Fitness Seller

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.161
Mooie training vent! :thumb:
Laat dat rennen toch even zitten man... ;)
Solliciteren..?
Carriëremove..?

Hehehe, nee, ik wil die 10km tegen de zomer netjes kunnen lopen :p

En ach, carrieremove is veel gezegd, ik werd gisteren opgebeld door een headhunter.
En natuurlijk ben ik even gaan horen wat die net te zeggen had. Als je jezelf kan verbeteren,
moet je dat gewoon doen ;) En truth be told, het klonk zoals gewoonlijk allemaal rozegeur
en maneschijn. Maar zoals het ook gewoonlijk is, is toch wat voorzichtigheid geboden :p

Mooie mooie training, die laying laterals ga ik ook eens proberen :thumbs:

Thanks ...

Ik doe ze liggend op één zijde op mijn bench. Dumbbell achter je kont laten vertrekken,
griphouding met je pinkje omhoog, en dan gewoon traag raisen tot schouderhoogte.
Lekkere burn is dat.

Nais...weer een dag zonder alcohol:D:P

Jaja, maar één dagje wat gedronken dit weekend. En dan bleef het nog allemaal zeer beperkt.
Dat op zich was al een hele prestatie :roflol:

Yeah buddy !

http://www.youtube.com/watch?v=XKz3...FF455BE48&playnext=1&playnext_from=PL&index=7

misschien vind je dit dan ook wel leuk rob
ik vind dat je nog veel over hebt op de mill press na al dat schouderwerk
over de shrugs maar niet praten he:eek:

Ja, mijn schouders zijn terug wat hersteld na dat tricep werk. Daarom dat er nog zoveel
inzit eigenlijk. Moest ik ze nu gelijk na mijn raises hebben gedaan, kreeg ik er niets meer uit :p

Leuk filmpje, acrobaten stunten wel :p Goh, ik weet niet of ik dat wel kan met mijn dumbbells.
Of met mijn lichaam, evenwicht :D

Laatst bewerkt:
het is een core oef , waar je ook je zijkanten buik mee aanpakt

• #7.164
het is een core oef , waar je ook je zijkanten buik mee aanpakt

Ja, lijkt me loeizwaar ook :p

Misschien eens buiten testen als het beter weer is. Want echt ruimte in mijn hok heb ik er niet voor.
En dan val ik ook zachter op het gras :roflol: Nadeel van gebrek aan ruimte ... walking lunges, burpees
etc ... moet ik steeds op goed weer voor wachten :D

Heel mooi Rob. Heel mooi zo vroeg voor de zomer. Strak in je velletje over 3 maanden. :D

Thanks

Ja, ik hoop dat er geen plateau in maak gaat zijn. Want eerlijk gezegd, het bevalt me
wel zo cutten op +2000kcal ipv op 1300kcal :D

Laatst bewerkt:
Je weet hoe ik erover denk Rob. Imo zal je lichaam het vet eenvoudiger loslaten als je meer eet. De overlevingsdrang van het lichaam is sterk. ;)

En zoals je het zegt is het veel fijner zo.

• #7.166
Je weet hoe ik erover denk Rob. Imo zal je lichaam het vet eenvoudiger loslaten als je meer eet. De overlevingsdrang van het lichaam is sterk. ;)

En zoals je het zegt is het veel fijner zo.

True story ...

Probleem bij mij is dat het een heel fijne lijn is lijkt het zo. Op +2500kcal kom ik
gegarandeerd bij en onder de 2200kcal verlies ik gewicht. Als alles qua inspanning
gelijk blijft welliswaar. Dus ja, voorzichtigheid geblazen :p

• #7.167
Training van vandaag:

Alcohol night before: 0
Sleep: 5 ok hrs
Food: 2000kcals (still going strong)
Health: 90% (zeertjes in gewrichten pols & enkel)
Mentality: blood 'n' guts
Temp in Gym: 11° (lente lente lente)

Warm Up:
Spinbike: 10min
BOR & DL: 25xbb

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Trainingstijd: 90min (start @ 15u30)
Polardata: 120avg - 150max - 809kcal
Comments: ging al bij al niet slecht :p Bij mijn Kroc Rows arch ik niet meer in de hoop dat
ik dan meer op de rhomboids train :p Die kan wat extra aandacht gebruiken.

