- Waardering
- 1.339
nogal onverwachts rob, succes en ik wens je veel vvm toe en een filterdunne huid
+1!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nogal onverwachts rob, succes en ik wens je veel vvm toe en een filterdunne huid
Nogal onverwachts Rob, succes en ik wens je veel VVM toe en een filterdunne huid
njah voor ons dan, is dit je 1e cycle trouwens, ik kan me herinneren dat ik eens ergens zag dat je ook eens dianabol of vit. b12 had genomen of heb ik de verkeerde, in ieder geval iets.Ach ja, onverwachts is veel gezegd ... als je al even bezig bent komt dat wel eens door je hoofd.
Thanks

njah voor ons dan, is dit je 1e cycle trouwens, ik kan me herinneren dat ik eens ergens zag dat je ook eens dianabol of vit. b12 had genomen of heb ik de verkeerde, in ieder geval iets.![]()
Vorig jaar om dezer tijd heb ik wat clen, winny & T3 genomen ... deed eigenlijk niets bij me.
En dat was het zo wat ... ook wel wat eca vroeger maar daar houdt het allemaal dus mee op.

cute!
ben benieuwd hoe het deze keer gaat verlopen nu je het zwaardere geschut hebVorig jaar om dezer tijd heb ik wat clen, winny & T3 genomen ... deed eigenlijk niets bij me.
En dat was het zo wat ... ook wel wat eca vroeger maar daar houdt het allemaal dus mee op.
ben benieuwd hoe het deze keer gaat verlopen nu je het zwaardere geschut heb

Klinkt een beetje of je aan een infuus zit...En van het moment dat ik merk dat ik of mijn gezin er ook maar een
beetje last van heeft, trek ik gelijk de stekker eruit.

hmm ja, vooral als 1e kuur, maar ik heb ook jongens op dit forum gezien die gewoon een hele goeie progressie hebben gemaakt tijdens hun 1e cycle, en er zijn er ook genoeg die al meerdere cycle's hebben gehad, maar aan de hand van hun fysiek zou je dat niet zeggen.Persoonlijk denk ik dat het allemaal wat overroepen word soms hoor. Ik ben in
ieder geval van plan om mijn verstand erbij te houden qua kilo's in het trainen.
Heb geen zin in kapotte gewrichten of pezen nadien.
En van het moment dat ik merk dat ik of mijn gezin eronder lijdt, trek ik gelijk de
stekker eruit.

hmm ja, vooral als 1e kuur, maar ik heb ook jongens op dit forum gezien die gewoon een hele goeie progressie hebben gemaakt tijdens hun 1e cycle, en er zijn er ook genoeg die al meerdere cycle's hebben gehad, maar aan de hand van hun fysiek zou je dat niet zeggen.
*ik ben dan ook (totaal) geen kenner op dat gebied.
hmm, er zullen zowiezo bepaalde effecten zijn, daar kun je niks tegen doen, maar ik zie je punt.

Stel je voor dat de "berserker" in Robke los komt!!!![]()
nah Hummer, daar ben ik veel te relaxed voor 
ben je nu ook van plan om dieper te gaan met je cut tot een bep. BF?
Dat was toch een soort gif waar je helemaal raar van liep..?Ik kan me herinneren dat Mossad ook iets had wat heel goed vet verbrandde. Hij was er flink over te spreken, weet niet meer wat het was. Geen verstand van.
DNP, kan dat het zijn?