Fitness Seller

Robke's trainingslog

mooi verhaal met die dingen zetten.. Lijkt mij idd zelf erg moeilijk.. Ik ken een hoop mensen die het expres laten doen.. Ook omdat sommige mensen gewoon beter kunnen spuiten als anderen..

Ik wens je veel succes rob, heb je log altijd met plezier gelezen en hoop dat je nu wat meer geluk hebt wat vet verbranden betreft..

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.222
Laatst bewerkt:
  • #7.224
mooi verhaal met die dingen zetten.. Lijkt mij idd zelf erg moeilijk.. Ik ken een hoop mensen die het expres laten doen.. Ook omdat sommige mensen gewoon beter kunnen spuiten als anderen..

Ik wens je veel succes rob, heb je log altijd met plezier gelezen en hoop dat je nu wat meer geluk hebt wat vet verbranden betreft..

Thanks compadre ..

En ach, ik wil er niemand mee lastig vallen. Uiteindelijk is het mijn ding hé.

Persoonlijk denk ik dat het allemaal wat overroepen word soms hoor. Bij die T3 dacht en voorspelde ook
iedereen wonderen. En van die Winny zou ik dus weet niet hoe sterk gaan worden. Ach ja, als puntje
bij paaltje kwam, was het allemaal een heel pak minder ;)

Ik ben in ieder geval van plan om mijn verstand erbij te houden qua kilo's in het trainen. Heb geen zin in
kapotte gewrichten of pezen nadien. En van het moment dat ik merk dat ik of mijn gezin er ook maar een
beetje last van heeft, trek ik gelijk de stekker eruit
.

Hou dat goed voor ogen, het zal allemaal wel wat meevallen, maar je gezin is het belangrijkste, wist niet dat je kinderen / vrouw had. Hoeveel kinderen heb je en hoe oud als ik vragen mag.

Ik kan me herinneren dat Mossad ook iets had wat heel goed vet verbrandde. Hij was er flink over te spreken, weet niet meer wat het was. Geen verstand van.

DNP, kan dat het zijn?

gezien zijn filmpie van laatst , is hij dat goedje waarschijnlijk kwijtgeraakt :rolleyes:

NAIS Rob! Heel veel suc6!:D

• #7.228
Hou dat goed voor ogen, het zal allemaal wel wat meevallen, maar je gezin is het belangrijkste, wist niet dat je kinderen / vrouw had. Hoeveel kinderen heb je en hoe oud als ik vragen mag.

Nou, verlopig nog enkel maar een vrouw ;) Kind is amper 14 weken :p Dus moet
nog komen. Maar ach, ik ken mezelf wel en verwacht eigenlijk geen problemen.

gezien zijn filmpie van laatst , is hij dat goedje waarschijnlijk kwijtgeraakt :rolleyes:

:roflol:

Thanks!

Rob rob rob toch, aan de spuiten? Heel eerlijk gezegd wel het laatste wat ik had verwacht hier te lezen, aangezien je de vorige keer er helemaal niet over te spreken was..

Naja, je eigen keuze uiteraard. Wat je zegt, zolang jij of je gezin er niet onder lijden, is het prima. Anders mee stoppen knaap! Succes!!

• #7.230
Rob rob rob toch, aan de spuiten? Heel eerlijk gezegd wel het laatste wat ik had verwacht hier te lezen, aangezien je de vorige keer er helemaal niet over te spreken was..

Naja, je eigen keuze uiteraard. Wat je zegt, zolang jij of je gezin er niet onder lijden, is het prima. Anders mee stoppen knaap! Succes!!

Huh? Whut? Nee hoor kerel, ik heb nergens nooit beweerd dat ik er tegen zou zijn.
Integendeel, heb recent nog ergens gepost dat ik er niets dan begrip voor had.

