ok party people ... jullie weten dat dit een log der eerlijkheid is en ik nogal wat streken in
mijn verleden heb uitgehaald ... but hold on, nu wordt het pas echt leuk ...
Maandag:
Even bezoekje gebracht aan een maat. Bla bla bla trainen, eten, noem maar op.
Even over dieet en lopen gehad, nu ja, de gewoonlijk dingen onder broeders van het ijzer.
Prijzen van supps enzo kwamen ook ter sprake. Het al dan niet werken van supps en of
het zijn geld wel waard was enzo ... Ik kwam er buiten met wat leuke spullen
Plan voor 10 a 12 weken:
300mg Super Sustanon eo5d (1ml dus

)
ECA 5d 25/250/100 - 5d 50/500/200 - 5d 75/750/300 - 2 weeks off (onder voorbehoud)
2 weken na laatste inject sus -> 20mg Nolva ED voor 4 weken.
Verwachting van het hele gebeuren:
Na wat lezen etc ga ik ervan uit dat Test ook een goede vetverbrander is. Nu ja, ik vermoed het
al een hele tijd en hoor wel vaker van lui'tjes dat ze droger worden etc... Plus studies bewijzen dat
het buikvet verminderd, de eiwitsynthese versneld, enfin, you get the picture hé. Dus ik hoop op wat
cleane kilo's en wat minder vet. Voeding laat ik daarom ook zoals ze is, idem met cardio (wordt mss
nog wat verhoogd, verlengd gezien mijn spiertjes nu wat beter beschermd worden)
Zo, bij deze ben ik dus het proefkonijn voor het kuren met een hoger BF. Ik ga hier niets verheerlijken,
noch ga ik dingen mooier voorstellen dan het was. Gewoon straight the point en eerlijk mijn bevindingen
hier posten
Dinsdag:
Eerste poging: injecteren in mijn glute:
Beetje ronddraaien in de woonkamer ... what to do, what to do ... Even naar de badkamer,
alles klaar gelegd. Terug naar de woonkamer, nog even googlen naar meer info waar en hoe
ik die naald nu erin moet duwen. Enkel meer verward word ik ervan

Terug naar de badkamer.
Alles netjes gecleaned. Lucht in de spuit, spuit in de vail. En lucht erin spuiten en 1ml eruit trekken.
Daar zit ik dan. Wat ben ik toch maar aan het doen... Komaan, ik ben nu al zo ver, ain't nothing to it.
Naald tegen de huid, inademen en drukken. Damn, dat ding glijd er makkelijk in. Verdikke, niet lenig
genoeg om met mijn andere hand die spuit vast te houden. Dus kan ik niet aspireren. Damn, dan zo
maar proberen... ding zat niet diep genoeg, en dus ook niet in de spier. Olie drupt er terug eruit. Geen
last van enige zwelling ofzo. Best wel wat bloed, zat dus in een bloedvaatje. Met de staart tussen de
benen alles opgeruimd en terug naar beneden gegaan.
Woensdag:
2de poging, quad deze keer:
Idem set-up als gisteren. Op de kant van het bad gaan zitten deze keer. Nu zie ik tenminste wat ik
aan het doen ben. Even checken waar er zeker geen aders lopen over de quad. En daar zie ik wel
een leuk plekje. Huid is wat dikker lijkt het wel. De naald gaat er wat moeilijker in. Even doorduwen,
hoppa, aspireren, geen bloed of niets te zien. Alles netjes en traag erin geduwd. Tot nu toe nog geen last.
Beetje een gevoel van overwinning op mezelf wel. Maar eigenlijk ook wel het besef dat dit toch
wel niet de normale gang van zaken is
Donderdag:
Vaag gevoel in mijn quad ... alsof ik ermee tegen de kant van een tafel ben opgelopen oid. Wel geen
spoor van blauw of zwelling. Dus ik neem aan het goed zit. Hoppa, ik ben vertrokken !
Geen discussies voeren over het al dan niet doen aub. Het is gebeurd en alles is voorzien. Ik ben oud
en wijs genoeg!