AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

Succes met kuren Robke... dat het maar goed helpt en je een flinke droogkloot wordt :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.242
Als ik het goed lees gaat het toch vooral om vetverbranden? Waarom dan niet gewoon dnp?

• #7.244
Als ik het goed lees gaat het toch vooral om vetverbranden? Waarom dan niet gewoon dnp?

Omdat DNP lijpe shit is :) Minste wat je daar de fout in gaat, kan dat héél erge
gevolgen, tot dood toe hebben. Dat gaat me echt toch wel wat te ver. Zeker
omdat je nadien gewoon 50 a 60% van je verlies gelijk terug erbij hebt.

Neenee, test is een vrij safe middel. Zonder al teveel bijwerkingen als je het niet
hoog doseert en alles wat in het oog houdt. Samen met de eca zorgt dat voor
een blijvender en hopelijk mooier en beter resultaat.

ik zal mijn maatje eens vragen naar dat middeltje wat hij gebruikt
dat doet hij om af entoe eens goed droog te worden
Je ziet het wel aan hem

Vrouwtje kijkt met argus ogen :p Zolang ik maar gene word zoals in 'die boekjes'
wat ik lees, of dat er iets gaat krimpen beneden, vind ze het wel ok. Ze weet dat
ik niets zou doen wat mezelf of onze toekomst in het gedrang zou brengen.

Thanks bro!

Haha dat heb ik thuis ook al mogen horen :D
"Wilt ge zo worden???" hehehe
En heb begrip voor je keuze om te juicen. Je gaat het toch doen met je volle verstand (en kennis over BB) dus dat moet wel goedkomen. Zolang als je maar niet zit te bankdrukken terwijl je vrouwtje gaat bevallen. Dat is het mooiste moment van je leven kerel. Dan jankt zelfs de grootste beer. De mijne is er ondertussen 16 maanden en ik kan je zeggen - het is soms vermoeiend maar als je hem/haar voor de eerste keer ziet stappen en je trots aankijken,... dan is het dat allemaal waard :-)

• #7.247
ik zal mijn maatje eens vragen naar dat middeltje wat hij gebruikt
dat doet hij om af entoe eens goed droog te worden
Je ziet het wel aan hem

Nice ... thanks

Haha dat heb ik thuis ook al mogen horen :D
"Wilt ge zo worden???" hehehe
En heb begrip voor je keuze om te juicen. Je gaat het toch doen met je volle verstand (en kennis over BB) dus dat moet wel goedkomen. Zolang als je maar niet zit te bankdrukken terwijl je vrouwtje gaat bevallen. Dat is het mooiste moment van je leven kerel. Dan jankt zelfs de grootste beer. De mijne is er ondertussen 16 maanden en ik kan je zeggen - het is soms vermoeiend maar als je hem/haar voor de eerste keer ziet stappen en je trots aankijken,... dan is het dat allemaal waard :-)

Hehehe, loopt wel allemaal los. En ik weet het niet, ergens kan ik mij niet voorstellen dat ik nog jaaaren
zou trainen zonder het eens te doen. Daarvoor ben ik net een beetje TE nieuwsgierig :p

Dit weekend alweer babyshoppen ... ik hou mijn hart al vast ... en mijn portefeuille nog harder !

Laatst bewerkt:
Ik neem aan dat je nu toch ook wat meer gaat eten.

• #7.249
Ik neem aan dat je nu toch ook wat meer gaat eten.

Hahaha ... ik vrees van niet Chick ;) Ik snap ook niet waarom de mensen hier daarop blijven hameren.
Vorige bulk en cut nadien, ben ik van 97kg naar 105kg gegaan en terug naar 95kg gegaan @ 17%.
In een range van 3000kcal tot mijn minimum van 1300kcal. Waarom denk je dat ik dan nog meer voeding
nodig heb? Omdat één of ander formuletje dat zegt? Ik zet pr's, kom massa aan en verlies vet op dat
aantal kcal...

Ik ga het week per week bekijken, maar de bedoeling is echt niet dat er nog massa bijkomt. De bedoeling
is dat er vet verdwijnt en de bestaande massa blijft of lichtjes toeneemt. Als ik nu meer ga eten, krijg ik
weer de situatie van september tot december vorig jaar. Om nog maar te zwijgen over de bloat van de
carbs etc ...

Laatst bewerkt:
Ik had namelijk begrepen dat je op AS meer moet eten.

• #7.251
Ik had namelijk begrepen dat je op AS meer moet eten.