Enniewaai, I'll be careful ;)

---------- Toegevoegd om 17:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:16 ----------

Training van vandaag:

Alcohol nigh before: 0
Sleep: 5 ok hrs
Food: 2000kcal (begin depleted te raken)
Health: 90% (pols probs)
Mentality: just do it
Temp in Gym: 12°

Warm Up:
Stepper: 10min
Incl BP: 20xbb 10x50

2dh9rhs.jpg

Trainingstijd: 97min (start @ 15u00)
Polardata: 129avg - 216max - 1010kcal
Comments: het ging maar niet vandaag. Zat een vaag gevoel op mij. Kreeg de vaart er niet in en de training leek
eeuwig te duren. Dan nog eens de DB press die een beetje misliep (bedoeling was 5 reps, maar in the bottom
strandde de press) en problemen met mijn rechter pols bij het curlen. Het kon niet op vandaag :D

CardioComments: cardio liep lekker vandaag, in tegenstelling tot de KT :p

CutComments: ik ga vanavond wat meer carbs eten. Ik voel me gewoon ronduit slap.

Laatst bewerkt:
Huh? Whut? Nee hoor kerel, ik heb nergens nooit beweerd dat ik er tegen zou zijn.
Integendeel, heb recent nog ergens gepost dat ik er niets dan begrip voor had.

Enniewaai, I'll be careful ;)
Ik dacht dat je een tijdje terug zei dat die cut-kuur van je toen minder opleverde dan je verwacht had enzo. Dat bedoelde ik eigenlijk ;)

• #7.232
Ik dacht dat je een tijdje terug zei dat die cut-kuur van je toen minder opleverde dan je verwacht had enzo. Dat bedoelde ik eigenlijk ;)

Aaaah, ja dat klopt ... dus dat doen we ook weer niet meer :p En ik vermoed dat dit ook weer zo'n once in a lifetime
ding wordt. Tsja, wat kan ik zeggen, ik wil alles eens proberen :)

Laatst bewerkt:
Succes de komende tijd Robke! Ben benieuwd naar je resultaten...

Nog een doel voor ogen op welk percentage je uiteindelijk wil komen te staan?

• #7.235
F*cking sterkte training, en jeetje 1010 kcals verbrand.. hou je nog wel wat over met je crash dieet? :)

wouw rob! interresante wending!
wens je er veel sterkte mee.
mag ik misschien vragen wat je vrouw hier van vind?
bedankt nog voor de tip van week in the dungeon , toch wat goede dingen van geleerd!
trainze beest!

• #7.238
F*cking sterkte training, en jeetje 1010 kcals verbrand.. hou je nog wel wat over met je crash dieet? :)

Crash dieet? Nou zo zou ik het toch niet noemen :p Ik krijg toch zeker weten
alles nutrienten binnen die ik nodig heb. Crash dieet is voor mij -1500kcal oid :D

wouw rob! interresante wending!
wens je er veel sterkte mee.
mag ik misschien vragen wat je vrouw hier van vind?
bedankt nog voor de tip van week in the dungeon , toch wat goede dingen van geleerd!
trainze beest!

Vrouwtje kijkt met argus ogen :p Zolang ik maar gene word zoals in 'die boekjes'
wat ik lees, of dat er iets gaat krimpen beneden, vind ze het wel ok. Ze weet dat
ik niets zou doen wat mezelf of onze toekomst in het gedrang zou brengen.

Thanks bro!

Mooie incline bench !! Hoe zit je voeding nu eig in elkaar? Veel eiwit en low carbs?

• #7.240
Mooie incline bench !! Hoe zit je voeding nu eig in elkaar? Veel eiwit en low carbs?

Thanks

Yup yup ... zit nu op een 250gr eiwit & 150gr carbs. Maar gisteren bv voelde
ik me echt te min. En toen heb ik maar een schep extra pasta genomen.

Goede vetten zit ook wel goed. Neem sowieso wat visolie en een paar keer per week vette vis oid.

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Naar boven