Lennart010
Huge Freak
- Waardering
- 608
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 99kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Succes met kuren Robke... dat het maar goed helpt en je een flinke droogkloot wordt![]()

Als ik het goed lees gaat het toch vooral om vetverbranden? Waarom dan niet gewoon dnp?
Minste wat je daar de fout in gaat, kan dat héél ergeVrouwtje kijkt met argus ogenZolang ik maar gene word zoals in 'die boekjes'
wat ik lees, of dat er iets gaat krimpen beneden, vind ze het wel ok. Ze weet dat
ik niets zou doen wat mezelf of onze toekomst in het gedrang zou brengen.
Thanks bro!

" heheheik zal mijn maatje eens vragen naar dat middeltje wat hij gebruikt
dat doet hij om af entoe eens goed droog te worden
Je ziet het wel aan hem
Haha dat heb ik thuis ook al mogen horen
"Wilt ge zo worden" hehehe
En heb begrip voor je keuze om te juicen. Je gaat het toch doen met je volle verstand (en kennis over BB) dus dat moet wel goedkomen. Zolang als je maar niet zit te bankdrukken terwijl je vrouwtje gaat bevallen. Dat is het mooiste moment van je leven kerel. Dan jankt zelfs de grootste beer. De mijne is er ondertussen 16 maanden en ik kan je zeggen - het is soms vermoeiend maar als je hem/haar voor de eerste keer ziet stappen en je trots aankijken,... dan is het dat allemaal waard :-)

Ik snap ook niet waarom de mensen hier daarop blijven hameren.Ik had namelijk begrepen dat je op AS meer moet eten.

goed dat je niet meer gaat eten. dat je je die dag wat slap voelde heeft een simpele verklaring , iederee heeft zn mindere dagen![]()
I'm buckeld up, ik ben benieuwd wat het je gaat brengen
Lichaam voelt warm aan, beetje koortsachtig.
@ je injectie-troubels!@ je injectie-troubels!
Hoezo laat je je chickie niet gewoon zetten, veel makkelijker man?
En hoezo zet je niet 1ml op ma en do. Beter ivm halfwaardetijd EN een hogere dosis.
Die dosis die jij zet is niet echt bijzonder, goed als eiwitspaarder tijdens je cut maar om echt nog wat brutale massa mee te pakken....
Als je kuurt doe het dan goed, 300mg e5d is te weinig voor jouw fysiek.
Geen t3 of clen erbij?
Succes maat.

Beetje meer rust nodig gehad om