien doen, snapte ik dat een "one arm row" eigenlijk met de dumbbell naar je heup gedaan word... :o

• #7.187
je zou ook kunnen proberen wat dingen hammergrip te pakken (waar mogelijk), dit haalt de druk op je polsen ook al behoorlijk weg, en je kan hem nog smaller pakken

mmm ... switchen naar T-bar voor een tijdje dus ... sounds like a plan. Eens kijken
of ik dat geregeld krijg in mijn kot.

---------- Toegevoegd om 10:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:17 ----------

Die "one arm rows" voor je rhomboid doe je naar je schouder?
Vroeger deden we hem allemaal zo waar ik vandaan kom... ;)
De dumbbell naar je schouder trekken, en als hij daar is je schouder zo hoog mogelijk optrekken.
Pas sinds ik Dorian ze heb zien doen, snapte ik dat een "one arm row" eigenlijk met de dumbbell naar je heup gedaan word... :o

Yep ...

Ik wist tot voor kort ook niet dat er verschil was hoor :o En wij zijn dan de oude
rotten in het vak :roflol:

Thanks Hum

Ja idd, maar als ik hem wat smaller pak, krijg ik net een beetje een grotere ROM :p En een betere
squeeze op mijn lats. Maar ik denk idd, dat ik voor mijn grip op alles terug schouderbreedte ga gaan,
of net erbuiten.

Ik zou natuurlijk ook eens wat polswraps kunnen aanschaffen ... mmm

logisch je bent wat sterker als je je handen dichterbij je lichaam houdt
maar polswraps is ook een optie - je haalt toch een zekere druk weg bij de polsjes

• #7.189
Training van zonet:

Alcohol night before: 0
Sleep: 5 ok hrs
Food: 2000kcal
Health: 90% (gewrichten :()
Mentality: FUN run ...
Temp Outside: 9°

Warm up: 10 sprintjes 10 meter

Fun Run: 5km @ 9.8km/u

Trainingstijd: 30'44'' (start @ 15u30)
Polardata: 167avg - 175max - 494kcal
Comments: fun run.

CardioComments: geen PR's of ander geforceerd gedoe. Ik ga deze week gewoon lekker
rustig lopen. Vanaf volgende week terug de snelheid er wat in halen.

CutComments: still strong !

Blijft lekker gaan met je zeg! :thumb:
In welk opzicht heb je last van je gewrichten?

• #7.191
Weinig slaap, weinig eten.. en toch presteren, u sure u from earth? :D

• #7.195
[afbeelding niet meer beschikbaar]

ok party people ... jullie weten dat dit een log der eerlijkheid is en ik nogal wat streken in
mijn verleden heb uitgehaald ... but hold on, nu wordt het pas echt leuk ...

Maandag:
Even bezoekje gebracht aan een maat. Bla bla bla trainen, eten, noem maar op.
Even over dieet en lopen gehad, nu ja, de gewoonlijk dingen onder broeders van het ijzer.
Prijzen van supps enzo kwamen ook ter sprake. Het al dan niet werken van supps en of
het zijn geld wel waard was enzo ... Ik kwam er buiten met wat leuke spullen :o

Plan voor 10 a 12 weken:
300mg Super Sustanon eo5d (1ml dus ;))
ECA 5d 25/250/100 - 5d 50/500/200 - 5d 75/750/300 - 2 weeks off (onder voorbehoud)
2 weken na laatste inject sus -> 20mg Nolva ED voor 4 weken.

Verwachting van het hele gebeuren:
Na wat lezen etc ga ik ervan uit dat Test ook een goede vetverbrander is. Nu ja, ik vermoed het
al een hele tijd en hoor wel vaker van lui'tjes dat ze droger worden etc... Plus studies bewijzen dat
het buikvet verminderd, de eiwitsynthese versneld, enfin, you get the picture hé. Dus ik hoop op wat
cleane kilo's en wat minder vet. Voeding laat ik daarom ook zoals ze is, idem met cardio (wordt mss
nog wat verhoogd, verlengd gezien mijn spiertjes nu wat beter beschermd worden)

Zo, bij deze ben ik dus het proefkonijn voor het kuren met een hoger BF. Ik ga hier niets verheerlijken,
noch ga ik dingen mooier voorstellen dan het was. Gewoon straight the point en eerlijk mijn bevindingen
hier posten

Dinsdag:
Eerste poging: injecteren in mijn glute:
Beetje ronddraaien in de woonkamer ... what to do, what to do ... Even naar de badkamer,
alles klaar gelegd. Terug naar de woonkamer, nog even googlen naar meer info waar en hoe
ik die naald nu erin moet duwen. Enkel meer verward word ik ervan :p Terug naar de badkamer.
Alles netjes gecleaned. Lucht in de spuit, spuit in de vail. En lucht erin spuiten en 1ml eruit trekken.
Daar zit ik dan. Wat ben ik toch maar aan het doen... Komaan, ik ben nu al zo ver, ain't nothing to it.
Naald tegen de huid, inademen en drukken. Damn, dat ding glijd er makkelijk in. Verdikke, niet lenig
genoeg om met mijn andere hand die spuit vast te houden. Dus kan ik niet aspireren. Damn, dan zo
maar proberen... ding zat niet diep genoeg, en dus ook niet in de spier. Olie drupt er terug eruit. Geen
last van enige zwelling ofzo. Best wel wat bloed, zat dus in een bloedvaatje. Met de staart tussen de
benen alles opgeruimd en terug naar beneden gegaan.

Woensdag:
2de poging, quad deze keer:
Idem set-up als gisteren. Op de kant van het bad gaan zitten deze keer. Nu zie ik tenminste wat ik
aan het doen ben. Even checken waar er zeker geen aders lopen over de quad. En daar zie ik wel
een leuk plekje. Huid is wat dikker lijkt het wel. De naald gaat er wat moeilijker in. Even doorduwen,
hoppa, aspireren, geen bloed of niets te zien. Alles netjes en traag erin geduwd. Tot nu toe nog geen last.
Beetje een gevoel van overwinning op mezelf wel. Maar eigenlijk ook wel het besef dat dit toch
wel niet de normale gang van zaken is :D

Donderdag:
Vaag gevoel in mijn quad ... alsof ik ermee tegen de kant van een tafel ben opgelopen oid. Wel geen
spoor van blauw of zwelling. Dus ik neem aan het goed zit. Hoppa, ik ben vertrokken !

Geen discussies voeren over het al dan niet doen aub. Het is gebeurd en alles is voorzien. Ik ben oud
en wijs genoeg!

Laatst bewerkt:
All buckled up... had ik iets anders verwacht ;)
Nieuwsgierig, en hoop dat je foto's van nu hebt gemaakt, zodat op het eind mooi te vergelijken is. Hou je nu zeker in de gaten!

• #7.197
succes rob!

Nogal onverwachts Rob, succes en ik wens je veel VVM toe en een filterdunne huid

Terug
Naar boven