CardioComments: mijn toestellen doen niet meer voldoende af imo. Krijg mijn hartslag niet
waar ik hem wil hebben zonder dat alles rammelt en davert. Toch maar uitkijken misschien
voor iets nieuws.

CutComments: gaat nog steeds lekker !

:woot: weer geen alcohol! Gaat lekker Rob!:D Pff en wat een rows weer kerel!:fire:

lekker hoor rob!
is het weer bij jullie nog niet goed genoeg om wat te gaan joggen/hardlopen na de training dan?

• #7.170
:woot: weer geen alcohol! Gaat lekker Rob!:D Pff en wat een rows weer kerel!:fire:

Geen alcohol, geen junk en plots begint er overtraining in de lucht te hangen :p
Het is net alsof ik, sinds mijn weekends cleaner zijn, niet meer voldoende herstel :p

lekker hoor rob!
is het weer bij jullie nog niet goed genoeg om wat te gaan joggen/hardlopen na de training dan?

Tuurlijk wel, ben gisteren dan ook geweest hé ;) Vandaag doe ik de 5 km en op zaterdag
doe ik altijd de 7.3km. Maar iedere dag lopen is teveel van het goede heb ik vorig jaar
gemerkt. Daarom dus ook toestel cardio, maar mijn toestellen willen niet echt meer :p
Dus ja, misschien eens uitkijken naar een stevige crosstrainer ofzo.

Laatst bewerkt:
Zou je denken dat je minder herstelt nu je geen alcohol / junk hebt gehad in het weekend? Wel een reden misschien dat je meer vocht vast houdt...omdat alcohol vochtafdrijvend is.

Ik vind je trainingen weer netjes. Nice lateralls ook bij de vorige, die lying lijkt me ook wel pittig.

Je pull down met je handen onderhands pak je ook flink zeg! Nice rows ook!

Amrap betekend....als ik het goed zeg... As many reps as possible? :o

---------- Toegevoegd om 06:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:44 ----------

Ja denk dat iedere dag lopen idd goed belastend kan zijn, afwisseling kan nooit kwaad :)

Strikte rows met 112kg ........ zehr schön! :thumbs:

• #7.173
Zou je denken dat je minder herstelt nu je geen alcohol / junk hebt gehad in het weekend? Wel een reden misschien dat je meer vocht vast houdt...omdat alcohol vochtafdrijvend is.

Ik vind je trainingen weer netjes. Nice lateralls ook bij de vorige, die lying lijkt me ook wel pittig.

Je pull down met je handen onderhands pak je ook flink zeg! Nice rows ook!

Amrap betekend....als ik het goed zeg... As many reps as possible? :o

Ja denk dat iedere dag lopen idd goed belastend kan zijn, afwisseling kan nooit kwaad :)

Tuurlijk minder junk food en geen loze kcals meer van de alcohol. Tsja, zo geraak ik
leger en leger uiteindelijk hé.

amrap is idd as many reps as possible. Toont wat leuker dan tot failure :p

Thanks meid :kiss:

Strikte rows met 112kg ........ zehr schön! :thumbs:

Thanks ... ging wel lekker.

nice pulldowns en yates rows ;)

• #7.175
straps gebruiken ?

• #7.177
Geen alcohol, geen junk en plots begint er overtraining in de lucht te hangen :p
Het is net alsof ik, sinds mijn weekends cleaner zijn, niet meer voldoende herstel :p

zou goed kunnen, veel minder carbs he! ik herstel ook altijd veel sneller na 'wat' biertjes :)

• #7.179
Terug
Naar boven