Ja, idd ... als je nog eens 10kilo ofzo bij wilt komen aan droge massa. Maar dat is eigenlijk mijn bedoeling
niet. Mijn bedoeling is om mijn vet kwijt te raken en mijn bestaande massa te behouden en hopelijk
lichtjes te verhogen. Ik heb geen zin in een bw van 120kg op mijn lengte, dan kan ik niet meer
onder de voeten uit :o

Als je as gebruikt ga je meer kunnen eten en zo ga je massa aanzetten. Maar als je nu niet meer gaat
eten, dan worden je reserves aangesproken. Plus je massa is beschermd dus kan je steviger en langer
cardio gaan doen. Nu ja, theorie dus wat ik wil testen :p

Laatst bewerkt:
goed dat je niet meer gaat eten. dat je je die dag wat slap voelde heeft een simpele verklaring , iederee heeft zn mindere dagen :)

• #7.253
goed dat je niet meer gaat eten. dat je je die dag wat slap voelde heeft een simpele verklaring , iederee heeft zn mindere dagen :)

Ja, en als ik nu vanalles ga veranderen qua voeding en trainen, weet ik nog niet wat nu net iets voor
me doet. Je hoort wel vaker van mensen:"goh, ik heb dat genomen en ging daar verschrikkelijk hard op",
maarrrrrrr, ze zeggen dan niet erbij dat ze bv meer zijn gaan eten, anders zijn gaan trainen, dus ja...

Ik ga gewoon zoveel mogelijk variabelen uitschakelen en verder gaan zoals ik bezig ben.
Wat er dan gebeurd, is louter te wijten aan de producten.

I'm buckeld up, ik ben benieuwd wat het je gaat brengen

• #7.255
I'm buckeld up, ik ben benieuwd wat het je gaat brengen

Nou, ik anders ook ...

Ik kan je nu al zeggen dat de eca goed zijn werk doet :p Lichaam voelt warm aan, beetje koortsachtig.
Beetje vaag gevoel ook in mijn hoofd ... maar voel me allesbehalve slecht eigenlijk. Enkel veel dorst.
Ik jaag er zeker een litertje water extra door tegenwoordig.

Vanavond stop ik even bij Bardolino in Born. Ga daar een paar potjes Animal Cuts halen.
Daar ga ik dan mijn Efi bij mikken. Dan heb ik een wat volledigere vetverbrander ipv enkel caf.

Efedrine

dit gebruikt hij af en toe

• #7.257
Efedrine

dit gebruikt hij af en toe

Thanks for asking compadre ...

Ja, dat heb ik dus nu ook in mijn eca stack zitten. (efedrine/cafeïne/asperine)
En idd, dat werkt. Helaas is de gewenning eraan ook snel, dus je moet met
on en off time werken.

:roflol: @ je injectie-troubels!
Hoezo laat je je chickie niet gewoon zetten, veel makkelijker man?

En hoezo zet je niet 1ml op ma en do. Beter ivm halfwaardetijd EN een hogere dosis.
Die dosis die jij zet is niet echt bijzonder, goed als eiwitspaarder tijdens je cut maar om echt nog wat brutale massa mee te pakken....
Als je kuurt doe het dan goed, 300mg e5d is te weinig voor jouw fysiek.

Geen t3 of clen erbij?

Succes maat.

• #7.259
:roflol: @ je injectie-troubels!
Hoezo laat je je chickie niet gewoon zetten, veel makkelijker man?

En hoezo zet je niet 1ml op ma en do. Beter ivm halfwaardetijd EN een hogere dosis.
Die dosis die jij zet is niet echt bijzonder, goed als eiwitspaarder tijdens je cut maar om echt nog wat brutale massa mee te pakken....
Als je kuurt doe het dan goed, 300mg e5d is te weinig voor jouw fysiek.

Geen t3 of clen erbij?

Succes maat.

Nee man, die krijgt het al benauwd als ze een spuit ziet :p

Maandag en donderdag? Dat was eigenlijk ook mijn eerste gedacht, maar op aanraden van... Heb ik
maar gekozen om te beginnen met een lage dosis. Toch maar hoger dan? En nah, die T3 vond ik maar
niets. Deed imo niets voor me. En tja, die Sopharma clen vond ik niet en andere wil ik niet meer.

Thanks

---------- Toegevoegd om 19:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:21 ----------

Training van zonet dan maar:

Alchol night before: 0
Sleep: 5 ok hrs
Food: 2000kcals
Health: 100%
Mentality: squats, :eek:
Temp in Gym: 9°

Warm Up:
Stepper: 10min
Squat: 20xbb FrSquat: 15xbb

rwriah.jpg

Trainingstijd: 64min (start @ 16u00)
Polardata: 131avg - 171max - 686kcal
Comments: zweten, zweten en nog eens zweten :p Beetje meer rust nodig gehad om
tussen mijn sets mijn hartslag wat te laten zakken. Maar al bij al best wel tevreden vandaag.

CardioComments: vandaag niets, morgen 7.3km lopen

CutComments: still strong !

Laatst bewerkt:
Dat je de dag na zo'n training nog wil hardlopen..

Sterkte training Rob!

Flink zweten met een hoge hartslag, dat is trainen zoals het hoort! :thumbs:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven